Analiza logów dymaicznych Golf IV ALH.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Analiza logów dymaicznych Golf IV ALH.
Witam. Proszę o sprawdzenie logów, niepokojące jest ciśnienie doładowania. Może ktoś coś doradzi, może jakieś pomysły. W samochodzie był zrobiony chip na 118 KM reszta seryjna.
http://vaglog.rtnet.pl/alsmat_37665.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.rtnet.pl/alsmat_37665.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony sob mar 05, 2011 22:25 przez anem, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Analiza logów dymaicznych Golf IV ALH.
anem pisze:Witam. Proszę o sprawdzenie logów, niepokojące jest ciśnienie doładowania. Może ktoś coś doradzi, może jakieś pomysły. W samochodzie był zrobiony chip na 118 KM reszta seryjna.
tu wklejajhttp://vaglog.rtnet.pl/" onclick="window.open(this.href);return false; logi bo nikomu sie nie bedzie chcialo sciagac plikow
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Analiza logów dymaicznych Golf IV ALH.
Pomijając fakt, że temat to w dziale diagnostyka powinien być założony, to masz problem z wysterowaniem ciśnienia doładowania, przeładowuje i co najgorsze to w średnim i górnym zakresie obrotów a pośrodku jest niedoładowanie, tak jak by kierownice działały skokowo.
Analiza logów dymaicznych Golf IV ALH.
O tym gdzie jest przeładowany to ja wiem, mi raczej chodzi o podpowiedź gdzie szukać przyczyny. Czy od razu turbo na stół, i czy to WG pieprzy czy może właśnie geometria...
Analiza logów dymaicznych Golf IV ALH.
pewna nieścisłość
albo wg albo vnt
u ciebie jest vnt więc do sprawdzenia sztanga czy chodzi płynnie
czy się nie zacina
można odpiąć gruszkę i sprawdzić czy ona jest problemem czy kierownice
albo wg albo vnt
u ciebie jest vnt więc do sprawdzenia sztanga czy chodzi płynnie
czy się nie zacina
można odpiąć gruszkę i sprawdzić czy ona jest problemem czy kierownice
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Analiza logów dymaicznych Golf IV ALH.
Kurza twarz , że masz przeładowanie to wiesz, to po grzyb ten log jak się "znasz", non stop to samoanem pisze:O tym gdzie jest przeładowany to ja wiem, mi raczej chodzi o podpowiedź gdzie szukać przyczyny
X tematów jest o tym co trzeba sprawdzić jak jest problem z wysterowaniem ciśnienia doładowania, nawet w tym dziale na górze jest temat o notlauf
Opis oczywiście "wyczerpujący" na max, co sam sprawdziłeś??? Szczelność instalacji podciśnienia, gdzie log 011BS, ruch sztangi ręcznie sprawdziłeś w jakim zakresie pracuje i czy czuć, że się przycina, stan gruszki podciśnienia? Była podmiana n75 na n18 i log wykonany
90% waszych problemów z wysterowaniem ciśnienia doładowania to zapiekający się mechanizm zmiennej geometrii kierownic.
Analiza logów dymaicznych Golf IV ALH.
italiano_83, widzę,że już i ty nie możesz wytrzymać tych tematów po 1000 razy jedno i to samo
User
Analiza logów dymaicznych Golf IV ALH.
bo myśmy się naumieli co trza zrobić ale takich tematów będzie ciągle coraz więcej
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Analiza logów dymaicznych Golf IV ALH.
Więc z całym szacunkiem dla kolegów, skory "my" mogliśmy "nauczyć się" to inni też mogą przynajmniej postępować według instrukcji które są opisane na forum naście razy, ani do zrozumienia ani do wykonania tych instrukcji Albertem Einsteinem nie trzeba byćSztomel pisze:bo myśmy się naumieli co trza zrobić
Jak co roku , szczególnie po zimie - z wiadomych przyczyn, ale temat o notlaufie już zamknięty, bo ludzie nie czytali tylko co chwile każdy o to samo pytał, nawet jak na tej samej stronie lub stronę wcześniej identyczny przypadek był omawianySztomel pisze:ale takich tematów będzie ciągle coraz więcej
Jak dziś zauważyłem, nie tylko jaleon79 pisze:italiano_83, widzę,że już i ty nie możesz wytrzymać tych tematów po 1000 razy jedno i to samo
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 118 gości