[Mk2] problem z mechaniczna pompą paliwa
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
[Mk2] problem z mechaniczna pompą paliwa
Witam
Mam Golfa 1,3 na gaźniku, całe lato odpalany był tylko na gazie, lecz gdy przyszły mrozy postanowiłem odpalić go na benzynie. Golf nie chciał odpalić prawdopodobnie padła pompa paliwa (mam mechaniczną-przy silniku), więc kupiłem używkę (sprawną), nalałem do baku pb za 100zł, wymieniłem pompę mimo to auto dalej nie odpala. Jak sprawdzić jaka jest przyczyna?
Mam Golfa 1,3 na gaźniku, całe lato odpalany był tylko na gazie, lecz gdy przyszły mrozy postanowiłem odpalić go na benzynie. Golf nie chciał odpalić prawdopodobnie padła pompa paliwa (mam mechaniczną-przy silniku), więc kupiłem używkę (sprawną), nalałem do baku pb za 100zł, wymieniłem pompę mimo to auto dalej nie odpala. Jak sprawdzić jaka jest przyczyna?
- golfista_1993
- Mały gagatek
- Posty: 111
- Rejestracja: wt sty 04, 2011 11:54
- Lokalizacja: Myszków
[Mk2] problem z mechaniczna pompą paliwa
A sprawdzałeś czy paliwo dostaje się do silnika ? Może jakiś przewód jest wadliwy i dlatego nie odpala. Skoro mówisz że dłuugo nie odpalałeś na benzynie...
[Mk2] problem z mechaniczna pompą paliwa
Przed założeniem pompy zdjąłem przewód z pompy i metodą "usta-przewód" (siłą płuc) zaciągnąłem paliwo do momentu zamoczenia filtra paliwa.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
[Mk2] problem z mechaniczna pompą paliwa
WojaSdst, Gaźnik który długo był suszony może wymagać naprawy, czyszczenia, trudno powiedzieć, na razie postaraj się sprawdzić czy jest poziom paliwa w gaźniku, jeśli tak przełącz go na benzynę 0o rozpędzeniu się na LPG, może to coś da, a jeśli nie to pozostaje czyszczenie. Elektrozawór jeszcze w gaźniku sprawdź
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
[Mk2] problem z mechaniczna pompą paliwa
właśnie dziś zapalił mi się silnik, prawdopodobnie pompa zaciągnęła paliwo, w tym samym momencie pękł przewód od paliwa które się zapaliło i przepaliło przewody WN. Golf stanął na parkingu, chyba odpuszczę sobie jego reinkarnację i poszukam czegoś 1,8 z gazem. Szczęście w nieszczęściu ze auto nie wybuchło ( golfik z gazem).
- lukasfenix
- Gadatliwa bestia
- Posty: 648
- Rejestracja: sob sie 04, 2007 19:14
- Lokalizacja: Poznań
[Mk2] problem z mechaniczna pompą paliwa
Doprowadzenie golfika do stanu przed pożarem, zwłaszcza, że był to gaźnikowiec nie jest takie trudne. Tam jest zbyt mało elektroniki, żeby koszta były duże. Prawdą jest, że warto od czasu do czasu jeździć na benzynie, by uniknąć przesuszania gaźnika i parcenia elementów gumowych układu paliwowego.
Re: [Mk2] problem z mechaniczna pompą paliwa
No niby tak ale do tego dochodzi malowanie maski, która od temperatury puściła lakier, i kupno części. Silnik od jakiegoś czasu brał już dość spore ilości oleju, a golf ogólnie dużo już przeszedł (robie nim ok 100km dziennie, gaszę i odpalam ok 50 razy dzienni) więc żeby doprowadzić go do normalnego stanu używalności trzeba bedzie mu troche poświecic. A samochodu potrzebuje najpóźniej w sobote wieczorem wiec postanowiłęm kupić coś nowego. Oczywiście zostane przy golfie, tylko chyba raczej bedzie juz to wersja 1.8 z gazem. Mogę na ten cel przeznaczyć ok 3tyś, najlepiej z dolnośląskiego, na allegro nie znalazłęm nic super ciekawego.
[Mk2] problem z mechaniczna pompą paliwa
dobra postranowiłem naprawiać golfa:) tylko teraz pytanie, jak odłączyć pompę całkowicie?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości