Witam! Od kilku tygodni jestem posiadaczem swiezo sprowadzonego z niemiec VW golfa 2 1,8i. Autko jest obnizone, mialo sportowa kierownice(wymienilem na zwykla), i jakis "szerszy" wydech. Pisze o tym dlatego ze pewnie jakis niemiec chcial sobie zrobic "sportowe" autko i tak se go poprzerabial. Przejde do tego na czym mi najbardziej zalezy
Wczoraj zarejestrowalem golfika... i wybralem sie na przejazdzke cos mocno stukalo z tylu, nachylilem sie pod samochod... byla zerwana guma od tlumika... zaraz ja wymienilem i jest o wiele ciszej w srodku i nic nie puka. Mimo to golf jest cholernie twardy. Czy sportowe o obnizone zawieszenie ma to do siebie ze samochod jest sztywny jak decha i czuc pod pupa kazda dziure w asfalcie? Bo jak jade nawet po malych dziurach to wszystko czuje... nic nie amortyzuje... A samochodzik amortyzatorki ma napewno dobre bo wczoraj bylem na przegladzie i sam stalem przy komputerze i wyswietlalo na kazdym amortyzatorze "bardzo dobry". Tylko jak pan wysiadl to stwierdzil ze jest cholernie twardy... Co to moze byc? dlaczego samochod jest az tak sztywny... czyzby to sprezyny? Prosze o pomoc bo kompletnie sie na tym nie znam... a chcialbym jezdzic troche bardziej komfortowo :]
Golf MK2 Az tak twarde zawieszenie???
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
witam!
jesli masz autko obnizone to znaczy raczej ze masz sportowe zawieszenie.
zawieszenie sportowe rozni sie od standardowego tym ze:
-sportowe sa twardsze umozliwiajac tym samym lepsze prowadzenie auta, ktore lepiej trzyma sie drogi
-standardowe daja nam wiekszy komfort anizeli sportowe
Wydaje mi sie ze to moze byc wlasnie ten klopot ktorym sie zamartwiasz :/
a przeglad przeszedl normalnie bo sprezyny sa zawieszenie jest dobre, tylko twarde.
Tak wiec musisz zastanowic sie co wolisz:
-agresywny sportowy wyglad lecz stukanie, pukanie, itd.
-czy tez komfort jazdy bez sportowego wygladu
Sam mam taki dylemat i nie wiem czy bawic sie w wymiane zawieszenia
pozdrawiam!
Jesli Ci pomoglem kliknij pomogl
jesli masz autko obnizone to znaczy raczej ze masz sportowe zawieszenie.
zawieszenie sportowe rozni sie od standardowego tym ze:
-sportowe sa twardsze umozliwiajac tym samym lepsze prowadzenie auta, ktore lepiej trzyma sie drogi
-standardowe daja nam wiekszy komfort anizeli sportowe
Wydaje mi sie ze to moze byc wlasnie ten klopot ktorym sie zamartwiasz :/
a przeglad przeszedl normalnie bo sprezyny sa zawieszenie jest dobre, tylko twarde.
Tak wiec musisz zastanowic sie co wolisz:
-agresywny sportowy wyglad lecz stukanie, pukanie, itd.
-czy tez komfort jazdy bez sportowego wygladu
Sam mam taki dylemat i nie wiem czy bawic sie w wymiane zawieszenia
pozdrawiam!
Jesli Ci pomoglem kliknij pomogl
[...]
- piecia1985
- Mały gagatek
- Posty: 93
- Rejestracja: ndz mar 26, 2006 13:40
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Kontakt:
wymien springi sport na zwykle i bedzie roznicz. kiedys sprowadzilem pol g40 tez obnizone i twarde.tylko sie wkur.... . po polskich drogach długo nie pojezdzisz bo wszystko pozrywasz.Ja np raz w tygodniu spawalem tlumik.Raz wymienialem uszczelke od misy bo troche przychaczylem.Takze zastanow czy chcesz miec sport zawieszenie.fajnie to wyglada,ale duzo kosztuje
- Fredi88
- Storm Beige
- Posty: 1821
- Rejestracja: ndz sty 29, 2006 18:52
- Lokalizacja: Hönigsberg
- Kontakt:
no coz dzieki panowie za rade odwdzieczylem sie jak moge... w takim razie przy okazji zobacze gdzies jak go podniose jakie tam mam to zawieszenie Bo jak smigam sobie po krajowych drogach i se troche w zakrecie docisne to jest miodzio ale po miescie jak jade to az plecy bola heheheh sztywny strasznie... sam nie wiem czy zmieniac czy nie...
A da sie tak zrobic zeby zachowal taka glebe jak ma teraz... ale zebym zyskal troche komfortu?
A da sie tak zrobic zeby zachowal taka glebe jak ma teraz... ale zebym zyskal troche komfortu?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 36 gości