Duża Temperatura Silnika ..

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Maateusz09
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: czw lut 17, 2011 18:11

Duża Temperatura Silnika ..

Post autor: Maateusz09 » pt mar 04, 2011 14:47

hmm. Przekaźników pare brakuje , są z 4 wsadzone lub 5 , już nie pamiętam .
wczoraj testowałem czujnik temeperatury, wsadziłem czujnik podłaczony do garka z wrząca wodą , i i wentylator się nie odpalił ... to czyli jest czujnik jest *#cenzura#*, ale był ostatnio nowy kupowany..
Co oznacza 80 Stopni na Czujniku???



Maateusz09
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: czw lut 17, 2011 18:11

Duża Temperatura Silnika ..

Post autor: Maateusz09 » pt mar 04, 2011 18:32

Obrazek Tyle mam Przekaźników,



Awatar użytkownika
Warren.
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 354
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 20:00
Lokalizacja: ZST
Silnik: AEB

Duża Temperatura Silnika ..

Post autor: Warren. » pt mar 04, 2011 19:12

Jeżeli zwarłeś przewody we wtyczce od czujnika i wentylator się włączył to z nim jest wszystko w porządku. Na takiej samej zasadzie działa włącznik termiczny w chłodnicy. Jak się nagrzeje to zamyka się obwód i tyle. Wentylator pracuje. Więc nie wiem dlaczego tak uczepiłeś się tych przekaźników.



Maateusz09
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: czw lut 17, 2011 18:11

Duża Temperatura Silnika ..

Post autor: Maateusz09 » pt mar 04, 2011 19:29

Myślałem ze coś będzie z tymi przekażnikami,

Skalmar a Przez złe ustawienie zapłonu mogę się takie cyrki dziać ??
błędy w Kompie ??
a co do tego Czujnika wymieniłem już 3 , i na wszytkich tak samo ;/
nic już mi na myśl nie przychodzi ;/

Temperatura na liczniku wynosi , i się nie włańcza wentylator..

Obrazek
Ostatnio zmieniony pt mar 04, 2011 19:43 przez Maateusz09, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Warren.
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 354
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 20:00
Lokalizacja: ZST
Silnik: AEB

Duża Temperatura Silnika ..

Post autor: Warren. » pt mar 04, 2011 19:40

Maateusz09 pisze: Przez złe ustawienie zapłonu mogę się takie cyrki dziać ??
Nie.
Interesuje mnie jeszcze jedna rzecz, o którą pytałem na początku tematu. Czy jeżeli masz wskazanie na szafie ok. 110 st. to czy Ci się gotuje ciecz chłodząca? Bo jeśli nie, to wina może leżeć po stronie w czujnika temperatury. A sprawdzałeś termometrem temp. w zbiorniczku?



Maateusz09
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: czw lut 17, 2011 18:11

Duża Temperatura Silnika ..

Post autor: Maateusz09 » pt mar 04, 2011 19:48

nie mam takiego termometra ze by sprawić ;/ ale wiem ze górny wąz od chłodnicy jest bardzo gorący..



Awatar użytkownika
janek1350
VW MANIAK
VW MANIAK
Posty: 459
Rejestracja: śr paź 28, 2009 19:44
Lokalizacja: Tarnowo Podgórne
Kontakt:

Duża Temperatura Silnika ..

Post autor: janek1350 » pt mar 04, 2011 20:51

Termostat napewno sprawny ? jak górny wąz jest gorący to dolny sie robi z czasem ciepły ? a jeśli chodzi o termometr to ja kupiłem taki do pieca na węgiel z gwintem za 20zł wsadziłem w zbiorniczek i widziałem ze wskaznik przekłamuje bo na termometrze było 90stopni a na wskazniku ponad 100.



Maateusz09
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: czw lut 17, 2011 18:11

Duża Temperatura Silnika ..

Post autor: Maateusz09 » pt mar 04, 2011 20:58

"jak górny wąz jest gorący to dolny sie robi z czasem ciepły ? "
tak,zgadza się .



Awatar użytkownika
janek1350
VW MANIAK
VW MANIAK
Posty: 459
Rejestracja: śr paź 28, 2009 19:44
Lokalizacja: Tarnowo Podgórne
Kontakt:

Duża Temperatura Silnika ..

Post autor: janek1350 » pt mar 04, 2011 21:13

to termostat niby sprawny ale ten wąz robi sie po chwili gorący ze w rece nie idzie go utrzymać ? to po chwili powinien sie załączyc wentylator a ten czujnik w chłodnicy wymieniałeś ?



Maateusz09
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: czw lut 17, 2011 18:11

Duża Temperatura Silnika ..

Post autor: Maateusz09 » sob mar 05, 2011 17:23

to jest tak, Jak górny wąz jest Bardzo gorący to dolny jest tak średniawo ciepły, w ręce go utrzymuje ,
i po tym sie nie włancza wentylator ;/



Awatar użytkownika
janek1350
VW MANIAK
VW MANIAK
Posty: 459
Rejestracja: śr paź 28, 2009 19:44
Lokalizacja: Tarnowo Podgórne
Kontakt:

Duża Temperatura Silnika ..

Post autor: janek1350 » sob mar 05, 2011 18:35

Dolny wąz powinien po chwili byc bardzo gorący ze w ręce go nie utrzymasz to ewidentnie termostat sie do konca nie otwiera.



Maateusz09
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: czw lut 17, 2011 18:11

Duża Temperatura Silnika ..

Post autor: Maateusz09 » sob mar 05, 2011 20:20

już mnie poprostu szlag trafia z tą padaczka ;/.



Awatar użytkownika
janek1350
VW MANIAK
VW MANIAK
Posty: 459
Rejestracja: śr paź 28, 2009 19:44
Lokalizacja: Tarnowo Podgórne
Kontakt:

Duża Temperatura Silnika ..

Post autor: janek1350 » sob mar 05, 2011 20:50

termostat to koszt koło 40zł tylko duzo roboty z wymianą



DaroW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 381
Rejestracja: czw sty 28, 2010 19:25
Lokalizacja: okol. Czewy

Duża Temperatura Silnika ..

Post autor: DaroW » sob mar 05, 2011 22:26

Jeśli wentylator się nie włącza, a chłodnica jest gorąca czyli jest w niej przepływ cieczy, zwarcie przewodów przy termowłączniku załącza wentylator to ten termowłącznik jest wadliwy. Nie myl czujnika temperatury z włącznikiem wentylatora. Włącznik od wiatraka jest wkręcony w chłodnicę.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości