końcówka drążka kierowniczego
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
końcówka drążka kierowniczego
Witam, mam problem z odkręceniem końcówki drążka kierowniczego, jest tak zapieczona ze nie da się jej odkręcić. Stosowałem różne preparaty, odrdzewiacze i nic. Macie na to jakąś rade? Czy wymontowanie całego drążka jest trudne?
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
końcówka drążka kierowniczego
to pożyczyć palnik a jak nie to młotek...seba002 pisze:nie mam dostępu do palnika, inny sposób jakiś
- majster heniek
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2152
- Rejestracja: ndz kwie 09, 2006 11:04
- Lokalizacja: Głuchołazy
- Auto: Jest
- Silnik: też
końcówka drążka kierowniczego
raczej dwa młotki i obstukać końcówkę drążka i nakrętkę zabezpieczającą drążek przed samoczynnym odkręcaniem sięQto pisze:a jak nie to młotek...
Re: końcówka drążka kierowniczego
spróbuje tymi młotkami coś postukać, może puści w końcu,mega zapieczone jest
końcówka drążka kierowniczego
prawo łoma - im dłuższy łom tym lżejsza śmierć - czyli dobry klucz + długa rura i albo puści albo ukręcisz śrubę - wtedy ściągacz i masz zdjęte (zakładam, że chcesz wymienić)
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
końcówka drążka kierowniczego
czekaj bo albo ja nie skumałem albo ty - zacznijmy od tego że chcesz odkręcić końcówkę od drążka czy końcówkę od zwrotnicy.
Załóżmy że chcesz odkręcic końcówkę od drążka - nakrętkę luzujesz przy zamontowanym drążku od zwrotnicy i o ile pamiętam jest ma lewy i prawy gwint - luzujesz więc przy pomocy klucz z przedłużką w odpowiednim kierunku dla gwintu (zabij ale nie pamiętam który kierunek jest dla której końcówki).
Teraz końcówka od zwrotnicy - jeśli nakrętka nie chce iść a to się też zdarza to klucz i przedłużka - musi coś klęknąć a jak nie to zawsze są narzędzia typu szlifierka czy coś do podgrzania. Po odkręceniu, urwaniu czy odcięciu i tak musisz to wybić - ja używam ściągacza i jeszcze się nie zdarzyło żeby nie zlazło. Po zdjęciu końcówki ze zwrotnicy wykręcasz ją całkiem od drążka
Załóżmy że chcesz odkręcic końcówkę od drążka - nakrętkę luzujesz przy zamontowanym drążku od zwrotnicy i o ile pamiętam jest ma lewy i prawy gwint - luzujesz więc przy pomocy klucz z przedłużką w odpowiednim kierunku dla gwintu (zabij ale nie pamiętam który kierunek jest dla której końcówki).
Teraz końcówka od zwrotnicy - jeśli nakrętka nie chce iść a to się też zdarza to klucz i przedłużka - musi coś klęknąć a jak nie to zawsze są narzędzia typu szlifierka czy coś do podgrzania. Po odkręceniu, urwaniu czy odcięciu i tak musisz to wybić - ja używam ściągacza i jeszcze się nie zdarzyło żeby nie zlazło. Po zdjęciu końcówki ze zwrotnicy wykręcasz ją całkiem od drążka
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
- piotreldiablo
- Ma gadane
- Posty: 234
- Rejestracja: sob lip 11, 2009 22:16
- Lokalizacja: Włocławek
końcówka drążka kierowniczego
Chciałbym się przypiąć do tego tematu. Mi też za nic nie chce zejść ale spoko dam sobie rade albo szlifierka je odetnę i tyle ale mój problem polega na tym że będę wymieniał maglownice a drążki są ok ale nie chcą zejść i moje pytanie jest takie czy po wybiciu końcówek muszę wymienić je czy to nic nie szkodzi i mogę założyć je do nowej maglownicy ?
PIOTR
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 13 gości