Nie wiedziałem to pytałem. Dzięki za wyjaśnienie. Jutro będę działał i napiszę co i jak.bradley pisze: koVWal Mk2 napisał(a): Żeby wykluczyć zawór N75 to trzeba go wymienić z zaworem N18 tak? Dokładniej to zamienić wtyczki od nich czy poprzekładać je miejscami zmieniając wężyki i wtyczki?
A jak popsuje ci sie ladowarka od telefonu to podpinasz ja pod inne gniazdko czy zmieniasz na dzialajaca ladowarke?
Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- koVWal
- Golf Uzależnia
- Posty: 497
- Rejestracja: czw sty 28, 2010 12:22
- Lokalizacja: Teresin/ Bydgoszcz
- Kontakt:
Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko
Jak nie masz dostępu do vag'a to nikt Odcina ci turbo na "górze" więc masz "przeładowanie" za które w większości przypadków odpowiada zacinające się VNT (mechanizm zmiennych kierownic w turbo), ale żeby to ocenić to potrzebne są logi bs 011 i dynamiczne 003.008.011szybkivw pisze: Może tu mi ktos pomoże ?
- bradley
- Forum Master
- Posty: 1046
- Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
- Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice
Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko
Nie ma reguly. Tryb awaryjny wlacza sie gdy przez okres ponad 5 sekund sa przekroczone wartosci aktualne od tych zadanych. Dlatego na biegach 1-2-3 tryb awaryjny nie wystepuje bo nawet jak bedzie przeladowanie to okres rozpedzania na tych biegach jest zbyt krotki.szybkivw pisze:mój problem polega na tym, że przy duzych prędkościach rzędu 160-190 rozłącza mi Turbawkę i wchodzi w awaryjny, standardowo znika po przekręceniu stacyjki na nowo, ale przy ponownym przegonieniu robi sie tak samo. a notlaufty zdarzają się przy 120 jak czytam forum. Może tu mi ktos pomoże ?
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
- Grzechu_1990
- Użytkownik
- Posty: 344
- Rejestracja: pn kwie 19, 2010 18:25
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko
Na 3 może wystąpićbradley pisze: Dlatego na biegach 1-2-3 tryb awaryjny nie wystepuje bo nawet jak bedzie przeladowanie to okres rozpedzania na tych biegach jest zbyt krotki.
Było: Opel Astra II 1.6 16V 101KM X16XEL, Skoda Octavia I 1.9TDI 110KM ASV.
Jest: Opel Rekord z 1982r 2.3D 65KM i 2.0N/S (90/100KM) z 1980r Passat B5FL 1.8T 150KM AWT.
Jest: Opel Rekord z 1982r 2.3D 65KM i 2.0N/S (90/100KM) z 1980r Passat B5FL 1.8T 150KM AWT.
Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko
Witam! Wcześniej opisywałem problem , który posiadam w golfie (ten dźwiek " onclick="window.open(this.href);return false; oraz przeładowanie turbiny). Ostatnio byłem u znajomego mechanika i sprawdził przewody oraz gruchę , w gruszce znajdowala sie woda wiec ja wysuszyl i sprawdzil szczelnośc i nie ma zadnych dziur. Sztanga równiez ciezko chodziła wiec ją rozruszal i teraz chodzi lzej. Przeładowania już nie wystepują pozostał tylko ten dzwiek oraz gdy auto jest zimne to nie ciagnie od nizszych obrotów. Zaproponował regeneracje turbiny , lecz jest to koszt w granicach 1200zł. Jak myslicie oddac ją do regeneracji czy znaleźć kogoś kto ją wyczyści?
- Grzechu_1990
- Użytkownik
- Posty: 344
- Rejestracja: pn kwie 19, 2010 18:25
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko
Zrób logi dynamiczne i rzuć na forum, może wystarczy czyszczenie.
Było: Opel Astra II 1.6 16V 101KM X16XEL, Skoda Octavia I 1.9TDI 110KM ASV.
Jest: Opel Rekord z 1982r 2.3D 65KM i 2.0N/S (90/100KM) z 1980r Passat B5FL 1.8T 150KM AWT.
Jest: Opel Rekord z 1982r 2.3D 65KM i 2.0N/S (90/100KM) z 1980r Passat B5FL 1.8T 150KM AWT.
Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko
dzeju, lepij dac 200zl na nowa gruche bo moja byla czyszczona i po miesiacu znow to samo a teraz mam spokoj
Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko
ale u mnie jeszcze na 99% kierowniczki sa zawalone (ponieważ zimą nie czesto krecilem go na wysokie obroty ) bo sztanga ciezko chodzila ,ale rozruszal mechanik ale nadal nie chodzi tak sprawnie jak powinna, zrobie logi jak najszybciej i pozniej bede myslal co dalej
Re: Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko
przeglądam YT i zauważyłem taki problem, chyba właśnie to występuje u mnie, myślałem że to sprężarka lecz to chyba taki sam dźwięk, co to jest ?
http://www.youtube.com/watch?v=TefBKPRn4fM
http://www.youtube.com/watch?v=TefBKPRn4fM
Choćbym Pędził Ciemną Doliną, Zła Się Nie Ulęknę Bo Halogen W Golfie MymTkwi
TDI ASZ+++ 290KM 540NM
Diesel musi dymić ! A na gaz to kuchenki
TDI ASZ+++ 290KM 540NM
Diesel musi dymić ! A na gaz to kuchenki
Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko
Przeczytaj kilka postów wyżej o czym pisze z kolegami , niestety u mnie jest ten sam problem. Myśle zacznij własnie od gruchy , również czytałem coś takiego ,,ten odglos to na 99 procent odglos surge, czyli odglos powietrza wracajacego do dolotu wokol wirnika turbosprezarki. jedyne co dla pewnosci sprawdzic mozna to zawor n75, jesli jest ok to po prostu zostawic " , http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=365381" onclick="window.open(this.href);return false; tutaj masz temat z identycznym problemem.
Re: Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko
słuchaj, u Ciebie też przenosi się to do wnętrza ? jakieś drżenie drgania rezonans wokół schowka ?dzeju pisze:niestety u mnie jest ten sam problem. .
Choćbym Pędził Ciemną Doliną, Zła Się Nie Ulęknę Bo Halogen W Golfie MymTkwi
TDI ASZ+++ 290KM 540NM
Diesel musi dymić ! A na gaz to kuchenki
TDI ASZ+++ 290KM 540NM
Diesel musi dymić ! A na gaz to kuchenki
- bradley
- Forum Master
- Posty: 1046
- Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
- Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice
Re: Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko
Jak rozpedzasz sie tak dlugo to moze U mnie trwa to krocej ;P No chyba ze przeciagne do 4,5tysGrzechu_1990 pisze:Na 3 może wystąpićbradley pisze: Dlatego na biegach 1-2-3 tryb awaryjny nie wystepuje bo nawet jak bedzie przeladowanie to okres rozpedzania na tych biegach jest zbyt krotki.
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
- Grzechu_1990
- Użytkownik
- Posty: 344
- Rejestracja: pn kwie 19, 2010 18:25
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko
Mi czasami na 3 przy 60km/h odcinało turbinę, czasami nawet przy hamowaniu silnikiem i tego nie wiedziałem, ruszam sobie a tu mam SDI zamiast TDI
Było: Opel Astra II 1.6 16V 101KM X16XEL, Skoda Octavia I 1.9TDI 110KM ASV.
Jest: Opel Rekord z 1982r 2.3D 65KM i 2.0N/S (90/100KM) z 1980r Passat B5FL 1.8T 150KM AWT.
Jest: Opel Rekord z 1982r 2.3D 65KM i 2.0N/S (90/100KM) z 1980r Passat B5FL 1.8T 150KM AWT.
Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko
jezeli wtryski i inne rzeczy nie leja to tak latwo nie jest zasyfic turbine jak niekotrzy mysla . Moja po 12 latach i byla poprostu brudna cienka warstwa sadzy .
Znajomemu laly wszystkie wtryski i po miesiacu turbo wygladalo jak by ktos wiadro smoly wlal do srodka
Znajomemu laly wszystkie wtryski i po miesiacu turbo wygladalo jak by ktos wiadro smoly wlal do srodka
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 190 gości