MFA w gażnikowym MK2??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

kawowy19
Forum Master
Forum Master
Posty: 1147
Rejestracja: pt sty 20, 2006 20:13
Lokalizacja: Złotów
Kontakt:

MFA w gażnikowym MK2??

Post autor: kawowy19 » wt maja 30, 2006 15:47

Witam!!
mam pytanko jak w temacie - czy możliwe jest założenie MFA w gaźnikowcu? chodzi mi głownie o funkcje spalania paliwa/100km ? Bo reszta to chyba tylko czujniki podłączyć i powinno byc ok ?
Czekam na pomoc!!


________________________
POZDRAWIAM WSZYSTKICH WŁAŚCICIELI VW :bajer:
Ostatnio zmieniony wt maja 30, 2006 15:55 przez kawowy19, łącznie zmieniany 1 raz.



fibolek

Post autor: fibolek » wt maja 30, 2006 15:54

Chodzi ci o kompa pewnie.Ale pod co go podłączyć?



Awatar użytkownika
Bazyl GT
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: śr sty 25, 2006 17:54
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Auto: MK3 1.8 GT
Silnik: ADZ

Post autor: Bazyl GT » wt maja 30, 2006 15:55

No ba! U mnie przy Pierburgu 2e2 jest MFA! (wersja GT). Tak więc jak będziesz miał czujniki i okablowanie z licznikiem to no problem. :bigok:



kawowy19
Forum Master
Forum Master
Posty: 1147
Rejestracja: pt sty 20, 2006 20:13
Lokalizacja: Złotów
Kontakt:

Post autor: kawowy19 » wt maja 30, 2006 15:57

dzięki Bazyl GT
a mógłbyś zerknąc gdzie masz podłączony ten wężyk od podciśnienia idący z licznika?
chodzi mi do czego jest podpiety?
pozdrawiam!!

[ Dodano: Wto Maj 30, 2006 15:58 ]
a licznik juz mam:D



fibolek

Post autor: fibolek » wt maja 30, 2006 15:59

No to wiemy wszyscy.

[ Dodano: Wto Maj 30, 2006 16:00 ]
wiemy już wszyscy bo sam nie wiedziałem.



Awatar użytkownika
Bazyl GT
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: śr sty 25, 2006 17:54
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Auto: MK3 1.8 GT
Silnik: ADZ

Post autor: Bazyl GT » wt maja 30, 2006 16:10

kawowy19 pisze:a mógłbyś zerknąc gdzie masz podłączony ten wężyk od podciśnienia idący z licznika
Wężyk idzie do trójnika podciśnień za zaworem jednokierunkowym(przechodzi w sztywny wężyk igielitowy), który jest na przewodzie podciśnienia serwa. A całość ma początek w kolektorze dolotowym. Poradzisz sobie - wysłałem Ci na maila serwisówkę do gaźnika na maila, i tam znajdziesz zawór napewno. :bigok:

[ Dodano: Wto Maj 30, 2006 16:11 ]
Bazyl GT pisze:wysłałem Ci na maila serwisówkę do gaźnika na maila
ale składnia.. :rotfl:



Awatar użytkownika
mr_simon
..::INTRUDER::..
..::INTRUDER::..
Posty: 509
Rejestracja: pn lut 07, 2005 13:52
Lokalizacja: Dębno
Kontakt:

Post autor: mr_simon » wt maja 30, 2006 16:12

Napisałby może ktoś foto story na ten temat. :pub:


Volskwagen - Das Auto.

Awatar użytkownika
Bazyl GT
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: śr sty 25, 2006 17:54
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Auto: MK3 1.8 GT
Silnik: ADZ

Post autor: Bazyl GT » wt maja 30, 2006 16:14

Na forum widziałem kiedyś tematy o instalacji MFA. W sumie trzeba mieć parę dupereli, żeby to złożyc do kupy...



kawowy19
Forum Master
Forum Master
Posty: 1147
Rejestracja: pt sty 20, 2006 20:13
Lokalizacja: Złotów
Kontakt:

Post autor: kawowy19 » wt maja 30, 2006 16:30

bazyl GT dostajesz punkick ode mnie! A czy mógłbys strzelić fotke dokładnie w którym to miejscu jest ładnie złączone? POzdrawiam i dzięki za serwisówke:)

[ Dodano: Wto Maj 30, 2006 16:34 ]
a te duperele to chyba: czujnik temp. zewnetrzenej i temp oleju no i licznik,manetki z MFA. coś jeszcze? a czy te czujniki musza być orginalne czy moga być np od innej marki byle były do temp zewnetrznej bo znalazłem takie od opla np. ??



Awatar użytkownika
Bazyl GT
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: śr sty 25, 2006 17:54
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Auto: MK3 1.8 GT
Silnik: ADZ

Post autor: Bazyl GT » wt maja 30, 2006 16:41

A gdzie ten punkcik, przepraszam? :hmm: Tam jest taki przycisk "Pomógł" pod moim postem - użyj go!
Dobra, żarty żartami a fotkę zrobie, jak skończe tu pracę"papierkową" i wyśle Ci na maila, skoro potrzebujesz. Tam masz to na "schemacie podciśnień" jako "11. do miernika zuzycia..." , ale wygląda to nieco inaczej naprawde - bo trójnik jest blisko zaworu "8"....

[ Dodano: Wto Maj 30, 2006 16:44 ]
kawowy19 pisze:a te duperele
Myślę, że tylko oryginalne, bo może być różnica w oporności. Dodatkowo potrzebujesz takie kolanko żeliwne(tak słyszałem) bodajże aby czujniki powkładać w to - bo masz pewnie kolanko bez wypustów gwintów na czujniki.

[ Dodano: Wto Maj 30, 2006 16:46 ]
Kolanko może Ci się udać znaleźć na szrocie razem z czujnikami... może i kasa mniejsza będzie.

[ Dodano: Wto Maj 30, 2006 16:46 ]
Sorka - jest i punkt. :lol:



kawowy19
Forum Master
Forum Master
Posty: 1147
Rejestracja: pt sty 20, 2006 20:13
Lokalizacja: Złotów
Kontakt:

Post autor: kawowy19 » wt maja 30, 2006 16:59

jakbys mógł to zrób tez fotke tego kolanka:)



Awatar użytkownika
Bazyl GT
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: śr sty 25, 2006 17:54
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Auto: MK3 1.8 GT
Silnik: ADZ

Post autor: Bazyl GT » wt maja 30, 2006 17:09

Dobra, a nie masz nikogo znajomego kto ma MFA w golfie? Bo fotki fotkami, schematy schematami a jakoś to musisz popodpinać, a szczególnie pod licznik. Przeglądałeś już poradę o instalacji MFA na stronce VWGOLF.PL? Musisz wiedzieć co i jak zanim zaczniesz działać. Fotka będzie.



kawowy19
Forum Master
Forum Master
Posty: 1147
Rejestracja: pt sty 20, 2006 20:13
Lokalizacja: Złotów
Kontakt:

Post autor: kawowy19 » wt maja 30, 2006 17:21

wiem wiem narazie to chce zorganizowac sobie jakąś wzije na to przedsięwzięcie:)
a czy manetki od golfa MK2 po "lifcie" (nie wiem dokładnie który rok to był 87 czy 88) bedą pasowały?
a taki czujnik bedzie chyba Ok nie?
http://www.moto.allegro.pl/show_item.php?item=106653971

[ Dodano: Wto Maj 30, 2006 17:24 ]
a z Tym znajomym to własnie krucho!! Praktycznie musiałbym z obcymi gadac aby mi dali popatrzec na to...

[ Dodano: Wto Maj 30, 2006 17:27 ]
a z licznikiem bedzie oK bo ten sachemacik co po forum lata jest bardzo prosty i raczej ie bede miał problemów z podłączniem tego , priorytet to załatwienie wszystkich potrzebnych elementów!!



Awatar użytkownika
Bazyl GT
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: śr sty 25, 2006 17:54
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Auto: MK3 1.8 GT
Silnik: ADZ

Post autor: Bazyl GT » wt maja 30, 2006 18:02

Czujka wygląda alles gut. Manetki po lifcie, to pewnie o te szersze kanciaste Ci chodzi (nie od MK3)? Jeśli tak, to oczywiście. Ja mam te szersze. Już też ktoś na forum wymieniał z wąskich na szerokie i latało. Tylko plastiki są inne chyba a piny te same więc nie ma problemu.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 372 gości