przerywanie, szarpanie AGU

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

lambert86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 365
Rejestracja: czw sie 02, 2007 22:13
Lokalizacja: pOOlandia :)

przerywanie, szarpanie AGU

Post autor: lambert86 » wt lut 15, 2011 16:44

Panowie pomocy

moja niunia ma z czymś problem silnik to 1.8T AGU


podczasj jazdy obroty okolo 1500-2000 ( nie zależnie od biegu) auto zaczyna tak jakby jakby przerywać, szarpać. chwilkę tak się dzieje, a jak obroty wejdą wyższe to problem ustępuje, ale tez nie zawsze, na postoju objawia się to takim drżeniem silnika, jakby nie pracował na wszystkie gary, po przygazówce tak jakby szarpał i bardzo słabo się wkręca na obroty,

podczas jazdy jak zaczyna występować takie poszarpywanie, to auto traci moc, tak zaczyna drżeć .. nie umiem tego popisć :/ jak obroty wyjdą poza 2000 to jest poszarpywanie ustępiuje



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

przerywanie, szarpanie AGU

Post autor: rysiektr » wt lut 15, 2011 21:44

podłącz do kompa tzw. VAGa sczytaj błędy i będzie wiadomo, a tak na pierwszy ogień to sprawdź świece


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

wojtas46
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2487
Rejestracja: pt lut 06, 2009 19:47
Lokalizacja: łęczyca

przerywanie, szarpanie AGU

Post autor: wojtas46 » wt lut 15, 2011 21:55

Z tylu filtra powietrza masz przykręcony moduł zaplonu , dochodzą do niego 2 kostki . Sprawdż czy maja dobry styk , jesli tak to może kończyć sie moduł .Objawy opisane przez Ciebie pasują do problemów z modułem , chociaz nie twierdzę że to moduł na 100%



lambert86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 365
Rejestracja: czw sie 02, 2007 22:13
Lokalizacja: pOOlandia :)

przerywanie, szarpanie AGU

Post autor: lambert86 » wt lut 22, 2011 21:42

hej, wymieniłem świece, ale nic się nie zmieniło poza brakiem 130 PLN za świece :/, moduł ma wtyczki i przewody całe..
po woli kończą się pomysły :/ jak mogę sprawdzić cewki ?? bo może któraś nie domaga już..., na ciepłym silniku często jakby chodził na 3garach to wtedy można odpiąć wtyczkę od cewek po kolei ?



wojtas46
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2487
Rejestracja: pt lut 06, 2009 19:47
Lokalizacja: łęczyca

przerywanie, szarpanie AGU

Post autor: wojtas46 » wt lut 22, 2011 21:51

Tak odpinaj kolejno , gdy zlokalizujesz który gar , zamień cewki miejscami . Jeśli powtórzy sie to na tym samym garze to moduł , a jak na tej samej cewce to wiadomo . Ja jednak obstawiam modul



lambert86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 365
Rejestracja: czw sie 02, 2007 22:13
Lokalizacja: pOOlandia :)

przerywanie, szarpanie AGU

Post autor: lambert86 » wt lut 22, 2011 22:37

moduł czyli to przy filtrze ??

je sli tak to jak to sie fachowo nazywa i jak i gdzie to dostanę ? może ktoś by link z allegro podesłał ? góry dzięki ..



wojtas46
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2487
Rejestracja: pt lut 06, 2009 19:47
Lokalizacja: łęczyca

przerywanie, szarpanie AGU

Post autor: wojtas46 » śr lut 23, 2011 07:28

Nazywa się moduł zapłonu , ale sprawdż najpierw te cewki , nie można ich wykluczyć na 100% bez sprawdzenia



lambert86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 365
Rejestracja: czw sie 02, 2007 22:13
Lokalizacja: pOOlandia :)

przerywanie, szarpanie AGU

Post autor: lambert86 » pt lut 25, 2011 13:37

dzis zabieram się za sprawdzanie tego osprzetu, tylko jedno pytanie bo doszły mnie słuchy, że mogE coś popalić takim odpinaniem cewek na zapalonym silniku ??
same cewki i podobno tez sam komputer :/ ?? prawda to ??
wyczytałem na jednym forum, żeby odpinac je na zagrzanym silniku, ale zgaszonym, tylko że u mnie to nie zda egzaminu bo mi raz działa a raz nie :/ jak złapie zawieszke , zgasze auto i odpale to juz jest oki, ale po chwili juz ponownie zawieszka ..



lambert86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 365
Rejestracja: czw sie 02, 2007 22:13
Lokalizacja: pOOlandia :)

przerywanie, szarpanie AGU

Post autor: lambert86 » pt lut 25, 2011 15:01

okej i jestem po pierwszych testach .. okazało się że po wyjęciu wtyczki z 3 cewki nie się nie działo, po wyjęciu innych silnik inaczej pracował. Zamieniłem cewkę numer 3 z cewką numer 1 i jak na złość na razie nic się nie dzieje i silnik chodzi jak ta lala :/ teraz proszę o małą spekulację ...

co będzie, gdy po zamianie trzeciej niedziałającej cewki na pierwszą, ta cewka zacznie działać na tym pierwszym cylindrze, a w dalszym ciągu nie będzie palił ten 3 gar ? ?

świeczki mam nówki sztuki NGK,



wojtas46
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2487
Rejestracja: pt lut 06, 2009 19:47
Lokalizacja: łęczyca

przerywanie, szarpanie AGU

Post autor: wojtas46 » pt lut 25, 2011 18:14

Będzie to oznaczać że cewki są oki



ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 21 gości