Dziwne objawy po generalnym remontcie silnika
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Dziwne objawy po generalnym remontcie silnika
Witam. Jestem tu nowy i mam nadzieje, że mi cokolwiek podpowiecie. Temat dotyczy Golfa III 1.9TD Otóż złożyłem dziś silnik, robione bylo wszystko co się dało. Martwi mnie jednak to, że gdy silnik nagrzeje sie włącza sie i piszczy kontrolka od oleju. Poziom i cisnienie oleju jest ok. Szybko też łapie temperature. Jeszcze jedno strasznie dmucha z pod korka oleju i unosi sie taki jakby dymek czy coś... Może macie jakieś sugestie co do dalszych kroków. Z góry wielkie dzieki.
Dziwne objawy po generalnym remontcie silnika
Odmą dmucha i to porządnie. Wczesniej tak nie bylo, ale mechanik powiedział, że to przez słabe cisnienie w cylindrach. A z tym olejem to juz nie wiem... Poziom jest cisnienie też a jak temperature złapie to zaraz piszczy.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14298
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Dziwne objawy po generalnym remontcie silnika
Z ilu silników?Cesariu pisze:złożyłem dziś silnik
Czyli co się dało?Cesariu pisze:robione bylo wszystko co się dało
Opisz dokładnie co zrobiłeś przy motorze,bo na chwilę obecną nie wiemy NIC i możemy z fusów powróżyć najwyżej...
Czyli zamiast poprawić-spitoliłeśCesariu pisze:Odmą dmucha i to porządnie. Wczesniej tak nie bylo

Dziwne objawy po generalnym remontcie silnika
Z jednego, tego samego:P. Pierscienie, szlif wału, regeneracja głowicy itd. Bo brał mi olej ale teraz z tym powinno być ok, bo nawet chmurki nie puści a wczesniej walił na niebiesko. Tylko ta kontrolka... Może kurcze ten czujnik.
Dziwne objawy po generalnym remontcie silnika
kontrolka od ciśnienia włącza się na wolnych obrotach po nagrzaniu silnika czy po tym jak prędkość obrotowa przekroczy jakieś 2000-2500rpm. jak w pierwszym wypadku to prawdopodobnie masz źle dobrane panewki ( np wał po szlifie a panewki STD) lub są zużyte, można sprawdzić czy nie ma luzu na wąłku pośrednim bo wielu mechaników zapomina właśnie o tym punkcie.
jeśli kontrolka i brzęczek włączają się po przekroczeniu 2000-2500rpm to wtedy masz czujnik oleju w podstawce filtra oleju do wymiany.
zanim jednak zaczniesz się brać za wymianę czujników ciśnienia to najpierw manometrem sprawdzić ciśnienie na wolnych obrotach i na wysokich, koniecznie po nagrzaniu silnika
jeśli kontrolka i brzęczek włączają się po przekroczeniu 2000-2500rpm to wtedy masz czujnik oleju w podstawce filtra oleju do wymiany.
zanim jednak zaczniesz się brać za wymianę czujników ciśnienia to najpierw manometrem sprawdzić ciśnienie na wolnych obrotach i na wysokich, koniecznie po nagrzaniu silnika
Dziwne objawy po generalnym remontcie silnika
To jest tak. Odpale go, ona kilka razy mignie i gasnie, tak jest na zimnym i ciepłym. Natomiast na ciepłym tylko po dodaniu gazu zaraz miga i piszczy.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14298
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Dziwne objawy po generalnym remontcie silnika
Cesariu, kabli od czujników ciśnienia oleju nie pomyliłeś?
Spróbuj zamienić i wtedy zobacz.

Spróbuj zamienić i wtedy zobacz.
Dziwne objawy po generalnym remontcie silnika
czujnik na filtrze oleju albo jest nie podpięty lub kabel jest przerwany albo jest uszkodzony ten czujnik.
ma być szary
ma być szary
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 61 gości