Silnik pracuje nierówno na benzynie i LPG
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Silnik pracuje nierówno na benzynie i LPG
Witam.
Mam problem w swoim autku silnik 1,8 AAM 75KM jak jadę to szarpie i nie reaguje na dodawanie gazu,dzieje się to na benzynie i na gazie też.Podejrzewam silniczek krokowy bo jak odepnę wtykę to silnik zaczyna równiej pracować . Jednak jeszcze coś mu jest bo utyka.
Wymienione;
-świece
-kopułka
-palec
-przewody WN
-czujnik temperatury cieczy
cewka zapłonowa chyba ok bo jak włożyłem do auta kumpla to silniczek chodził ok
co jeszcze może być nie tak ?
Prosze o pomoc
Mam problem w swoim autku silnik 1,8 AAM 75KM jak jadę to szarpie i nie reaguje na dodawanie gazu,dzieje się to na benzynie i na gazie też.Podejrzewam silniczek krokowy bo jak odepnę wtykę to silnik zaczyna równiej pracować . Jednak jeszcze coś mu jest bo utyka.
Wymienione;
-świece
-kopułka
-palec
-przewody WN
-czujnik temperatury cieczy
cewka zapłonowa chyba ok bo jak włożyłem do auta kumpla to silniczek chodził ok
co jeszcze może być nie tak ?
Prosze o pomoc
- stonefree
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4033
- Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
- Lokalizacja: WO
- Kontakt:
Silnik pracuje nierówno na benzynie i LPG
Ale silniczek krokowy nie ma nic do jazdy z wciśniętym gazem, prędzej TPS. A próbowałeś resetu sterownika? Poczytaj w dziale LPG.
Ostatnio zmieniony ndz mar 06, 2011 00:40 przez stonefree, łącznie zmieniany 1 raz.
Silnik pracuje nierówno na benzynie i LPG
W regulatorze wolnych obrotów, oprócz krokowca jest jeszcze stycznik wolnych obrotów i w nowszych na 6 styków czujnik obrotów dla krokowca. Jesli odpięcie pomaga to możliwe, że stycznik nie działa. W gniazdku 4 stykowym regulatora, dwa dolne styki są od stycznika, w 6 stykowym 4 i 5 licząc z góry na dół. Podłącz do nich omomierz i na zamkniętej przepustnicy ma być 0 Ω, na otwartej ꝏ Ω. Jeśli stycznik działa dobrze to jeszcze masz potencjometry od położenia przepustnicy zwane TPS (wtyczka od strony pompy hamulcowej), może któraś ścieżka się wytarła. Jeśli masz sterownik do LPG to pod TPS podłącza się go też i może niechlujnie podłączyli i po latach robi się kłopot.
Silnik pracuje nierówno na benzynie i LPG
To sterownik silnika chyba będzie czekać, aż mu z powrotem podłączysz TPS.
Re: Silnik pracuje nierówno na benzynie i LPG
Dokładnie silniczek krokowy jest odpowiedzialny za obroty na biegu jałowy.Miałem bardzo podobny obiaw jadąc samochód dusił się musiałem wymienić uszczelkę przepustnicy bo łapała lewe powietrze, bywało nawet tak że przy ruszaniu ze skrzyżowania strasznie szarpał i nie chciał jechać możesz zawsze sprawdzić stan tej uszczelki i nie jest ona droga koszt około 20- 25 pln.stonefree pisze:Ale silniczek krokowy nie ma nic do jazdy z wciśniętym gazem, prędzej TPS. A próbowałeś resetu sterownika? Poczytaj w dziale LPG.
http://img35.imageshack.us/img35/9276/vagc.jpg
Silnik pracuje nierówno na benzynie i LPG
no w poniedziałek zaczynam grzebać w moim autku to zobaczymy co się będzie działo
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości