TDI - po czyszczeniu nastawnika szarpie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

ieble
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: pn lut 04, 2008 11:27
Lokalizacja: Skwierzyna

TDI - po czyszczeniu nastawnika szarpie

Post autor: ieble » pt mar 04, 2011 23:20

Witam Panowie - posiadam audi a6 c4 z silnikiem tdi 2.5 AEL - wiem że mamy te same pompy - może bedziecie w stanie mi coś doradzić:

czyściłem nastawnik zgodnie z instrukcją - wszystko super uszczelki wymieniłem - złożyłem - jeździłem 3 dni bez problemów i lipa - dziś wracałem 80 km zajęło mi to 3h silnik nie wkręca się na obroty - po dodaniu gazu szarpie i przerywa - kurde gdzie moglem się pomylić? Dawka paliwa na wolnych obrotach to 2,5mg/skok wiem ze to za dużo ale chyba nie powinno powodować takiego czegoś - tym bardziej że było ok przez 3 dni. Napięcie z czujnika drogi przesuwu regulacyjnego (RSW) jest 0,780V(dziwne bo ustawiałem 0,740V)- czy tam mogły się odlutować te połączenia? - kurcze nie mogę z auta korzystać a było na 100% dobrze po czyszczeniu..



Awatar użytkownika
nissin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: pn sty 18, 2010 20:17
Lokalizacja: B-Stok
Kontakt:

TDI - po czyszczeniu nastawnika szarpie

Post autor: nissin » pt mar 04, 2011 23:23

na vag z nin i grupa 001 po kluczyku



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

TDI - po czyszczeniu nastawnika szarpie

Post autor: Adamm » sob mar 05, 2011 09:31

ieble, sprawdz polaczenia lutowane , 0.780 na zaplonie czy podczas pracy?


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

ieble
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: pn lut 04, 2008 11:27
Lokalizacja: Skwierzyna

Re: TDI - po czyszczeniu nastawnika szarpie

Post autor: ieble » sob mar 05, 2011 11:17

nissin pisze:na vag z nin i grupa 001 po kluczyku
Na vagu po kluczyku jak pisałem napięcie to 0,780V.

Dziś będę to rozbierał tylko zastanawia mnie to, że jak by coś było źle to zaraz po zmontowaniu a nie 3 dni później. Kurde....



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

TDI - po czyszczeniu nastawnika szarpie

Post autor: Adamm » sob mar 05, 2011 13:01

jesli bylo zle polutowane to w kazdej chwili lut mogl puscic


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

TDI - po czyszczeniu nastawnika szarpie

Post autor: Fahoo » sob mar 05, 2011 13:14

te druty w nastawniku ciezko sie lutuje małą lutownica..trzeba sie przyłożyc i musi banglac


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

ieble
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: pn lut 04, 2008 11:27
Lokalizacja: Skwierzyna

TDI - po czyszczeniu nastawnika szarpie

Post autor: ieble » ndz mar 06, 2011 11:55

Dzieki chłopaki - puścił jeden lut - silniczek bangla :))



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

TDI - po czyszczeniu nastawnika szarpie

Post autor: munior » ndz mar 06, 2011 20:08

Fahoo pisze:te druty w nastawniku ciezko sie lutuje małą lutownica..
E tam ...zlutuje nawet najmniejszą ,tylko specjalną pastą do lutowania trzeba posmarować i pobielić cyną ,bez tej pasty kicha ,luty mogą puścić w każdej chwili ,sprawdzone :chytry:


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

TDI - po czyszczeniu nastawnika szarpie

Post autor: Adamm » ndz mar 06, 2011 21:04

munior, ja nie stosowalem pasty, i nigdy mi zaden lut nie puscil


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

TDI - po czyszczeniu nastawnika szarpie

Post autor: Fahoo » pn mar 07, 2011 01:10

wysoka temp i jest git


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 178 gości