Fala tłokorozdzielacza 11mm
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 87
- Rejestracja: pn lip 02, 2007 17:43
- Lokalizacja: Kędzierzyn-koźle
- Kontakt:
Fala tłokorozdzielacza 11mm
Kupiłem od kolegi forumowego (byku21) tłokorozdzielacz z fala.
dziś rozebrałem pompe (kupiłem kiedyś auto na chandel i falowały obroty wiec ja wymieniłem, nastawnik naprawiłem teraz) i zabrałem się za wkładanie tłokorozdzielacza z ciekawośći zmierzyłem starą fale i tom co mi przysłał.
miedzy ori fala a 11 jest 3-4mm róznicy. ta z dziesiątki jest wyższa. czyli bardziej docisneło by tłok. tak sobie myśłe.
MOJA ORI 10. po stronie fali pisze DE110 NA ODWROCIE 440
PRZYSŁANA DE125 NA ODWROCIE 8595
KTÓRA WSADZAĆ???
nie przysłał by mi ori fali czy tak ma być
dziś rozebrałem pompe (kupiłem kiedyś auto na chandel i falowały obroty wiec ja wymieniłem, nastawnik naprawiłem teraz) i zabrałem się za wkładanie tłokorozdzielacza z ciekawośći zmierzyłem starą fale i tom co mi przysłał.
miedzy ori fala a 11 jest 3-4mm róznicy. ta z dziesiątki jest wyższa. czyli bardziej docisneło by tłok. tak sobie myśłe.
MOJA ORI 10. po stronie fali pisze DE110 NA ODWROCIE 440
PRZYSŁANA DE125 NA ODWROCIE 8595
KTÓRA WSADZAĆ???
nie przysłał by mi ori fali czy tak ma być
fala tłokorozdzielacza 11mm
AFNpinio18 pisze:MOJA ORI 10. po stronie fali pisze DE110 NA ODWROCIE 440
kupiłeś zestaw 11mm stosowana w wielu np renia 1.9 DTI/ ford 2.5 , sprężyna naciskowe takie jak twojepinio18 pisze:PRZYSŁANA DE125 NA ODWROCIE 8595
DE110 ale może sprzedawca ci podpowiepinio18 pisze:KTÓRA WSADZAĆ???
sprzedam
- silnik AAZ sprawny w całość/części, skrzynia CHA itd VW B3
- kierownica US MK2
- chłodnica oleju /przewody /podstawa z termostatem pod T ( komplet )
- chłodnica oleju wodna + podstawa pod T
- tempomat mechaniczny VW TD/Pb (kompletny )
- silnik AAZ sprawny w całość/części, skrzynia CHA itd VW B3
- kierownica US MK2
- chłodnica oleju /przewody /podstawa z termostatem pod T ( komplet )
- chłodnica oleju wodna + podstawa pod T
- tempomat mechaniczny VW TD/Pb (kompletny )
fala tłokorozdzielacza 11mm
pinio18, wyjmij tłoczek z głowiczki i zrób foto. jeśli masz pompę z przedwtryskiem to lepiej nie próbuj zakładać wyższej fali bo to się źle może ( i najprawdopodobniej tak się stanie) skończyć
Re: fala tłokorozdzielacza 11mm
Dostałeś falę i przypuszczam, że tłokorozdzielacz również z RENAULT'a o oznaczeniu silnika OM 014A i numerze pompy 0 460 414 160.pinio18 pisze: DE125 NA ODWROCIE 8595
Pełny numer boscha dla Twojej fali to 2 466 110 125.
-
- Mały gagatek
- Posty: 87
- Rejestracja: pn lip 02, 2007 17:43
- Lokalizacja: Kędzierzyn-koźle
- Kontakt:
fala tłokorozdzielacza 11mm
jest to coś warte??? renaut robie z wv
raczej przepłaciłem bo kolega kupuje całe do 300zł i jeszcze nastawnik by był w za pasie z tego co widzę, niewiedza kosztuje:P
w tłokorozdzielaczach trzeba potem na wiercić i na gwintować otwory na mocowanie
http://allegro.pl/pompa-1-9-dti-renault ... 95819.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://allegro.pl/0460414993-laguna-sce ... 01863.html" onclick="window.open(this.href);return false;
raczej przepłaciłem bo kolega kupuje całe do 300zł i jeszcze nastawnik by był w za pasie z tego co widzę, niewiedza kosztuje:P
w tłokorozdzielaczach trzeba potem na wiercić i na gwintować otwory na mocowanie
http://allegro.pl/pompa-1-9-dti-renault ... 95819.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://allegro.pl/0460414993-laguna-sce ... 01863.html" onclick="window.open(this.href);return false;
fala tłokorozdzielacza 11mm
pinio18, daj foto tłoko-rozdzielacza bo moje zbiory mówią że to nie do końca jest zestaw z Reni
fala tłokorozdzielacza 11mm
pinio18, sprawdzę te numerki w poniedziałek w katalogach boscha... moze cos sie wyjasni.... jestem akurat zainteresowany tym tematem z pewnych względów ....
fala tłokorozdzielacza 11mm
tłoczek 11 to 11 różniły się w niektórych modelach , myślisz że ta dla vag to taka specjalna , lepsze osiągi -pinio18 pisze:jest to coś warte??? renaut robie z wv
sprzedam
- silnik AAZ sprawny w całość/części, skrzynia CHA itd VW B3
- kierownica US MK2
- chłodnica oleju /przewody /podstawa z termostatem pod T ( komplet )
- chłodnica oleju wodna + podstawa pod T
- tempomat mechaniczny VW TD/Pb (kompletny )
- silnik AAZ sprawny w całość/części, skrzynia CHA itd VW B3
- kierownica US MK2
- chłodnica oleju /przewody /podstawa z termostatem pod T ( komplet )
- chłodnica oleju wodna + podstawa pod T
- tempomat mechaniczny VW TD/Pb (kompletny )
Re: fala tłokorozdzielacza 11mm
A czy w Twoich zbiorach znajduje się taki z hondy,i czy ma on ten przed wtrysk?arwam pisze:renia ma na 100% brak przedwtrysku
Co to w ogóle jest,mógłbyś o ile to nie tajemnica poliszynera napisać,jak to cudo wygląda?
Widziałem wiele tłokoroździelaczy,ale 1wsze słyszę o przed wtrysku.
arwam, napisz jak ten przed wtrysk wygląda,gdzie on się znajduje,bo jedyne co zauważyłem na tłoku,co by mogło nim być,to drugi,bliźniaczy(choć węższy),kanał z mniejszym od zasadniczego otworem.
Znajduje się on na tej samej wysokości,na której główny,ale przesunięty,obrócony jest o kilkadziesiąt stopni w stosunku do tego głównego,często w wielu tłokoroździelaczach,jedynego.
Tak bywa,jednak nie myśl sobie,że za 300 kupisz dobrą 11tkę,kupisz 11tkę,ale gwarantuję Ci,że dobra ona nie będzie.pinio18 pisze:raczej przepłaciłem bo kolega kupuje całe do 300zł i jeszcze nastawnik by był w za pasie z tego co widzę, niewiedza kosztuje:
Na 5 sztuk może jedna będzie się nadawała do ponownego użytku.
Pompy,które leżą miesiącami,bo tyle z reguły wiszą na allegro,po rozebraniu nadają się raczej na przerób wtórny,niż do montażu.
Uwierz.
Tłokoroździelacze porysowane tak,że paznokcie na nich łamiesz,bieżnie tarcz oporowych przypominają Polskie drogi,po zimie,rolki tylko z nazwy są rolkami itd.
Jeżeli dostałeś zestaw,który nie posiada widocznych uszkodzeń,zarówno na tłokoroździelaczu,jak i na fali,nie jest zasyfiony,zapuszczony,to masz zestaw,który był tym jednym na pięć.
Kup sobie pompę za 300 zeta,w ciemno,to się przekonasz,jak w prosty sposób można stracić kilka stówek.
Dostaniesz od biedy gwarancję rozruchową,i na tym się skończy,zabawa z 11tkami.
Po rozruchu szukaj sobie wiatru w polu.
Za dobrą używaną 11tkę trzeba dać nawet 700-900 zeta.
Te z niższej półki cenowej,to już wraki,leżące miesiącami wciśnięte gdzieś w kąt garażu.
Co do nastawnika,który by został,to tylko na pamiątkę,tej udanej transakcji.
Rozebrałem już dziesiątki takich nastawników,z takich szrotów za bezcen i to,co siedzi w w środku przypomina złomowisko.
Jednak najlepszym zwodem jest wybulić 1300 i kupić tę osławioną 107j(wszystkie ponoć mają niecałe 200kkm nalatane ),po zamontowaniu której szczena opadnie niżej,niż słupek rtęci na biegunie południowym.
Ale jest banan,bo kupiłeś tę kultową 107j,który zniknie tuż po 1wszym hamowaniu.
Jest tyle 11tek montowanych seryjnie,że naprawdę jest w czym wybierać.
Muszę przyznać,że słabe są te Twoje zbiory,kolego,fala de 125,to fala z reni,volvo.Musisz tylko wiedzieć,że w silnikach 1.9 dti montowano kilka 11tek,które różniły się zarówno tłokoroździelaczami,jak i samymi falami.arwam pisze:daj foto tłoko-rozdzielacza bo moje zbiory mówią że to nie do końca jest zestaw z Reni
Uzupełnij zbiory.
To gratuluję,nie ma to jak ciągle pogłębiać swoją wiedzę.cowboy pisze:jestem akurat zainteresowany tym tematem z pewnych względów ....
Chociaż jeden,który zna się na rzeczy i pisze to,co wie z doświadczenia,a nie powiela tego,co gdzieś przeczytał:pub:vision pisze:tłoczek 11 to 11 różniły się w niektórych modelach
pinio18, każda zdrowa sekcja 11tka,jest coś warta.
Tak zapytam,ile dałeś za swój zestaw?
-
- Mały gagatek
- Posty: 87
- Rejestracja: pn lip 02, 2007 17:43
- Lokalizacja: Kędzierzyn-koźle
- Kontakt:
fala tłokorozdzielacza 11mm
zdiecie tłoczka
na tłokorozdzilaczu trzeba nawiercić trzy otwory bo inaczej nie pasuja łapy
org wyglada to tak
wczoraj auto nie odpaliło po załozeniu tłokorozdzilacza. niby na wtryski podawało paliwo ale ani dymka auto nie puściło a na moim stary chodzi normanie
na tłokorozdzilaczu trzeba nawiercić trzy otwory bo inaczej nie pasuja łapy
org wyglada to tak
wczoraj auto nie odpaliło po załozeniu tłokorozdzilacza. niby na wtryski podawało paliwo ale ani dymka auto nie puściło a na moim stary chodzi normanie
Ostatnio zmieniony ndz lut 27, 2011 18:01 przez pinio18, łącznie zmieniany 7 razy.
fala tłokorozdzielacza 11mm
Śledząc forum, oraz ostatnie dwa tematy dotyczące pomp wtryskowych zainteresowała mnie sama budowa pompy oraz ich parametry wew.
O ile na forum znalazłem linka do tego w jaki sposób rozebrać pompę (http://gnarlodious.com/Vanagon/Bosch_Pump/-Rebuild.html" onclick="window.open(this.href);return false;) to nigdzie nie mogę znaleźć serwisówek do VP37. Czy ktoś z kolegów wie gdzie można znaleść interesujące dane?
O ile na forum znalazłem linka do tego w jaki sposób rozebrać pompę (http://gnarlodious.com/Vanagon/Bosch_Pump/-Rebuild.html" onclick="window.open(this.href);return false;) to nigdzie nie mogę znaleźć serwisówek do VP37. Czy ktoś z kolegów wie gdzie można znaleść interesujące dane?
Re: fala tłokorozdzielacza 11mm
pinio18, ja tam tragedii w tym tłokoroździelaczu nie widzę,rys jak na moje oko niema,a te żółte naloty,to niestety efekt odparowywania ropy.
Ten twój(jeszcze chyba) tłok jest w doskonałym stanie.
Dziwi mnie,że na tym tłokoroździelaczu nie odpalił,bo widywałem gorsze,na których można było silnik nie tylko uruchomić,ale nawet i przenieść moc na koła.
Niestety wiele jej zazwyczaj nie było.
No chyba,że ktoś ma dwie lewe ręce.
Ale chyba się z tym uporałeś,bo pompę Ci zamontowali.
Sama głowica wygląda pięknie,nie ma się czego czepić,tłokoroździelacz też jest ładny.
Czyli zestaw wydaje się być sprawny,problemem może być fala.
Jak masz już sekcje 10tkę,to zapodaj z niej falę i będzie dobrze.
Widzę,że bardzo wszystko wyolbrzymiasz,jesteś okropnie głodny mocy.Młody,gniewny i zawiedziony.
Za wszelką cenę musisz mieć te 200 z przodu?
Gwarantuję ci,że nawet na ori 107j będziesz miał z tym problemy.Co druga z tych słynnych 11tek,to trup,totalny trup!
Wymyte,wypicowane,wszystkie po małych przebiegach,tylko jak to wsadzisz,to już tak różowo nie jest.
Mnie się wydaje,że już ściemniasz,szukasz już jak to mówią kwadratowych jaj.
Najpierw fura na tej sekcji paliła,teraz już nie odpala.
Niby na wtryski daje,ale jakoś nie odpala.
Wg.mnie zaczynasz kombinować.
Pompę składali w serwisie boscha,więc jeżeli to taki dobry serwis,to by Ci gówna nie zamontowali.Podejrzewam,że pompa była sprawdzana pod względem wydatków,ciśnień itp.
Skoro ją wsadzili,to musiała wyjść dobrze.
Więc już nie rozumiem,dobry,sprawdzony serwis,a tu taki zonk?
Niepotrzebnie się tak z tym wszystkim unosisz.Załatw sprawę ze sprzedawcą.Kolego,takie rzeczy się zdarzają.
Nie Ty 1wszy,nie ostatni będziesz reklamował zakupiony towar.
Spuść trochę powietrza z układu,bo w końcu eksplodujesz.
Masz prawo do zwrotu,to zwracaj i nie użalaj się nad sytuacją.
Im bardziej będziesz pragnął tych 200 +,tym mniejsze będą na to szanse.
Wyluzuj,a wszystko będzie ok.
Ten twój(jeszcze chyba) tłok jest w doskonałym stanie.
Dziwi mnie,że na tym tłokoroździelaczu nie odpalił,bo widywałem gorsze,na których można było silnik nie tylko uruchomić,ale nawet i przenieść moc na koła.
Niestety wiele jej zazwyczaj nie było.
W głowicy tłokoroździelacza trzeba było wiercić,ale jak dla mnie takie przeróbki,to pikuś.pinio18 pisze:na tłokorozdzilaczu trzeba nawiercić trzy otwory bo inaczej nie pasuja łapy
No chyba,że ktoś ma dwie lewe ręce.
Ale chyba się z tym uporałeś,bo pompę Ci zamontowali.
Sama głowica wygląda pięknie,nie ma się czego czepić,tłokoroździelacz też jest ładny.
Czyli zestaw wydaje się być sprawny,problemem może być fala.
Jak masz już sekcje 10tkę,to zapodaj z niej falę i będzie dobrze.
Widzę,że bardzo wszystko wyolbrzymiasz,jesteś okropnie głodny mocy.Młody,gniewny i zawiedziony.
Za wszelką cenę musisz mieć te 200 z przodu?
Gwarantuję ci,że nawet na ori 107j będziesz miał z tym problemy.Co druga z tych słynnych 11tek,to trup,totalny trup!
Wymyte,wypicowane,wszystkie po małych przebiegach,tylko jak to wsadzisz,to już tak różowo nie jest.
Skąd wziąłeś sekcje 10tkę,na której odpaliłeś auto?pinio18 pisze: a na moim stary chodzi normanie
Mnie się wydaje,że już ściemniasz,szukasz już jak to mówią kwadratowych jaj.
Najpierw fura na tej sekcji paliła,teraz już nie odpala.
Niby na wtryski daje,ale jakoś nie odpala.
Wg.mnie zaczynasz kombinować.
Pompę składali w serwisie boscha,więc jeżeli to taki dobry serwis,to by Ci gówna nie zamontowali.Podejrzewam,że pompa była sprawdzana pod względem wydatków,ciśnień itp.
Skoro ją wsadzili,to musiała wyjść dobrze.
Więc już nie rozumiem,dobry,sprawdzony serwis,a tu taki zonk?
Niepotrzebnie się tak z tym wszystkim unosisz.Załatw sprawę ze sprzedawcą.Kolego,takie rzeczy się zdarzają.
Nie Ty 1wszy,nie ostatni będziesz reklamował zakupiony towar.
Spuść trochę powietrza z układu,bo w końcu eksplodujesz.
Masz prawo do zwrotu,to zwracaj i nie użalaj się nad sytuacją.
Im bardziej będziesz pragnął tych 200 +,tym mniejsze będą na to szanse.
Wyluzuj,a wszystko będzie ok.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość