Stukanie w układzie kierowniczym.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 28
- Rejestracja: sob mar 21, 2009 22:43
- Lokalizacja: Działdowo
Stukanie w układzie kierowniczym.
Witam,
Uporałem się z jednym problemem, to mam kolejny
Tym razem dotyczy układu kierownicznego (bez wspomagania).
Wczoraj po ruszeniu z parkingu zaobserwowałem, że przy większym skręcie w prawo delikatnie przyblokowuje mi kierownice.
Oczywiście bez problemu i większej siły mogę ją przekręcić ale nie ma płynności w skręcie.
Dzieje się tak zarówno w czasie jazdy jak i postoju.
Z układu kierowniczego przy skręcaniu dochodzą jakieś głuche odgłosy
Nie wjechałem w żadną dziurę anie nie uprawiałem żadnego innego szaleństwa.
Jako, że planuje zmienić auto (ma mk3) chciałbym to zrobić żeby nie mieć nikogo na sumieniu
Czy ktoś z Szanownego Grona mógłby rzucić jakimś pomysłem bo ja jest raczej niemechaniczny pojazdowo
Uporałem się z jednym problemem, to mam kolejny
Tym razem dotyczy układu kierownicznego (bez wspomagania).
Wczoraj po ruszeniu z parkingu zaobserwowałem, że przy większym skręcie w prawo delikatnie przyblokowuje mi kierownice.
Oczywiście bez problemu i większej siły mogę ją przekręcić ale nie ma płynności w skręcie.
Dzieje się tak zarówno w czasie jazdy jak i postoju.
Z układu kierowniczego przy skręcaniu dochodzą jakieś głuche odgłosy
Nie wjechałem w żadną dziurę anie nie uprawiałem żadnego innego szaleństwa.
Jako, że planuje zmienić auto (ma mk3) chciałbym to zrobić żeby nie mieć nikogo na sumieniu
Czy ktoś z Szanownego Grona mógłby rzucić jakimś pomysłem bo ja jest raczej niemechaniczny pojazdowo
-
- Nowicjusz
- Posty: 28
- Rejestracja: sob mar 21, 2009 22:43
- Lokalizacja: Działdowo
Stukanie w układzie kierowniczym.
O żesz...
Skarbonka się zrobiła z mojego Gofra
Znalazłem na Alledrogo za 110zł i 160zł - nie ma tragedii.
Dzięki!!
Skarbonka się zrobiła z mojego Gofra
Znalazłem na Alledrogo za 110zł i 160zł - nie ma tragedii.
Dzięki!!
- Johnatan
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2555
- Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
- Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
- Kontakt:
Stukanie w układzie kierowniczym.
podnieś na lewarku, ściągnij koło, złap za półoś i sprawdz czy tarcza rusza sie wraz z półosią czy ma luz.. to bedzie kończący lub już skończony przegub. Zdejmjmij drązek kierowniczy i pobaw sie końcówką (kulą) ma być sztywna i nie mieć w ogóle luzy. Złap za drążek i nim też sie pobaw, zobacz czy ma luz, drązek spadnie na dół, nie bedzie sztywny. W miare możlowości podnieś auto z przodu wyciągając drązki kierownicze z obydwu stron i przeciągaj maglownice w tą i spowrtoem na krótkich dystansach.. delikatnie szarpiesz. Pokręc kierownicą sprawdz jak to sie ma kierowanie do przenoszenia na maglownice. Szukaj luzów.. zdejmij pisasty i zobacz jak sie mają swożnie. Moższ też zabrać breszke i zaprzeć się i zobaczyć czy swożeń nie loto. ma być wszystko w kupie bez lotania. jak mówisz że coś puka to napewno cośznajdziesz
Ps, tez myślałem że mam do wymiany maglownice ze wspomą... za którą wołają 300zł.. a okazało sie że odkręciły sie sanki. hahahaha.... obadaj wszystko bo szkoda siana.. gumy na wahaczu, ta pozioma okrągła co jest bardziej ku tyłowi auta. i sprawdz łączniki stabilizatora bo jak jest wyrabany to puka na dziurach i też podczas delikatnej zmiany kierunku porzód tył.
Ps, tez myślałem że mam do wymiany maglownice ze wspomą... za którą wołają 300zł.. a okazało sie że odkręciły sie sanki. hahahaha.... obadaj wszystko bo szkoda siana.. gumy na wahaczu, ta pozioma okrągła co jest bardziej ku tyłowi auta. i sprawdz łączniki stabilizatora bo jak jest wyrabany to puka na dziurach i też podczas delikatnej zmiany kierunku porzód tył.
http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Nowicjusz
- Posty: 28
- Rejestracja: sob mar 21, 2009 22:43
- Lokalizacja: Działdowo
Stukanie w układzie kierowniczym.
Dzięki
Sporo tego
I tak muszę podjechać do mechanika bo w takie mrozisko nie bardzo mam ochotę grzebać na parkingu
Sporo tego
I tak muszę podjechać do mechanika bo w takie mrozisko nie bardzo mam ochotę grzebać na parkingu
- Johnatan
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2555
- Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
- Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
- Kontakt:
Stukanie w układzie kierowniczym.
No sporo ale stukanie to nieznaczy że układ kierowniczy.
http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Nowicjusz
- Posty: 28
- Rejestracja: sob mar 21, 2009 22:43
- Lokalizacja: Działdowo
Stukanie w układzie kierowniczym.
No ale to nieznacznie blokowanie kierownicy przy skrętach w prawo.
Myślisz, że takie blokowanie nie musi koniecznie oznaczać układu kierowniczego?
Przy delikatnym ruszaniu kierownicą w prawo i lewo słychać głuche odgłosy.
Muszę go zrobić i sprzedać bo na oku mam Golfa III Variant Syncro 1.8 kombi.
Myślisz, że takie blokowanie nie musi koniecznie oznaczać układu kierowniczego?
Przy delikatnym ruszaniu kierownicą w prawo i lewo słychać głuche odgłosy.
Muszę go zrobić i sprzedać bo na oku mam Golfa III Variant Syncro 1.8 kombi.
- Johnatan
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2555
- Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
- Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
- Kontakt:
Stukanie w układzie kierowniczym.
Gdy kręcisz kierownicą to nie pracuje tylko i wyłącznie maglownica. Pracjuą wtedy
Swożnie
końcówki drążka
drążek
łożyska w kielichach
przegub
Wiem że jest zimno, ale trzeba szukać.. po co wywalać siano jak to nie bedzie to. Jak coś ma pukac to bedzie rozwalone spękane luźne.
Swożnie
końcówki drążka
drążek
łożyska w kielichach
przegub
Wiem że jest zimno, ale trzeba szukać.. po co wywalać siano jak to nie bedzie to. Jak coś ma pukac to bedzie rozwalone spękane luźne.
http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Nowicjusz
- Posty: 28
- Rejestracja: sob mar 21, 2009 22:43
- Lokalizacja: Działdowo
Stukanie w układzie kierowniczym.
Wstrzymam się z zakupami do diagnozy.
U mnie mechanik nie jest za drogi... za totalne rozebranie układu paliwowego, przeczyszczenie pompy, przeczyszczenie i uszczelnienie dolotu, wziął 60zł.
U mnie mechanik nie jest za drogi... za totalne rozebranie układu paliwowego, przeczyszczenie pompy, przeczyszczenie i uszczelnienie dolotu, wziął 60zł.
- wav
- Ma gadane
- Posty: 204
- Rejestracja: pn sie 24, 2009 18:53
- Lokalizacja: Stargard Szczeciński
- Kontakt:
Stukanie w układzie kierowniczym.
Witam mam problem otóż kręcąc na postoju w prawo i z powrotem słychać stukanie byłem u mechanika stwierdził ze maglownica na stacji diagnostycznej też stwierdzili że maglownica ale ood pewnego czasu zaczeło coś zgrzytać przy skręcie w prawo jak ruszam dodam ze koła są skrecone tak jak np przy wyjezdzaniu z parkingu czyli dosyc mocno wtedy słychać takie ocieranie jakby tarł metal o metal. Więc teraz moje pytanie czy to maglownica? czy może łożysko na mc personie?
Moje MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3293511#3293511
- stonefree
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4033
- Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
- Lokalizacja: WO
- Kontakt:
Stukanie w układzie kierowniczym.
Jezeli czuc w kierownicy bezposrednie, twarde uderzenia, to maglownik.
- wav
- Ma gadane
- Posty: 204
- Rejestracja: pn sie 24, 2009 18:53
- Lokalizacja: Stargard Szczeciński
- Kontakt:
Stukanie w układzie kierowniczym.
stonefree pisze:Jezeli czuc w kierownicy bezposrednie, twarde uderzenia, to maglownik.
a co z tym rzępoleniem ?? tzn słychasc jakby tarł metal o metal przy mocnym skrecie w prawo
Moje MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3293511#3293511
- Johnatan
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2555
- Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
- Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
- Kontakt:
Stukanie w układzie kierowniczym.
Miałem taki problem ze Seatem Cordobą. Kierownica niby wspomagana ale tylko w lewo, w prawo to juz był lekki problem. Przy maksymalnym skręcie, czego sie nie robi. Pompa zaczyna sgrzytać i zaczyna stawać w miejscu.. Sprawdzcie to u siebie za pomocą 2 osoby.
http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości