Fala tłokorozdzielacza 11mm
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
fala tłokorozdzielacza 11mm
Sparrow, pomyliles uzytkownikow Pinio to nie ten kolega ktory wklada dodatkowa pompke i chce miec 200koni Pinio to kolejny kupiec tlokorozdzielacza od Byka.
fala tłokorozdzielacza 11mm
Niewiele to zmienia .
Trzeba trochę inicjatywy wykazać,a nie użalać się,że mu otwory nie pasują.
Trzeba najwidoczniej podać wszystko,jak na dłoni,bo inaczej schody,schody się zaczynają.
Tak trudno 3 otwory wiertłem 5tką na głębokość 25mm wywiercić,bo głębiej nie potrzeba,pomimo,że ori są na 28mm.
Dostał,jak widzę niemalże idealny zestaw,ale co z tego,jak nie potrafi tego dobrze złożyć,bo domyślam się,że składał to sam.
Co do tego,że na 11tce nie chciał odpalić,a na 10tce już tak,to powiem krótko,jak nie wie jak,to niech się za przekładki nie bierze.
Wystarczy,że odwrotnie falę wsadzi,czyli przekręci ją na zębach o 180 stopni i w życiu silnika nie odpali.
Będzie,tak jak pisał,lał paliwo,ale nie w ten cylinder,w który powinno.
A wtedy może sobie kręcić do 2012go.
Idę o zakład,że tak właśnie zrobił.
Jeżeli wg.niego różnica pomiędzy falą z afn-a,która ma 7.75mm wysokości,a tą,która otrzymał 7.25 jest 3-4mm różnicy,to o czym my mówimy?
Kolejny,który swoją niewiedzę usiłuje tłumaczyć złym stanem pompy.
Ja nie wierzę,że jeżeli wszystko dobrze złożył,to na 11tce miał problemy z uruchomieniem silnika.
Na tych sekcjach palą jak nowe.
Ale w sumie,co mnie to,szkoda mi tylko tego sprzedawcy,bo jadą po nim,a bez powodu.
Trzeba coś tam kumać,żeby później mieć ewentualne podstawy,do tego,aby kogoś oczerniać.
1wszemu serwis pompę składał i wyszło,że dobra,pomimo,że niedobra,drugi sam sobie pewnie spartolił,ale obaj winą za wszystko obarczają towar,jaki nabyli.
Trochę opanowania koledzy,bo inaczej,to się pozabijacie.Dlatego tak bardzo nie lubię grzebać przy nie swoim aucie.
W myśl powiedzenia:
"Jeszcze się taki nie narodził,który by wszystkim dogodził"
Nie ma takiej opcji,na 10ciu zawsze będzie dwóch niezadowolonych,a wystarczy tylko trochę dobrej woli i problemów by nie było.
Trzeba trochę inicjatywy wykazać,a nie użalać się,że mu otwory nie pasują.
Trzeba najwidoczniej podać wszystko,jak na dłoni,bo inaczej schody,schody się zaczynają.
Tak trudno 3 otwory wiertłem 5tką na głębokość 25mm wywiercić,bo głębiej nie potrzeba,pomimo,że ori są na 28mm.
Dostał,jak widzę niemalże idealny zestaw,ale co z tego,jak nie potrafi tego dobrze złożyć,bo domyślam się,że składał to sam.
Co do tego,że na 11tce nie chciał odpalić,a na 10tce już tak,to powiem krótko,jak nie wie jak,to niech się za przekładki nie bierze.
Wystarczy,że odwrotnie falę wsadzi,czyli przekręci ją na zębach o 180 stopni i w życiu silnika nie odpali.
Będzie,tak jak pisał,lał paliwo,ale nie w ten cylinder,w który powinno.
A wtedy może sobie kręcić do 2012go.
Idę o zakład,że tak właśnie zrobił.
Jeżeli wg.niego różnica pomiędzy falą z afn-a,która ma 7.75mm wysokości,a tą,która otrzymał 7.25 jest 3-4mm różnicy,to o czym my mówimy?
Kolejny,który swoją niewiedzę usiłuje tłumaczyć złym stanem pompy.
Ja nie wierzę,że jeżeli wszystko dobrze złożył,to na 11tce miał problemy z uruchomieniem silnika.
Na tych sekcjach palą jak nowe.
Ale w sumie,co mnie to,szkoda mi tylko tego sprzedawcy,bo jadą po nim,a bez powodu.
Trzeba coś tam kumać,żeby później mieć ewentualne podstawy,do tego,aby kogoś oczerniać.
1wszemu serwis pompę składał i wyszło,że dobra,pomimo,że niedobra,drugi sam sobie pewnie spartolił,ale obaj winą za wszystko obarczają towar,jaki nabyli.
Trochę opanowania koledzy,bo inaczej,to się pozabijacie.Dlatego tak bardzo nie lubię grzebać przy nie swoim aucie.
W myśl powiedzenia:
"Jeszcze się taki nie narodził,który by wszystkim dogodził"
Nie ma takiej opcji,na 10ciu zawsze będzie dwóch niezadowolonych,a wystarczy tylko trochę dobrej woli i problemów by nie było.
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
fala tłokorozdzielacza 11mm
A proponowałem montaż, było by bez problemów
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Mały gagatek
- Posty: 87
- Rejestracja: pn lip 02, 2007 17:43
- Lokalizacja: Kędzierzyn-koźle
- Kontakt:
fala tłokorozdzielacza 11mm
SPARROW ty wyluzuj. ja pytałem o fale. mówie jak jest u mnie nie palił. przewody od wtrysków odkrecilem i niby paliwo biło, z rury ani dymka nie puścił.
Ja wcale nie mówie ze ten tlokorozdzilacz jest zły wiec co tak najeżdzasz??
gdzieś wyczytałem ze Pierwsza sprawa ,czy sprawdzałeś vagiem napięcie RSW na właczonym zapłonie? Powinno wynosić ok.0740 volt a u mnie był ori nastawnik i ma 0,680v moze dla tego, i tez za pompe nie jestem pewien bo nigdy nie widziałem jak chodzi.
dario84 wymiana nie byla taka skomplikowana wiec zrobiłem to sam.
Ja wcale nie mówie ze ten tlokorozdzilacz jest zły wiec co tak najeżdzasz??
gdzieś wyczytałem ze Pierwsza sprawa ,czy sprawdzałeś vagiem napięcie RSW na właczonym zapłonie? Powinno wynosić ok.0740 volt a u mnie był ori nastawnik i ma 0,680v moze dla tego, i tez za pompe nie jestem pewien bo nigdy nie widziałem jak chodzi.
dario84 wymiana nie byla taka skomplikowana wiec zrobiłem to sam.
fala tłokorozdzielacza 11mm
ja tam tylko napiszę tyle... ostatnio pisałem że najlepiej kupić oryginalną 11, sprawdzoną od kogoś kto daje gwarancję rozruchową
jak pisałem że w Diesel System można zamówić przeróbkę pompy na tłokorozdzielaczu z Renaulta ale z gwaranacją i podkreśliłem że to DROGA zabawa to padły teksty że w tej firmie myje się pompy za 400 PLN i zostałem tu zakrzyczany
polecam lekturę:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 96&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
napisałem że wymiana tłoka i fali najlepiej zlecić firmie i to też kosztuje i najlepiej zrobić przegląd pompy - padł argument że mozna w 30 minut samemu wymienić
jak się okazuje nie jest tak różowo... jesli ktoś się żali na forum, to znaczy że coś jest na rzeczy
zrozumcie człowieka, kupił coś ... powiedzmy za 400 PLN, a potem okazuje się że fala niższa (wielokrotnie pisze się na forum o wyższej fali z e 107J) niż w ori 10-tce, coś tam nie pasuje, okazuje się ze graty z pompy z Renault DTI i że całe pompy kolega znalazł za 300 PLN na allegro
sparrow, masz dużę wiedzę ale nie naskakuj proszę na pinio18 że ma problem (zarejestrowałeś się 2 dni temu i bardzo tu bronisz sprzedawcy), na forum staramy się pomagać, więc może coś doradź koledze żeby ogarnął temat
ta fala którą podał pinio18 pochodzi z Renault DTI była tez chyba w volvo... pochodzi z pomp 11 i 12
szkoda że kolega byku21 nie skomentuje sprawy.. dobrze by było żeby sprzedając towar do przeróbki pisał, że coś tam trzeba przerabiać itd itp, pamietam ogłoszenie w którym pisał że po wsadzeniu tego zestawu powstaje oryginalna 11-stka... a czytając powyższe nie jest tak różowo..
tłokorodzielacz jest OK wiec towar w porządku, wystarczy tylko rozwiać watpliwości co zrobić z falą czy zostawić ori czy tą z zestawu..
Dario84, no tak ale kolega chciał sam wymienić, żeby uniknąc kosztów, przecież nie zrobiłbyś tego za darmo mając firmę... no chyba że kolega robiłby u Ciebie mody
ja nie chce naskakiwać na nikogo, ale w sumie to tak jak pisałem najlepiej żeby wymianę zrobił profesjonalny warsztat, który potrafi to zrobić..
albo niech kolega byku moze oferuje takie zestawy razem z przeróbką i wtedy jest sprawa jasna, dostaje się pompe do założenia w aucie
jeżeli 2 kolegów kupiło jak tu czytam i są jakies problemy to trzeba je rozwiązac.. nigdy nie jest łatwo z tuningami
EDIT: a moze dobrym pomysłem byłoby zamiast elaboratów stworzyć tutaj takie know-how jak przerobić sobie pompę na 11-stkę ?
wiadomo jest to wiedza, którą mało kto się chce dzielić ale przynajmniej w takim zakresie żeby każdy w miarę ogarnięty user bez super przyrządów sobie wsadził ten zestaw od byka ?
jak pisałem że w Diesel System można zamówić przeróbkę pompy na tłokorozdzielaczu z Renaulta ale z gwaranacją i podkreśliłem że to DROGA zabawa to padły teksty że w tej firmie myje się pompy za 400 PLN i zostałem tu zakrzyczany
polecam lekturę:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 96&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
napisałem że wymiana tłoka i fali najlepiej zlecić firmie i to też kosztuje i najlepiej zrobić przegląd pompy - padł argument że mozna w 30 minut samemu wymienić
jak się okazuje nie jest tak różowo... jesli ktoś się żali na forum, to znaczy że coś jest na rzeczy
zrozumcie człowieka, kupił coś ... powiedzmy za 400 PLN, a potem okazuje się że fala niższa (wielokrotnie pisze się na forum o wyższej fali z e 107J) niż w ori 10-tce, coś tam nie pasuje, okazuje się ze graty z pompy z Renault DTI i że całe pompy kolega znalazł za 300 PLN na allegro
sparrow, masz dużę wiedzę ale nie naskakuj proszę na pinio18 że ma problem (zarejestrowałeś się 2 dni temu i bardzo tu bronisz sprzedawcy), na forum staramy się pomagać, więc może coś doradź koledze żeby ogarnął temat
ta fala którą podał pinio18 pochodzi z Renault DTI była tez chyba w volvo... pochodzi z pomp 11 i 12
szkoda że kolega byku21 nie skomentuje sprawy.. dobrze by było żeby sprzedając towar do przeróbki pisał, że coś tam trzeba przerabiać itd itp, pamietam ogłoszenie w którym pisał że po wsadzeniu tego zestawu powstaje oryginalna 11-stka... a czytając powyższe nie jest tak różowo..
tłokorodzielacz jest OK wiec towar w porządku, wystarczy tylko rozwiać watpliwości co zrobić z falą czy zostawić ori czy tą z zestawu..
Dario84, no tak ale kolega chciał sam wymienić, żeby uniknąc kosztów, przecież nie zrobiłbyś tego za darmo mając firmę... no chyba że kolega robiłby u Ciebie mody
przecież nikt tu nikogo nie oczernia ?sparrow pisze:Kolejny,który swoją niewiedzę usiłuje tłumaczyć złym stanem pompy.
Ja nie wierzę,że jeżeli wszystko dobrze złożył,to na 11tce miał problemy z uruchomieniem silnika.
Na tych sekcjach palą jak nowe.
Ale w sumie,co mnie to,szkoda mi tylko tego sprzedawcy,bo jadą po nim,a bez powodu.
Trzeba coś tam kumać,żeby później mieć ewentualne podstawy,do tego,aby kogoś oczerniać.
1wszemu serwis pompę składał i wyszło,że dobra,pomimo,że niedobra,drugi sam sobie pewnie spartolił,ale obaj winą za wszystko obarczają towar,jaki nabyli.
ja nie chce naskakiwać na nikogo, ale w sumie to tak jak pisałem najlepiej żeby wymianę zrobił profesjonalny warsztat, który potrafi to zrobić..
albo niech kolega byku moze oferuje takie zestawy razem z przeróbką i wtedy jest sprawa jasna, dostaje się pompe do założenia w aucie
jeżeli 2 kolegów kupiło jak tu czytam i są jakies problemy to trzeba je rozwiązac.. nigdy nie jest łatwo z tuningami
EDIT: a moze dobrym pomysłem byłoby zamiast elaboratów stworzyć tutaj takie know-how jak przerobić sobie pompę na 11-stkę ?
wiadomo jest to wiedza, którą mało kto się chce dzielić ale przynajmniej w takim zakresie żeby każdy w miarę ogarnięty user bez super przyrządów sobie wsadził ten zestaw od byka ?
Re: fala tłokorozdzielacza 11mm
Jak tuner ktoremu pozniej wychodzi stroic musze stwierdzic ze zdecydowanie mniej problemow mam z orginalnymi 11 niz przekladancami.
Oczywiscie tak sparrow pisze. Wiekszosc ori 11 jest juz zyciem styrana i trzeba uwazac bo mina kosztuje. Dlatego warto brac od sprzedawcow co daja "gwarancje rozruchowa" jednak nadal procentowo wyglada to lepiej.
Wezmy pod uwage ze :
- klient kupuje bebechy
- jedzie do pompiarzy przelozyc
- nastepnie jedzie do warsztatu zalozyc
- na koncu trafia do tunera na strojenie.
Wystarczy by w tym lancuszku 1 osoba zrobila fuckup i juz zamiast ladnych kreseczek i wynikow -batory i mizerne osiagi.
I przy 4rech osobach ktore grzebia jest problem wskazac kto jest winien....
Kto zostaje z reka w nocniku...klient.
Dlatego trzeba jasno powiedziec...tuning to nie jest tania sprawa. Oszczednosci zazwyczaj wychodza bokiem (czasem z korbami )
Najlepiej kupic nowa 11 i miec pewnosc ze hulac bedzie do konca zycia motorowni....jak nie to kupic uzywke ale z pewnego zrodla.
W ostatecznosci mozna bebechy przekladac ale zalecam kompleksowo czyli w jednym zakladzie kupic, przerobic i zamontowac.
Nie ma pozniej przepychania sie kto po co i na co...
Oczywiscie tak sparrow pisze. Wiekszosc ori 11 jest juz zyciem styrana i trzeba uwazac bo mina kosztuje. Dlatego warto brac od sprzedawcow co daja "gwarancje rozruchowa" jednak nadal procentowo wyglada to lepiej.
Wezmy pod uwage ze :
- klient kupuje bebechy
- jedzie do pompiarzy przelozyc
- nastepnie jedzie do warsztatu zalozyc
- na koncu trafia do tunera na strojenie.
Wystarczy by w tym lancuszku 1 osoba zrobila fuckup i juz zamiast ladnych kreseczek i wynikow -batory i mizerne osiagi.
I przy 4rech osobach ktore grzebia jest problem wskazac kto jest winien....
Kto zostaje z reka w nocniku...klient.
Dlatego trzeba jasno powiedziec...tuning to nie jest tania sprawa. Oszczednosci zazwyczaj wychodza bokiem (czasem z korbami )
Najlepiej kupic nowa 11 i miec pewnosc ze hulac bedzie do konca zycia motorowni....jak nie to kupic uzywke ale z pewnego zrodla.
W ostatecznosci mozna bebechy przekladac ale zalecam kompleksowo czyli w jednym zakladzie kupic, przerobic i zamontowac.
Nie ma pozniej przepychania sie kto po co i na co...
Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
fala tłokorozdzielacza 11mm
w sumie mysle ze rob555, ładnie zakończył i podsumował cala ta dyskusje i spory.
1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
fala tłokorozdzielacza 11mm
pytanie za 100 punktów
skoro fale z renówki niekoniecznie są dobre do VW... czy da się załozyć falę ze 107J ?
chodzi o to żeby tłoczki tanio brać z pomp z renówek a fale kupowac w BOSCHU oryginalną z 11 107J z AHH itd
tłokorozdzielacz na pewno jest drogi ale moze fala nie kosztuje juz fortuny ?
wiadomo że każdy kombinuje taniej, wiec może to jest sposób... niemniej jednak tak jak napisał Rob555 i co juz pisałem najlepiej kupić gotowy produkt
w sumie pompa jako całość to skomplikowane urządzenie i w tuningu VP pompa i wtryski to kluczowa sprawa !
skoro fale z renówki niekoniecznie są dobre do VW... czy da się załozyć falę ze 107J ?
chodzi o to żeby tłoczki tanio brać z pomp z renówek a fale kupowac w BOSCHU oryginalną z 11 107J z AHH itd
tłokorozdzielacz na pewno jest drogi ale moze fala nie kosztuje juz fortuny ?
wiadomo że każdy kombinuje taniej, wiec może to jest sposób... niemniej jednak tak jak napisał Rob555 i co juz pisałem najlepiej kupić gotowy produkt
w sumie pompa jako całość to skomplikowane urządzenie i w tuningu VP pompa i wtryski to kluczowa sprawa !
fala tłokorozdzielacza 11mm
tu jest temat o Twoim kliencie:rob555 pisze:Jak tuner ktoremu pozniej wychodzi stroic
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... &start=168" onclick="window.open(this.href);return false;
fala tłokorozdzielacza 11mm
cowboy,rob555 a u was nie było nigdy nie reklamacji?Uważam temat za zamknięty,bo sprawy załatwia się nie na forum.
Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm
fala tłokorozdzielacza 11mm
OK, jak uważasz ze nie należą sie jakieś wyjasnienia od strony osoby która sprzedała zestaw...Byku21 pisze:Uważam temat za zamknięty,bo sprawy załatwia się nie na forum
chodzi tylko o to żeby wyjasnic sytuację... po prostu ktoś wpisuje na forum że mu nie wyszło.. szuka porady co zrobić z falą , którą założyć itd moze trzeba coś zrobić żeby dobrze zadziałało, moze coś doradzisz ?
przecież nikt nie naskakuje na Ciebie, zaczałeś oferować te zestawy, coś nie zagrało, ale moze uda się rozwiązać problem ?
pisałeś że po przełożeniu zestawu od Ciebie jest pełnoprawna 11-stka...
moze warto napisac jasno że nie jest to fala ze 107J oraz co trzeba zrobić żeby to wymienić (jakies wiercenie otworów) oraz to że fala jest niższa i że np. taka pompa starcza do 200 lub 220KM ...
IMO trzeba uczciwie przedstawiać sprawę jak się sprzedaje cos kolegom z forum... bo przy okazji tych problemów wyszło że fala jest inna niz w 107J a to dość istotne jak sie okazuje..bo 2 kolegów sygnalizuje że coś nie bangla
pompa to dość skomplikowane urządzenie i trzeba brać pod uwagę że mogą pojawić się problemy
ustalono że tłkorozdzielacz jest w świetnym stanie, wystarczy tylko ustalić co z wymianą fali i juz... ?
pewnie wiele osób jest zainteresowanych przeróbką pompy po taniości, nawet gdyby miała starczyć do 200KM, przecież nie wszyscy chcą rezac stare VP na 250KM - myslę że warto wyjaśnić wszelkie wątpliwości...
fala tłokorozdzielacza 11mm
Ja z kolegami już wyjaśniłem sobie.
Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm
-
- Mały gagatek
- Posty: 87
- Rejestracja: pn lip 02, 2007 17:43
- Lokalizacja: Kędzierzyn-koźle
- Kontakt:
fala tłokorozdzielacza 11mm
tak jest. ja tez nie mówię ze tłokorozdzielacze od byku21 są jakieś liche. na tłoku nie widać grubszych rys itp.
temat dotyczył fali a nie stanu mojego tłokorozdzielacza.
załozyłem ori tłokorozdzielacz z renaut.
gwarancje rozruchową też dostałem.
narazie zrobiłem próbę na szybciora bo na wieczór potrzebowałem auto w sobotę napewno będę odpalał jeszcze raz.
temat dotyczył fali a nie stanu mojego tłokorozdzielacza.
załozyłem ori tłokorozdzielacz z renaut.
gwarancje rozruchową też dostałem.
narazie zrobiłem próbę na szybciora bo na wieczór potrzebowałem auto w sobotę napewno będę odpalał jeszcze raz.
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
fala tłokorozdzielacza 11mm
dodam tylko od siebie ze mialem okazje montowac zestaw od Byku21,
montowalem to do pompy z ALH, przy montazu, z lapami jak i z odpaleniem auta nie bylo problemu,
pinio18, to ze auto pcha paliwo na wtryski a nieodpala to nie znaczy ze pompa jest kaput, moze byc dawka nastawnikiem za mala ustawiona i tez nie odpalisz
montowalem to do pompy z ALH, przy montazu, z lapami jak i z odpaleniem auta nie bylo problemu,
pinio18, to ze auto pcha paliwo na wtryski a nieodpala to nie znaczy ze pompa jest kaput, moze byc dawka nastawnikiem za mala ustawiona i tez nie odpalisz
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 70 gości