Witam.
Mam problem z olejem tego typu ze jak silnik sie zagrzeje (tak ze wiatrach sie wlaczy) to zapala mi sie kontrolka oleju i na wskazniku wskazowkowym tez wskazanie jest minimalne. Olej jest nowka ale jest mozliwe ze nacieklo do niego troche paliwa jak regulowalem pompe paliwa i przelalo mi gazniki. Moze to byc tego wina? Jak przegazuje to kontrolka gasnie i cisnienie oleju tez rosnie ale jak tylko obroty spadna do ok 1500 to sie zapala kontrolka znowu.
Druga sprawa - mam wyciek oleju. Niby nic nadzwyczajnego ale przy wszystkich silnikach mialem w tym samym miejscu wiec moze cos zle robie? wyciek wyglada na to ze jest pomiedzy glowica a blokiem bo cieknie z tylu silnika po bloku tylko a glowica jest sucha. Na fotce zaznaczylem w ktorym miejscu zawsze mam wyciek (w golfie mialem tak samo w jedynkach tez tam kapalo). olej splywa po bloku i kapie, glowica jest sucha. Dodam ze glowica byla zdejmowana jakies 100km przbiegu temu, planowana przez wymiana uszczelki i uszczelka pod glowica tez jest nowa. Przekrecane kluczem dynbamometrycznym zgodnie z zaleceniami producenta. Moze teraz trzeba cos dociagnac (choc nie bylo o tym mowy na instrukcji). kapie z obu strona choc od strony rozrzadu bardziej. silnik 2.0 16v ale blok jest ten sam co w 2.0 8v, a ten jest pardzo bodobny do 1.8 8v
problem z olejem - slabe cisnienie i wyciek.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Wypadałoby zierzyć ciśnienie oleju, bo tak wygląda że na niskich obrotach jest za niskie. No chyba że dostała się benzyna do oleju i z tego ten problem (po przelaniu gaźnika). Więc na początek możnaby wymienic olej z filtrem.Mowad pisze: Jak przegazuje to kontrolka gasnie i cisnienie oleju tez rosnie ale jak tylko obroty spadna do ok 1500 to sie zapala kontrolka znowu.
jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 236 gości