mod afn 171,9km 360nm gt2256v 230cv na 4motion
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Re: mod afn 171,9km 360nm gt2256v 230cv
tak to wygląda
moim zdaniem nada się jak nic ewentualnie trzeba będzie dorobić adapter tarcze 256 wentylowane poskładać do kupy i będzie hamować tył
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=82&t=271642
mod afn 171,9km 360nm gt2256v 230cv
myślę że jak już robić adapter to koszt taki sam jak zrobić pod 280mm tym bardziej że koszt tarcz praktycznie taki sam czy to 256mm czy 280mm.
a jak juź Ci wchodzą wentyalowane tarcze to tym bardziej. ja jużwcześniej miałem zaciski więc robię to co mam pod ręką a że tarcze to jużtylko na złom się nadają lub jak kto woli na dawcę piast to umnie posłużą jako baza do zrobienia piast i na nich będę sadzał tarcze 280mm ale nie wentylowane bo u mnie sie nie pomieszczą.
i myślę że nawet niewentylowane 280mm będzie lepiej się spisywać z tyłu niż wentylowane 256mm bo na tyle nie masz tak dużych sił jak z przodu a więc i nie grzeją siętak mocno choć oczywiście gdyby była możliwość wpakować wentylowane tarcze w te zaciski które mam to bym tak na pewno zrobił
a jak juź Ci wchodzą wentyalowane tarcze to tym bardziej. ja jużwcześniej miałem zaciski więc robię to co mam pod ręką a że tarcze to jużtylko na złom się nadają lub jak kto woli na dawcę piast to umnie posłużą jako baza do zrobienia piast i na nich będę sadzał tarcze 280mm ale nie wentylowane bo u mnie sie nie pomieszczą.
i myślę że nawet niewentylowane 280mm będzie lepiej się spisywać z tyłu niż wentylowane 256mm bo na tyle nie masz tak dużych sił jak z przodu a więc i nie grzeją siętak mocno choć oczywiście gdyby była możliwość wpakować wentylowane tarcze w te zaciski które mam to bym tak na pewno zrobił
mod afn 171,9km 360nm gt2256v 230cv
jak chcesz jeździć tyłem w zakrętach to sobie nawet 312 zakładaj, mi 256 wystarczy dziwny patent z tymi tarczo-piastami wymyśliłeś istnieje dużo lepszy sposób na założenie każdej tarczy z tyłu w mk1/2/3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=82&t=271642
mod afn 171,9km 360nm gt2256v 230cv
po to masz korektor siły hamowania żeby to ładnie wyregulować to raz a dwa że będzie ABS, na codzień będzie włączony ale będzie też można go wyłączyć w dowolnej chwlilpsikuta19 pisze:jak chcesz jeździć tyłem w zakrętach to sobie nawet 312 zakładaj,
mod afn 171,9km 360nm gt2256v 230cv
to teraz poco ci to 280 na tyle jak i tak będziesz tylko słyszeć terkot absu, z deka przesada chyba ze to 4x4,
ps. w jakim aucie był korektor i abs bo jeszcze takowego nie widziałem (oczywiście osobowym)
no chyba ze wkładasz to dla wyglądu bo w końcu 280 to nie 256
ps. w jakim aucie był korektor i abs bo jeszcze takowego nie widziałem (oczywiście osobowym)
no chyba ze wkładasz to dla wyglądu bo w końcu 280 to nie 256
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=82&t=271642
mod afn 171,9km 360nm gt2256v 230cv
w passacie B4psikuta19 pisze:ps. w jakim aucie był korektor i abs bo jeszcze takowego nie widziałem (oczywiście osobowym)
no chyba ze wkładasz to dla wyglądu bo w końcu 280 to nie 256
psikuta19 pisze:to teraz poco ci to 280 na tyle jak i tak będziesz tylko słyszeć terkot absu,
nie będzie tak źle.
korektorem będzie odpowiednio ustawione a zależy mi głównie na porządnym ręcznym
jak masz małą tarczęto trzeba znacznie mocniejszego zacisku klocków do uzyskania takiej samej siły hamowania na kole.
Re: mod afn 171,9km 360nm gt2256v 230cv
mam Passata b4 ma ABS i żadnego korektora nie ma co by to miało robić jak ABS ma sam w sobie "korektor siły hamowania"arwam pisze: w passacie B4
co do ręcznego to ja robry mam nawet na ori tarczach i siły dużo użyć nie muszę tak ze myślę ze 256mm to będzie żyletka
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=82&t=271642
mod afn 171,9km 360nm gt2256v 230cv
w egzemplarzu który wyciągałem był.psikuta19 pisze:mam Passata b4 ma ABS i żadnego korektora nie ma co by to miało robić jak ABS ma sam w sobie "korektor siły hamowania"
nie mówięze tak nie jest ale jestem zasady że jak już coś kombinować to z lotniczym zapasem wytrzymałości.psikuta19 pisze:co do ręcznego to ja robry mam nawet na ori tarczach i siły dużo użyć nie muszę tak ze myślę ze 256mm to będzie żyletka
w końcu to hamulce.
Re: mod afn 171,9km 360nm gt2256v 230cv
fajne podejście z tym lotniczym zapasem wytrzymałości
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=82&t=271642
mod afn 171,9km 360nm gt2256v 230cv
psikuta19, i co spasowałeś te zaciski ?psikuta19 pisze:moim zdaniem nada się jak nic ewentualnie trzeba będzie dorobić adapter tarcze 256 wentylowane poskładać do kupy i będzie hamować tył
Audi S6 C4 ma własnie na tyle 269/20... nawet miałem takie zaciski do swojego audi - jednak tam jest głęboka tarcza (co widac na fotce) wiec nie wiem czy podejdzie łatwo
z czego tarczę chcesz zapodać .. z audi i zmieniać rozsatw na 5x100 czy moze z mkIV 4motion tam tez jest zdaje sie 256/20 z tyłu
mod afn 171,9km 360nm gt2256v 230cv
cowboy, jak chcesz to weź sobie przednie tarcze od A4 280x13.
dorób mocowania na jarzma i będziesz zadowolony, ja swoje mam na ukończeniu
dorób mocowania na jarzma i będziesz zadowolony, ja swoje mam na ukończeniu
Re: mod afn 171,9km 360nm gt2256v 230cv
cowboy pisze:psikuta19, i co spasowałeś te zaciski ?psikuta19 pisze:moim zdaniem nada się jak nic ewentualnie trzeba będzie dorobić adapter tarcze 256 wentylowane poskładać do kupy i będzie hamować tył
Audi S6 C4 ma własnie na tyle 269/20... nawet miałem takie zaciski do swojego audi - jednak tam jest głęboka tarcza (co widac na fotce) wiec nie wiem czy podejdzie łatwo
z czego tarczę chcesz zapodać .. z audi i zmieniać rozsatw na 5x100 czy moze z mkIV 4motion tam tez jest zdaje sie 256/20 z tyłu
tarcze daje przednie od mk4 256x22 od 1,4
można oryginały tylne od 4motion z tym ze drogie
zaciski przymierzyłem tarcze wejdą na oryginalnym jarzmie od tych zacisków bez żadnych adapterów ewentualnie podkładki ok 3mm
narazie sobie zaciski regeneruje za jakiś czas dopiero montaż
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=82&t=271642
mod afn 171,9km 360nm gt2256v 230cv
ja to do swojego audi mam alu zaciski z S8 - rarytas a tarcze 280/22 z golfa VR6 - mega płytka tarcza !!arwam pisze: jak chcesz to weź sobie przednie tarcze od A4 280x13.
jak bedziesz dawał podkładki - moja rada wytnij kawałek płaskownika z 2 otworami - bedzie stabilniej niz na 2 pojedyńczych podkładkach - choc i takie rozwiązanie działapsikuta19 pisze:tarcze daje przednie od mk4 256x22 od 1,4
można oryginały tylne od 4motion z tym ze drogie
zaciski przymierzyłem tarcze wejdą na oryginalnym jarzmie od tych zacisków bez żadnych adapterów ewentualnie podkładki ok 3mm
wiele osób w audikach tak przerabia heble na tyle w quattro
aha no i przypasuj czy tarcza wejdzie w kopyto z nowymi klockami bo ori w audi jest gruba na 20mm
dodatkowa sprawa jak się ułozy klocek bo oryginalnie była ciutke wieksza tarcza, żeby sie nie okazało że klocek wystaje 1mm ponad tarcze ale raczej powinno być OK
mod afn 171,9km 360nm gt2256v 230cv
z pomiarów wyszło ze wszystko będzie git
wszystko dokładnie wyjdzie przy montażu
wszystko dokładnie wyjdzie przy montażu
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=82&t=271642
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 78 gości