wydajniejszy dolot w 1.9 TDI
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
wydajniejszy dolot w 1.9 TDI
To en kolektor ,ale cena kosmiczna.
Czy sie stoi ,czy sie lezy ,to setuchna sie nalezy!
Re: wydajniejszy dolot w 1.9 TDI
Dzięki za ofertę ale poszukam po szrotach u siebie w olsztynie. Myślę że za 40 zł taki kolektor można śmiało wyrwaćpiotrekgal pisze:aurii, ja mam taki kolektor na sprzedaz, wyczyszczony, wypalony do srebrzystosci w srodku, jak chcesz to za takie 70zl Ci go sprzedam, sam mialem go zastosowac ale pod Garrett T3 mi nie podszedl.
Co do turbo to narazie zostaje oryginał wiec ten kolektor powinien sie zmieścić jedyne co jeszcze zrobie to zmiana rury dolotowej na wiekszą
wydajniejszy dolot w 1.9 TDI
30-40 zeta to przyzwoita cena.Szukaj od 1.6 td jak ma siasc T3 .
Czy sie stoi ,czy sie lezy ,to setuchna sie nalezy!
- piotrekgal
- Forum Master
- Posty: 1407
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
- Lokalizacja: Suwałki
- Kontakt:
wydajniejszy dolot w 1.9 TDI
Bez, mam nawet elegancko przerobiony pod wezyk od LDA, mam gdzies zdjecia w razie czego, moge tez porobic.
wydajniejszy dolot w 1.9 TDI
piotrekgal, potrrzebować będę pod wejście z EGR bo jednak będę wykorzystywał go ale tak że nie będzie syfiło dolotu bo nie będzie pod obciążeniem otwarty tylko na wolnych obrotach i przy puszczonym pedale gazu. bęzdeie to po to żeby na wolnych obrotach turbina miała minimalne obroty i po to że zanim zacznę jechać żeby temp płynu i oleju szybko rosła.
ewentualnie mógłbyś dorobić samą końcówkę zamiast króćca odmy?
ewentualnie mógłbyś dorobić samą końcówkę zamiast króćca odmy?
- piotrekgal
- Forum Master
- Posty: 1407
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
- Lokalizacja: Suwałki
- Kontakt:
wydajniejszy dolot w 1.9 TDI
arwam, koncowka zostala ucieta i wywalona ( ta od odmy ) na jej miejscu jest wklejony taki metalowy plat z malym metalowym czyms jakby wentylem, ale mozna go usunac ale wtedy zostalaby sama dziura, do jakis wiekszych przerobek aktualnie fizycznie nie mam mozliwosci gdzie tego zrobic.
-
- Forum Master
- Posty: 1556
- Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
- Lokalizacja: okolice Częstochowy
wydajniejszy dolot w 1.9 TDI
Witam, a jeśli założę wtryski 216, kolektor z ARL-a, turbinę AWX/ARL, to warto stosować dolot od filtra do turbiny z ARL-a?
Z góry dzięki.
Pozdrawiam
Z góry dzięki.
Pozdrawiam
Tomek
wydajniejszy dolot w 1.9 TDI
Warto,tylko z tym wiąże się też wymiana przepływki,a co za tym idzie trzeba odpowiednio skalibrować jej mapę w sofcie.
Niemniej jednak,gra warta świeczki.
Niemniej jednak,gra warta świeczki.
-
- Forum Master
- Posty: 1556
- Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
- Lokalizacja: okolice Częstochowy
wydajniejszy dolot w 1.9 TDI
sparrow, tak, tak o tym wiem, ale zastanawiam się jak by to jeździło na mojej przepływce tzn. z ASV-a.
Już tłumaczę większy dolot zaczynał by się za przepływką. Co o tym myślisz?
Już tłumaczę większy dolot zaczynał by się za przepływką. Co o tym myślisz?
Tomek
Re: wydajniejszy dolot w 1.9 TDI
Nie trzeba wymieniać przepływki wystarczy zmienić samą obudowę na taką od asz/arl. Wytłumacz mi kolego po jaką cholerę kalibrować ją w sofcie. Chyba pomylił ci się maf z map sensoremsparrow pisze:Warto,tylko z tym wiąże się też wymiana przepływki,a co za tym idzie trzeba odpowiednio skalibrować jej mapę w sofcie.
Niemniej jednak,gra warta świeczki.
www.abartuning.pl
12,19ET street diesel ;)
12,19ET street diesel ;)
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
wydajniejszy dolot w 1.9 TDI
Przepływke tez trzeba kalibrować w sofcie, przecież jak dasz większą obudowę to prędkość powietrza się zmienia przy tych samych parametrach silnika.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
wydajniejszy dolot w 1.9 TDI
Nie wiem,czy wiesz,ale średnica rury,przepływki itp. w arl-u jest większa,jak w asv,więc albo zmieniasz wszystko,albo nic.tomek08 pisze: ale zastanawiam się jak by to jeździło na mojej przepływce tzn. z ASV-a.
Dario84, już Ci odpowiedział,ja tylko mu przytaknę,dlatego,że jak już wspomniałem,obudowa przepływki z arl-a ma większa średnicę,a co za tym idzie większa przepustowość.bartmwek pisze:Wytłumacz mi kolego po jaką cholerę kalibrować ją w sofcie.
Seryjny map sensor z asv jest skalibrowany,do przliczania dawek z rury o mniejszej średnicy.
To tak samo,jak ze zmianą map sensora z 2.5 bara,na 3 bary.
Jak chcesz,żeby dobrze czytał,to musisz skalibrować odpowiednią mapę w sofcie.
Inaczej daremna Twoja robota .
Myślę,że już zmieniłeś zdanie.bartmwek pisze:Nie trzeba wymieniać przepływki wystarczy zmienić samą obudowę na taką od asz/arl.
- punxbrygade
- Mały gagatek
- Posty: 116
- Rejestracja: wt sty 17, 2006 02:17
- Lokalizacja: warszawa
- Kontakt:
Re: wydajniejszy dolot w 1.9 TDI
A teraz z innej beczki , przymierzam sie do zmiany kolektora od lt 2.5tdi
W sieci znalazłem a dokładnie na tdiclub przeróbkę i montaż
W sieci znalazłem a dokładnie na tdiclub przeróbkę i montaż
T3 syncro AHU mTDI 11mm i narazie tylko to.. [url]https://picasaweb.google.com/punxbrygade/NaprawaSyncro#[/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości