Wymiana silnika TDI na TD
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Wymiana silnika TDI na TD
Witam!
Jestem nowy na tym forum więc może niektórych zdziwić moje pytanie ale zastanawiam się czy bez problemu można wymienić w miejsce silnika 1,9 TDi 90 KM starszy 1,9 TD 75 KM, bo mam skorodowany TD a jest możliwość w dobrych pieniądzach kupić młodszy rocznik a z uszkodzonym silnikiem jak to wygląda od strony mechanicznej, czy są te same mocowania, wiązki przewodów pewnie trzeba by było przekładać, proszę o odpowiedź.
Pozdrawiam youter
Jestem nowy na tym forum więc może niektórych zdziwić moje pytanie ale zastanawiam się czy bez problemu można wymienić w miejsce silnika 1,9 TDi 90 KM starszy 1,9 TD 75 KM, bo mam skorodowany TD a jest możliwość w dobrych pieniądzach kupić młodszy rocznik a z uszkodzonym silnikiem jak to wygląda od strony mechanicznej, czy są te same mocowania, wiązki przewodów pewnie trzeba by było przekładać, proszę o odpowiedź.
Pozdrawiam youter
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Wymiana silnika TDI na TD
Nie wiem czy coś nie pokręciłeś ale to zamiana w stylu "zamienił stryjek ...."czemu tak dobry motor tdi z bezpośrednim wtryskiem ,chcesz zamienić na stary kibel td (sory jak ktoś się poczuł urażonyyouter pisze:zastanawiam się czy bez problemu można wymienić w miejsce silnika 1,9 TDi 90 KM starszy 1,9 TD 75 KM,


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
- Michał_1977
- _
- Posty: 14298
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Wymiana silnika TDI na TD
munior, kolega chce kupić zdrową budę z zajechanym TDI
Pedał gazu chyba też będzie pasował,tylko pytanie,którą skrzynię będziesz chciał zostawić,bo ta od TDI ma hydraulikę dla sprzęgła,a jak będziesz chciał założyć tą od TD,to trzeba pedały zmienić.
Wiązka podpasuje.

Pedał gazu chyba też będzie pasował,tylko pytanie,którą skrzynię będziesz chciał zostawić,bo ta od TDI ma hydraulikę dla sprzęgła,a jak będziesz chciał założyć tą od TD,to trzeba pedały zmienić.
Wiązka podpasuje.
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Wymiana silnika TDI na TD
No ,teraz jak sie mocno wczytałem ,to załapałemMichał_1977 pisze:munior, kolega chce kupić zdrową budę z zajechanym TDI

Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
Wymiana silnika TDI na TD
Dzięki za odpowiedź, właśnie o to mi chodzi żeby się nie pakować w koszty w naprawą blacharki, tym bardziej że miałbym jeszcze do zrobienia zawieszenie, TD jest jaki jest ale w dobrym stanie, następnym napewno będzie kultowy 1,9 TDI 90 lub 110 KM
Pozdrawiam
Pozdrawiam

Wymiana silnika TDI na TD
munior pisze:Nie wiem czy coś nie pokręciłeś ale to zamiana w stylu "zamienił stryjek ...."czemu tak dobry motor tdi z bezpośrednim wtryskiem ,chcesz zamienić na stary kibel td (sory jak ktoś się poczuł urażony) z komorami wstępnymi i fabryczną wadą ?
munior, jak pojeździsz w takim samym nadwoziu takim i takim silnikiem będziesz wiedział. jesli chodzi tylko o ekonomię to jak najbardziej TDI pod warunkiem że nie robimy 90% użytkowania bardzo krótkich przebiegów.
ja też wracam do TD z tym że go trochę wzbogacę.
jeśli masz dawcę całego to nie ma problemu
Michał_1977, w MK3 nie trzeba mieniać pedałów jak chcesz hydro zastąpić linką bo pedał sprzęgła jest uniwersalny..
youter pisze: TD jest jaki jest ale w dobrym stanie, następnym napewno będzie kultowy 1,9 TDI 90 lub 110 KM
jak podrobisz ten co masz silnik to na pewno znacznie mniejszym kosztem będziesz miał tą samą moc a TD kręci sięwyżej dzięki czemu bez problemu będziesz przerabiał z pod świateł mocne TDI'ki przy wyższych prędkościach może to byćtrudniejsze bo to zalezy od wielu czynników jak się będzie przy wysokich prędkościach silnik zachowywał
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 611
- Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:46
- Lokalizacja: SCZ
- Auto: mk3
- Silnik: 1Z
- Kontakt:
Wymiana silnika TDI na TD
Tylko nie zapomnij przełozyc grzania świec, może wystarczy sam przekaźnik.
Wymiana silnika TDI na TD
arwam,
Arwam m-tdi to nie tdi. Pamiętaj co do szybkości grzania się motora jest w nich różnica. M-tdi będzie sie grzał i grzał a tdi osiągnie temperature szybciej no i w lekkiej budzie spali 4 litry w trasie:D ( książkowo 3,8 w mk3 ciekawe ile w mk1)
To że td szybko sie grzeje a zwłaszcza 1.6 to fajne udogodnienie zwłaszcza na zimę. 500 m i potrafiłem ciepławe powietrze z nagrzewnicy.
Arwam m-tdi to nie tdi. Pamiętaj co do szybkości grzania się motora jest w nich różnica. M-tdi będzie sie grzał i grzał a tdi osiągnie temperature szybciej no i w lekkiej budzie spali 4 litry w trasie:D ( książkowo 3,8 w mk3 ciekawe ile w mk1)
To że td szybko sie grzeje a zwłaszcza 1.6 to fajne udogodnienie zwłaszcza na zimę. 500 m i potrafiłem ciepławe powietrze z nagrzewnicy.
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości