witam mam pytanko wymieniłem ostatnio sprężynki w mk3 na eibachy -30 i stąd mój problem kierownica jest krzywo i autko ucieka w jedną strone, wiec spoko jade na zbieżność i tu problem koleś mi gada ze trzeba piłować macpersony(czy jak to sie tam pisze) bo należy dodatkowo ustawić geometrie w pionie w jednym kole.
Teraz pytanko czy jest to wina sprężyn czy poprostu kwestia regulacji.
Bo zamierzam na zime zmienić na standard i niewiem jak on coś spiłuje jak bedą pasować znowu te standardowe springi.
Prosze o pomoc
PILNE pytanie o zbieżność!
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
To że ci gadał ze trzeba piłować macphersony to ci chyba dobrze gadał.
być może że VW nie stoi równo i dlatego bedzie uciekał w jadną stronę.
Bo jeśli do tej pory miałeś dobrą zbierznaść i nic przy niej podczas wymiany nie grzebałes to powinno być cos koło tego.
czyli powinna pozostać to kwestia regulacji.
Kupiłeś porządne zawieszenie i nie wydaje mi się żeby było niesymetryczne czy h*j wie co takiego ustaw je porzadnie i powinno to rozwiazac problem.
być może że VW nie stoi równo i dlatego bedzie uciekał w jadną stronę.
Bo jeśli do tej pory miałeś dobrą zbierznaść i nic przy niej podczas wymiany nie grzebałes to powinno być cos koło tego.
czyli powinna pozostać to kwestia regulacji.
Kupiłeś porządne zawieszenie i nie wydaje mi się żeby było niesymetryczne czy h*j wie co takiego ustaw je porzadnie i powinno to rozwiazac problem.
QURA
Zyskujesz szacunek i dziekujesz za pomoc wciskajac "POMOGŁ" a ja zbieram punkcika. :)
Zyskujesz szacunek i dziekujesz za pomoc wciskajac "POMOGŁ" a ja zbieram punkcika. :)
- piecia1985
- Mały gagatek
- Posty: 93
- Rejestracja: ndz mar 26, 2006 13:40
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Kontakt:
Jeżeli mówi żeby piłować to niech piłuje, nawet jak będziesz chciał zmienić na poprzednie to będzie dobrze. Kolesiowi chodzi o to żeby ustawić koła tak aby auto stało z pionowymi kołami, Ty masz taki problem że jest ograniczony kąt który można maxymalnie ustawić na amortyzatorze, dlatego też mechanik chce powiększyć otwór mocowania amortyzatora do zwrotnicy, żeby móc prawidłowo to ustawić. Po tej operacji samochód będzie szedł jak po szynach (oczywiście wtedy kiedy oponki są równo zjechane) Pozdrawiam
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
jemu chodzi o kąt pochylenia koła który w serii w mk2 wynosi zwykle 0,35 stopnia....jak założyles sprezyny krotsze a amor McPherson jest seryjnej długosci to ten kąt sie minimalnie zmienił, tym bardizje że miałes wykrecone śruby mocowania amora do zwrotnicy.....pewnie mu brakuje z milimetr zeby bylo spowrotem te 0,35 st....i teraz pytanie czy on chciał otwór powiekszac czy tez wrzynać sie w kolumne zeby móc go dosunac blizej do zwrotnicy?...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 320 gości