Kontrolka ciśnienia oleju.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
[Junior]
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pn cze 20, 2005 17:05
Lokalizacja: Łęczna

Kontrolka ciśnienia oleju.

Post autor: [Junior] » sob maja 27, 2006 19:43

Mam w swoim golfie MK2 licznik Digifiz i kiedy włączam zapłon to kontrolka ciśnienia oleju standardowo sie zapala a potem zaczyna mrugać. Kiedy zapalam silnik kontrolka gaśnie i już wszystko jest w porządku. Czy może mi ktoś wyjaśnić dlaczego ta kontrolka zaczyna mrugać ?
Dodam tylko żę dziś wymontowywałem licznik i po tym fakcie kontrolka zaczeła wariować.



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » sob maja 27, 2006 21:24

[Junior] pisze:Dodam tylko żę dziś wymontowywałem licznik i po tym fakcie kontrolka zaczeła wariować
Rozumiem że przed majstrowaniem w liczniku wszystko było ok?


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
[Junior]
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pn cze 20, 2005 17:05
Lokalizacja: Łęczna

Post autor: [Junior] » ndz maja 28, 2006 02:34

Tak przed majsterkowaniem wszystko było w jak najlepszym pożadku. Czy może mi ktoś powiedzieć co takie miganie może oznaczać ? Bo wydaje mi sie że licznik zaczoł tak wariować dopiero po tym jak już wszystko skręciłęm w całość więc juz sam nie wiem.



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » pn maja 29, 2006 13:35

[Junior] pisze: Bo wydaje mi sie że licznik zaczoł tak wariować dopiero po tym jak już wszystko skręciłęm w całość
Tak to wygląda że cos pokopałeś przy liczniku - więc ja bym zajął się nim ponownie, chyba że to jakiś zbieg okoliczności i akurat pokopało się coś z czujnikiem


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
EverFrost
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: pt paź 28, 2005 15:19
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

U mnie miga dokładnie tak samo.

Post autor: EverFrost » pn maja 29, 2006 14:13

Choc do momentu aż zobaczyłem Twoje pytanie wydawało mi sie że tak ma widocznie byc, ale chyba sie myliłem i odpowiedź dlaczego tak sie dzieje,tez mnie interesuje.



Awatar użytkownika
[Junior]
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pn cze 20, 2005 17:05
Lokalizacja: Łęczna

Post autor: [Junior] » pt cze 02, 2006 11:06

Dziś wreszcie jest u mnie pogoda wiec postaram sie ponownie rozkręcić licznik, i zobaczyć co sie z nim dzieje. Może ta operacja przyniesie efekty. Jak już śkończe to postaram sie zdać relacje. Pozdro



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » pt cze 02, 2006 20:02

ja bym postawil na czujnik cisnienia a to ze grzebales w liczniku to przypadek,wymien na probe czujnika zobaczysz.tez tak mialem ze mrugal a jak zgasilem auto to przestawal i po przejechaniu 200m znow mrygala.



Awatar użytkownika
andrinowy
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: wt maja 09, 2006 14:32
Lokalizacja: Mełgiew pow. Swidnik
Kontakt:

Post autor: andrinowy » pt cze 02, 2006 20:51

Witam, ja się przyłączę, Moje pytanie jest takie, Jak zrobić instalację do czujnika w filtrze, mam MK1 z silnikiem diesla od mk2 z dwoma czujnikami, mam teraz podłączony tylko ten przy głowicy,( a kupiłem licznik od mk2 na dwa czujniki,) co gdzie i jak podłączyć???



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » pt cze 02, 2006 22:25

andrinowy, pewnie ci brzeczy caly czas?jesli brzeczy to zewrzyj koncowke z masa i przestanie bo niewiem czy dasz rade zamontowac czujnik



Awatar użytkownika
andrinowy
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: wt maja 09, 2006 14:32
Lokalizacja: Mełgiew pow. Swidnik
Kontakt:

Post autor: andrinowy » pt cze 02, 2006 23:02

mam deskę(licznik) z MK2 obudowę filtra mam z czujnikiem ale jest nie podłączony(brak instalacji na ten czujnik) nie wiem jak podpiąć i gdzie poprowadzić kabel z czujnika z filtra



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » sob cze 03, 2006 16:16

andrinowy, licznik na jedna czy dwie wtyczki masz.



Awatar użytkownika
andrinowy
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: wt maja 09, 2006 14:32
Lokalizacja: Mełgiew pow. Swidnik
Kontakt:

Post autor: andrinowy » sob cze 03, 2006 19:35




Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » sob cze 03, 2006 19:46

andrinowy, wez sciagnij te oslony(plastykowe) na tych dwoch gniazdach i na foli bedziesz mial opisy od czego jest kadzy styk na gniezdzie opis jest na kazdej scierzce przy gniezdzie.



Awatar użytkownika
andrinowy
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: wt maja 09, 2006 14:32
Lokalizacja: Mełgiew pow. Swidnik
Kontakt:

Post autor: andrinowy » sob cze 03, 2006 20:20

to to ja wiem ale powiedz mi jak się podepnę pod pin od oel to go pociągnąć bezpośrednio pod czujnik???? Jak myślisz tak będzie dobrze??? I który czujnik jest od 0,3 bara a który od 1.8 bara. Tak mam napisane na taśmie w liczniku.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 104 gości