Lda, coś nie tak

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mateuszrolza
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: sob cze 20, 2009 10:11
Lokalizacja: Opole/Piechocice
Kontakt:

Lda, coś nie tak

Post autor: mateuszrolza » śr lut 23, 2011 19:52

Wiatm, odkrecilem dzis te 4 sróbki od LDA i ta membrana sie kreci bez oporu nie wiem czy to normalne. Z tego wszystkiego nie wiem gdzie jest początkowy punkt. przesuwałem membranke w lewo prawo skrecalem odpalalem auto i jest straszny muł, nie wiem co to może być, normalnie sie dusi, proszę o pomoc



Awatar użytkownika
kahn91
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 403
Rejestracja: wt kwie 20, 2010 22:32
Lokalizacja: Bysław CTU

Lda, coś nie tak

Post autor: kahn91 » śr lut 23, 2011 21:40

Jak wyjmiesz membranę to na tym pinie powinien być ślad w którym bolec wyrył rysę, widoczna na pewno. Membrana będzie się kręcić. Jak ją skręcisz to nie będzie sie obracać bo sprężyna na nią napiera i 4 sruby. To uniemożliwi jej ruch i będzie w tej samej pozycji.


Moje małe wozidło viewtopic.php?f=87&t=352273 MK2 by kahn91

Awatar użytkownika
mateuszrolza
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: sob cze 20, 2009 10:11
Lokalizacja: Opole/Piechocice
Kontakt:

Lda, coś nie tak

Post autor: mateuszrolza » czw lut 24, 2011 11:13

No mi się ten cały pin kręci a wydaje mi sie że nie powinien bo przecież ten tzw rysik w tej rysie jest i nie powinno sie obracac. Chyba że turwo by padło ale ja w to nie wierze, bylo zimno jak go robilem, ale silnik byl rozgrzany wiec to chyba nie turbo.



Awatar użytkownika
kahn91
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 403
Rejestracja: wt kwie 20, 2010 22:32
Lokalizacja: Bysław CTU

Lda, coś nie tak

Post autor: kahn91 » czw lut 24, 2011 13:36

tzn jak kręci?o obraca się w tym otworze czy jak. Czy Jak skręcisz to się nie będzie obracał. A jak przyspieszasz z "butem w podłodze" to jest Batory za toba?? I jaki kolor spalin jest jak jest rozgrzany i przyspieszasz... Bo może to turbo faktycznie się kończy.


Moje małe wozidło viewtopic.php?f=87&t=352273 MK2 by kahn91

Awatar użytkownika
Orzeł_01
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: sob sie 07, 2010 11:12
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Lda, coś nie tak

Post autor: Orzeł_01 » czw lut 24, 2011 14:00

mateuszrolza, to normalne że przy zdjętym dekielku pin się obraca. Rysik nie napiera napiera na pin z taką siłą żeby był wyczuwalny opór.
mateuszrolza pisze:przesuwałem membranke w lewo prawo skrecalem odpalalem auto i jest straszny muł, nie wiem co to może być,
Przestawiaj pin o 1/8 obrotu, składaj LDA i próba, aż trafisz na miejsce w którym auto odzyska parametry.


Golf mk2 "PANZERWAGEN" Off-Road Swap SYNCRO - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 3#p6148733" onclick="window.open(this.href);return false;.
Audi 80 B4 1,9 M-TDI 1Z

Awatar użytkownika
mateuszrolza
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: sob cze 20, 2009 10:11
Lokalizacja: Opole/Piechocice
Kontakt:

Lda, coś nie tak

Post autor: mateuszrolza » pt lut 25, 2011 10:16

No auto raczej nie odzyska parametrów niestety bo rysik sie nie wysówa a poza tym to nie szpic tylko kołek. Chyba sie zjechał ale czy to możliwe?? odkręcałęm śróbe na impus ale tam nie ma dojścia żeby to wyciągnąć. W tej sytuacji nie wiem co zrobić czy regenerować pompe?? nie wiem czy to wymienne jest. Jaki orientacyjnie jest koszt regeneracji??



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Lda, coś nie tak

Post autor: JABcok20 » pt lut 25, 2011 10:28

masz może dziurawą membrane, wyjmij i sprawdz, różnież dmuchnij w wężyk aby sprawdzić czy szczelny...


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
Bartek_R
Pasza dla Świń
Pasza dla Świń
Posty: 395
Rejestracja: pn gru 14, 2009 23:32
Lokalizacja: Krzemienna Podkarpackie
Kontakt:

Lda, coś nie tak

Post autor: Bartek_R » pt lut 25, 2011 13:13

mateuszrolza pisze:rysik sie nie wysówa
czyli wyjąłeś pina z LDA i po wciśnięciu pedału gazu rysik ci się nie wysuwa czy dobrze to rozumiem?
po odkręceniu tego imbusa nie dojdziesz jeszcze do rysika bo trzeba pierwsze wybić takie 2 śruty z korpusu i wyciągnąć ośkę ale żeby to zrobić trzeba zdjąć górę pompy


Fortuna jeździ na jednym kole
a bieda na dwóch;
dlatego szybciej nas dogania
:rozpacz:
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
mateuszrolza
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: sob cze 20, 2009 10:11
Lokalizacja: Opole/Piechocice
Kontakt:

Lda, coś nie tak

Post autor: mateuszrolza » pt lut 25, 2011 15:09

No rysik sie nie wysuwa, a jak patrzylem na niego to jest kołkiem nie wiem czy pękł czy co sie stało. A macie może foto porade o tym jak to zrobić??



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Lda, coś nie tak

Post autor: JABcok20 » pt lut 25, 2011 21:41

nie grzebałeś coś przy ośce gazu?, jeśli się rysik nie wysuwa/zjechał się to moc i tak powinna być chyba ze dawke konkretnie zmniejszyłeś...


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
Bartek_R
Pasza dla Świń
Pasza dla Świń
Posty: 395
Rejestracja: pn gru 14, 2009 23:32
Lokalizacja: Krzemienna Podkarpackie
Kontakt:

Lda, coś nie tak

Post autor: Bartek_R » sob lut 26, 2011 00:01

mateuszrolza pisze:A macie może foto porade o tym jak to zrobić??
jak zdjąć górę
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=100486" onclick="window.open(this.href);return false;
jak dostać się do rysika
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=362411" onclick="window.open(this.href);return false;


Fortuna jeździ na jednym kole
a bieda na dwóch;
dlatego szybciej nas dogania
:rozpacz:
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
mateuszrolza
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: sob cze 20, 2009 10:11
Lokalizacja: Opole/Piechocice
Kontakt:

Lda, coś nie tak

Post autor: mateuszrolza » sob lut 26, 2011 16:32

Dawka na maksa. No grzebałem bo musialem oring zmienic na tej tulejce od dźwigni gazu, myślisz że coś zle poskładałęm??



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Lda, coś nie tak

Post autor: JABcok20 » sob lut 26, 2011 18:41

tak . zdejmij dzwignie gazu i ustaw ja tak aby rysik wychodził do połowy, samochód odzyje .


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
rogalkutno1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: sob paź 30, 2010 06:35
Lokalizacja: kutno

Lda, coś nie tak

Post autor: rogalkutno1 » sob lut 26, 2011 21:22

kolega wrzucił tu porade jak wymienic oring i dostac sie do tego rysika, moze pomoże http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 2#p4420942" onclick="window.open(this.href);return false;



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 130 gości