SWAP - info na temat wyboru silnikow w VW[UPDATE..sprzeglo]
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Mam MK3 1.8 AAM mysle o swapie na 2.0 8V (jako, ze potwora nie potrzebuje, bo potwora trzeba jeszcze utrzymac...) Czy moglby mi ktos powiedziec co trzeba by zrobic w moim golfie, by ta zamiana doszla do skutku i ile mogloby to kosztowac, bo w planach mam takze gruba przerobke wizualna I jeszcze jak mocno zmieni sie spalanie?
Juz było takie pytanie gdzieś na forum nawet sam o nie pytałem i opowiedz dostałem taka ze podejdzie wszystko bez problemu skrzyni tez nie trzeba zmieniac tylko elektryka do wymiany oczywiscie:) koszty silnik za 2 tyski mozna kupic z osprzetem szukaj na allegro pozdrokalzakath pisze:Mam MK3 1.8 AAM mysle o swapie na 2.0 8V (jako, ze potwora nie potrzebuje, bo potwora trzeba jeszcze utrzymac...) Czy moglby mi ktos powiedziec co trzeba by zrobic w moim golfie, by ta zamiana doszla do skutku i ile mogloby to kosztowac, bo w planach mam takze gruba przerobke wizualna I jeszcze jak mocno zmieni sie spalanie?
Dzieki wielkie Tylko zapytam jescze o ta elektryke. Rozumiem ze komputer tez trzeba wymienic? Jaki to bylby koszt? I zapytam jeszcze raz jak zmieni sie spalanie w porownaniu tych 2 silnikow. Aha i jeszcze chcialem zapytac o ewentualny koszt robocizny calej takiej zamiany.chojna pisze:Juz było takie pytanie gdzieś na forum nawet sam o nie pytałem i opowiedz dostałem taka ze podejdzie wszystko bez problemu skrzyni tez nie trzeba zmieniac tylko elektryka do wymiany oczywiscie:) koszty silnik za 2 tyski mozna kupic z osprzetem szukaj na allegro pozdrokalzakath pisze:Mam MK3 1.8 AAM mysle o swapie na 2.0 8V (jako, ze potwora nie potrzebuje, bo potwora trzeba jeszcze utrzymac...) Czy moglby mi ktos powiedziec co trzeba by zrobic w moim golfie, by ta zamiana doszla do skutku i ile mogloby to kosztowac, bo w planach mam takze gruba przerobke wizualna I jeszcze jak mocno zmieni sie spalanie?
Wymiana kompa obowiazkowo koszt kompa to do 200zł spalanie nie wliczajac tego jaka kto ma noge ale mojemu kumplowi 2,0 pali na trasie ok 8,5 wmiare grzeczna jazda a na miejscu potrafi bez problemu 14 łyknac zalezy od nogi wymiana silnika u mechanika i zrobienie wszystkiego to mysle koło 700 powinien sie zmieścic. Chyba ze masz garaż znajomego mechanika to łap sie za to samemu ja mam taki zamiar wsadzic taki motor do siebie i brajdaka bede molestował o to zeby mi dotrzymał towarzystwa przy tym
powiedzcie co myslicie o tych propozycjach, bo ja raczej slaby jestem w tym temacie:
http://www.allegro.pl/item105146321_sil ... 0_gti.html
http://allegro.pl/item105514403_silnik_ ... _ady_.html
http://allegro.pl/item106237828_silnik_ ... at_t4.html
http://allegro.pl/item107378067_vw_golf ... ilnik.html
http://allegro.pl/item107378067_vw_golf ... ilnik.html
http://www.allegro.pl/item105146321_sil ... 0_gti.html
http://allegro.pl/item105514403_silnik_ ... _ady_.html
http://allegro.pl/item106237828_silnik_ ... at_t4.html
http://allegro.pl/item107378067_vw_golf ... ilnik.html
http://allegro.pl/item107378067_vw_golf ... ilnik.html
problem
witam
temat super ale nie prawda do konca jest to ze mk2 i mk3 to ta sama konstrukcja. robie swap z gti mk2 i mam problem filtr powietrza z rozdzielaczem paliwa nie chce sie zmiescic, chaczy o kolka no i o klape. jestem w kropce auto stoi nie wiem co robic. jedyne co mi przychodzi do glowy to wstawic spowrotem seryjny motor.skoro jest juz ten konncik to moze ktos ma pomysl?
pozdrawiam
temat super ale nie prawda do konca jest to ze mk2 i mk3 to ta sama konstrukcja. robie swap z gti mk2 i mam problem filtr powietrza z rozdzielaczem paliwa nie chce sie zmiescic, chaczy o kolka no i o klape. jestem w kropce auto stoi nie wiem co robic. jedyne co mi przychodzi do glowy to wstawic spowrotem seryjny motor.skoro jest juz ten konncik to moze ktos ma pomysl?
pozdrawiam
Re: problem
A kto pisze, że taka sama konstrukcja ?? Komory, płyta podłogowa i nawet nadwozie są inne. A co konkretnie i z czego wkładasz pod maskę i co konkretnie chaczy i o co. Najlepiej jeszcze foto zapodaj.lechu93 pisze:witam
temat super ale nie prawda do konca jest to ze mk2 i mk3 to ta sama konstrukcja. robie swap z gti mk2 i mam problem filtr powietrza z rozdzielaczem paliwa nie chce sie zmiescic, chaczy o kolka no i o klape. jestem w kropce auto stoi nie wiem co robic. jedyne co mi przychodzi do glowy to wstawic spowrotem seryjny motor.skoro jest juz ten konncik to moze ktos ma pomysl?
pozdrawiam
16v
chaczyła obudowa filtra powietrza ale juz ja wyszczupliłem i zamontowana jest. wstawiłem do mk3 gti 16v od mk2 wczesniej miałem 90KM, a teraz 139KM, wprawdzie jeszcze nie odpaliłem bo czekam na instalacje ale mysle ze bedzie ok. poterzebuje jeszcze kolo pasowe na wal na pasek pk, lub caly komplet 3 kolek na zwykly pasek moze masz taka opcje do zalatwienia? pozdrawiam
Poszukuję ludzi bądź firmy z Lublina - okolic by wmontować silnik 1.8 16v KR lub 2.0 16 v ABF do Golfa GT. no wiadoma 1.8 8v. Z góry dziękuję za wszelką pomoc! A znawców tematu zapytam jeszcze czy dużo problemów mnie czeka z takim SWAPEM - bo może znajdzie się czas i podejmiemy się samemu montarzu! Może ktoś już to robił - podzieli się doświadczeniem! Dzięki!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości