1,8 AAM uszczelniacze zaworów.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
1,8 AAM uszczelniacze zaworów.
[MK 3]Witam kolegów. Mam pytanko jak w temacie. Czy istnieje możliwość wymiany tych uszczelniaczy bez zdejmowania głowicy? Jeśli tak to jak to można zrobić? Jeszcze jenda kwestia. Czy ktoś z kolegów bawił się w wymianę pierścieni na tłokach bez wyjmowamnia silnika? Pytam tylko tak profilaktycznie bo nie podoba mi się olej w moim silniku. Auto kupiłem z przebiegiem 171 tyś. a olej wymieniany podobno był przy 160 i jest czysty jakby był nowy, więc nie wiem czy sprzedający zapomniał, że wymieniał? Dodam, że jeszce auto nie jechało dalej niż 20 km a z olejem nic się nie dzieje, nie ubywa, nie kopci, nie ma majonezu ani też problemów z płynem. Zastanawia mnie tylko lekko nierówna praca silnika na wolnych obrotach i czarne świece ale to chyba od krótkich odcinków jazdy. Pozdrawiam.
- stonefree
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4033
- Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
- Lokalizacja: WO
- Kontakt:
1,8 AAM uszczelniacze zaworów.
To po co chcesz wymieniać uszczelniacze i pierścienie?Uszczelniacze da się wymienić bez ściągania głowicy za pomocą sznurka lub sprężonego powietrza, ale chyba nie ma takiej potrzeby. Pierścienie różwniez można wymienić bez wyjmowania bloku silnika, ale trzeba zdjąć głowice i misę.pitt47 pisze:z olejem nic się nie dzieje, nie ubywa, nie kopci
Zrób diagnostykę, może dawkuje za dużo paliwa.pitt47 pisze:Zastanawia mnie tylko lekko nierówna praca silnika na wolnych obrotach i czarne świece
Re: 1,8 AAM uszczelniacze zaworów.
No może i dawkuje bo wskazówka poziomu paliwa w zbiorniku bardzo szybko opada, ale czy monowtrysk ma jakąś regulację? Czy moża np. wymienić sam wtryskiwacz? Co do sznurka i sprężonego powietrza to nie bardzo to widzę. Chyba to jakiś żart.
- stonefree
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4033
- Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
- Lokalizacja: WO
- Kontakt:
1,8 AAM uszczelniacze zaworów.
Nie ma, ale może masz uszkodzenie jednego z elementów wejściowych. Więc zacznij od diagnostyki.pitt47 pisze:ale czy monowtrysk ma jakąś regulację
Żaden żart kolego. Zdejmujesz wałek , zamiast świecy wkręcasz rurkę i pompujesz powietrze pod wysokim ciśnieniem, które trzyma zawory w górze tak mocno, że można rozpiąć sprężyny. Patent ze sznurkiem też podobno działa, opuszcza się tłok i przez otwór świecy pcha się kawał miękkiego sznurka , a potem tłok w górę.Oczywiście koniec wystaje na zewnątrz!pitt47 pisze:Chyba to jakiś żart
Re: 1,8 AAM uszczelniacze zaworów.
No teraz już rozumiem. VAG nie wykazuje żadnych błędów a więc muszę jednak szukać uszkodzeń mechanicznych no chyba, że ta diagnostyka jest zbyt uboga. Znalazłem w literaturze, że wtryskiwacz można wymienić. Czy ktoś to wymianiał? Czy pasuje np. z Poloneza gdzie były m.in. montowane monowtryski Boscha? Na allegro znalazłem taki wtryskiwacz za 108 PLN. Tak tylko pytam w razie czego jakbym musiał to wymienić to co bym potem nie musiał szukać za wiele.
- stonefree
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4033
- Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
- Lokalizacja: WO
- Kontakt:
1,8 AAM uszczelniacze zaworów.
Ile pali i w jakiej jeździe?pitt47 pisze:wskazówka poziomu paliwa w zbiorniku bardzo szybko opada
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości