Wtryski z ASV 220/300bar w silniku 1Z Relacja po zmianie.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
a więc tak dziś założyłem wtryski ASV i autko odpaliło elegancko nic nie telepie wszystko gra silnik troszke inaczej chodzi ale to bardziej na plus, tylko cos w mocy nie zauważyłem różnicy fakt troszke jest slisko i nie można potestowac, ale jak bedzie cieplej to zdam relacje.
1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
Nowe spostrzeżenieFucker pisze:Zapalam silnik, i zaczynam jechać. Jadę z jednostajną prędkością np. na 1, 2 lub 3 biegu (koniecznie trzeba jechać po lekką górkę). Cały czas trzymam jedną prędkość i obroty na około 1200. Po około 5-10 sekundach takiej jazdy, silnik zaczyna dziwnie pracować. Zaczyna stukać i głośno chodzić. Tak jakby zaczynało brakować ropy w baku. Trudno to określić. Jadąc, autem nie szarpie, normalnie jedzie. Jak tylko dodam lekko gazu problem znika. Jak go pałuję, golf jedzie i przyspiesza niesamowicie. Dzieje się to tylko, jak spełnię powyższe warunki. W samochodzie słychać to dosyć mocno. Przed wymianą wtrysków takiego problemu nie było. Tak poza tym silnik pracuje rewelacyjnie. Przy takiej normalnej, codziennej jeździe jest to nie zauważalne. Chyba, że jadę w korku z tymi 1100obr. dłużej jak 5 sekund i zaczyna się cały w.w. problem.
Pojawił mi się ten problem po zmianie ECU na 028906021 BF, wcześniej miałem 8bit AF !!
Jak wiadomo BF występuje w nowszych MK3 od 96 roku.
Czymś musi się róznić soft jeśli chodzi o prace na zimno w tym zakresie obrotów.
Inaczej steruje pompą, ALBO w innym zakresie pracuje nastawnik (Inne napięcie RSW ?)
Np. na tym ECU w BS004 zadany kąt maksymalny to 6 stopni ?! A na AF to 17 stopni !!
Czym może się różnić 1Z z 95 roku od 1Z z 96 ?
Pozdrowienia
Zapalam silnik, i zaczynam jechać. Jadę z jednostajną prędkością np. na 1, 2 lub 3 biegu (koniecznie trzeba jechać po lekką górkę). Cały czas trzymam jedną prędkość i obroty na około 1200. Po około 5-10 sekundach takiej jazdy, silnik zaczyna dziwnie pracować. Zaczyna stukać i głośno chodzić. Tak jakby zaczynało brakować ropy w baku. Trudno to określić. Jadąc, autem nie szarpie, normalnie jedzie. Jak tylko dodam lekko gazu problem znika. Jak go pałuję, golf jedzie i przyspiesza niesamowicie. Dzieje się to tylko, jak spełnię powyższe warunki. W samochodzie słychać to dosyć mocno. Przed wymianą wtrysków takiego problemu nie było. Tak poza tym silnik pracuje rewelacyjnie. Przy takiej normalnej, codziennej jeździe jest to nie zauważalne. Chyba, że jadę w korku z tymi 1100obr. dłużej jak 5 sekund i zaczyna się cały w.w. problem
mam silnik AHU-dawka 2,6-2,8 te same efekty przy ori wtryskach ,po zmianie na wtryski z ASV dawka sie sama zmniejszyła do 3,6 i kąt opoznił
dzieje sie to samo co w/w lekko gaz.....i
- Fucker
- "KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
- Posty: 616
- Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
- Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
- Kontakt:
Wtryski z ASV 220/300bar w silniku 1Z Relacja po zmianie.
Zauważ,że na kodowaniu automata obroty wolniej spadają. Dlatego nie proponuje na tym kodowaniu jeździć.antojuja pisze:niektorzy przekodowuja skrzynie na automat i problem z odpalaniem ustaje, w koncu tam paliwo leje sie praktycznie odrazu bez wzgledu czy silnik cieply czy zimny a to za sprawa innych map paliwa w automacie
- Fucker
- "KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
- Posty: 616
- Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
- Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
- Kontakt:
Wtryski z ASV 220/300bar w silniku 1Z Relacja po zmianie.
Dopiszę do tematu, bo widzę, że ludzie czytają i dostaję na PRIV wiadomości.
Klekotanie na niskich obrotach jest rozwiązane.
Wszystkiemu jest winny soft. Problem pojawia się po założeniu większych wtrysków.
Żeby problem ustąpił trzeba zrobić korektę softu.
1. Zmienić ECU na AFN i problem całkowicie zniknie, ale wiadomo, że po zmianie na AFN trzeba mieć suszarkę VNT, czyli jest to dobre rozwiązanie dla tych, co zmieniają sterowanie turbiny, a nie mają jeszcze kasy na program. Wkładają ori ecu afn i śmigają bez problemów.
2.Można też obrobić ori program w sterownikach, które obsługują WG, czyli sterowniki w 1Z, AHU itd. Jest to rozwiązanie dla tych, co mają tylko większe wtryski.
W sumie najlepszym rozwiązanie jest takie:
3.Włożyć większe wtryski i jechać na profi chip-tuning. Wtedy mamy podwójne zadowolenie.
Klekotanie na niskich obrotach jest rozwiązane.
Wszystkiemu jest winny soft. Problem pojawia się po założeniu większych wtrysków.
Żeby problem ustąpił trzeba zrobić korektę softu.
1. Zmienić ECU na AFN i problem całkowicie zniknie, ale wiadomo, że po zmianie na AFN trzeba mieć suszarkę VNT, czyli jest to dobre rozwiązanie dla tych, co zmieniają sterowanie turbiny, a nie mają jeszcze kasy na program. Wkładają ori ecu afn i śmigają bez problemów.
2.Można też obrobić ori program w sterownikach, które obsługują WG, czyli sterowniki w 1Z, AHU itd. Jest to rozwiązanie dla tych, co mają tylko większe wtryski.
W sumie najlepszym rozwiązanie jest takie:
3.Włożyć większe wtryski i jechać na profi chip-tuning. Wtedy mamy podwójne zadowolenie.
Wtryski z ASV 220/300bar w silniku 1Z Relacja po zmianie.
A ja mam takie pytanie: jeśli zrobimy tak jak kolega napisał w 1Z chip-tuning i wymienimy wtryski załóżmy na AFN to ile tak optymalnie koni możemy z tego wyciągnąć??
No i oczywiście jakie będzie spalanie?? Bo jak wiadomo paliwo nie jest tanie..
No i oczywiście jakie będzie spalanie?? Bo jak wiadomo paliwo nie jest tanie..
Wtryski z ASV 220/300bar w silniku 1Z Relacja po zmianie.
LUKASZ89, no to jak cie nie stac to kup miesięczny albo zostan na seri
to nie jest forum o ecodrivingu
soft wtryski 0,205 to okolice 130 ps w zaleznosci od silnika
to nie jest forum o ecodrivingu
soft wtryski 0,205 to okolice 130 ps w zaleznosci od silnika
Wtryski z ASV 220/300bar w silniku 1Z Relacja po zmianie.
spalanie pewnie wzrośnie, ale przy mądrej jeździe z wykorzystaniem momentu obrotowego dostępnego przy niższych prędkościach obrotowych silnika nie powinno aż tak bardzo trzasnąć Cie po kieszeniLUKASZ89 pisze:No i oczywiście jakie będzie spalanie?? Bo jak wiadomo paliwo nie jest tanie..
Lepiej mieć brzuch od piwa, niż garb od roboty :)
Wtryski z ASV 220/300bar w silniku 1Z Relacja po zmianie.
spokojnie nie chodzi mi o "ecodriving" ale jak na razie to taniej mi wychodzi na serii niż na miesięcznym
Zastanawiam się nad takimi zmianami i chciałbym się dowiedzieć orientacyjnie ile to pali.. Seryjne spalanie to 5-6l a po modach? 8 10 czy z 12 ??
Zastanawiam się nad takimi zmianami i chciałbym się dowiedzieć orientacyjnie ile to pali.. Seryjne spalanie to 5-6l a po modach? 8 10 czy z 12 ??
- KAMELEONmod
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: pt lut 11, 2011 17:08
- Lokalizacja: Długomiłowice
Wtryski z ASV 220/300bar w silniku 1Z Relacja po zmianie.
Spalanie pewnie nie wzrośnie. Jak zrobisz dobry program i styl jazdy będziesz miał dalej taki, jak przed chipem to na pewno nie wzrośnie. Jak pójdziesz w grubsze mody, tzn. jakieś 230, pompa 11mm itd. To wtedy może wzrosnąć o parę setek.skkr_lodz pisze:spalanie pewnie wzrośnie,
Niby wszystkim spala więcej po programie, ale jest to spowodowane tym, że każdy jeździ dynamiczniej, bo cieszy się większą mocą.
Racja.Fahoo pisze:soft wtryski 0,205 to okolice 130 ps w zaleznosci od silnika
Ps: Fahoo twoje turbinki BRD dobrze się sprawują.
Chip-tuning/Diagnostyka TDI(VP,PD,CR),CDTI, JTD, CDI, DCI, HDI jak i BMW
Więcej informacji poprzez PRIV.
Zachęcam do skorzystania z mojej oferty. Najniższe ceny.
Więcej informacji poprzez PRIV.
Zachęcam do skorzystania z mojej oferty. Najniższe ceny.
Wtryski z ASV 220/300bar w silniku 1Z Relacja po zmianie.
Panowie to na jakie konkretne wartości trzeba przestawic nastawnik (dawka) po zmianie wtrysków z ALH na ASV? Wszędzie piszą skoryguj dawke ale nie ma konkretu. Co ze zmiana kąta wtrysku? Zostawić 53 czy zmienić na...?
piteroo21
Wtryski z ASV 220/300bar w silniku 1Z Relacja po zmianie.
Jesli zmieniasz wtryski na wtryski o tych samych ciśnieniach to kąt wtrysku nie powinien sie przestawić a jeśli sie przestawi to należy go skorygowac w granice 51-55 jednostek na vag.
Dawka powinna oscylowac w granicy 3,4-3,8mg/suw
Dawka powinna oscylowac w granicy 3,4-3,8mg/suw
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 69 gości