MK IV R32 Turbo by Daniel1d 590km

Moderator: G0 Karcio

Zablokowany
Awatar użytkownika
arturkw
Kwi@tek
Kwi@tek
Posty: 1186
Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:39
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

MK IV R32 by Daniel1d

Post autor: arturkw » wt lut 15, 2011 19:49

Rafalek114 pisze:Ale ja sie nie znam wiec moge sie mylic
masz racje nie znasz sie :) :bigok:

a autko juz pewnie w serii ładnie lata ale chyba nie robi na tobie wrażenia co daniel?:)


1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;

obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;

Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów

Awatar użytkownika
mazi
Forum Master
Forum Master
Posty: 1318
Rejestracja: pn cze 14, 2010 18:27
Lokalizacja: człuchów/Jęczniki Wlk
Kontakt:

MK IV R32 by Daniel1d

Post autor: mazi » wt lut 15, 2011 20:39

arturkw pisze:autko juz pewnie w serii ładnie lata
autko nie jest juz seryjne:) z tego co Daniel1d pisze to wydech już był modzony;)



Awatar użytkownika
kalapita
Forum Master
Forum Master
Posty: 1471
Rejestracja: czw lut 03, 2011 21:12
Lokalizacja: OŁAWA
Kontakt:

MK IV R32 by Daniel1d

Post autor: kalapita » wt lut 15, 2011 20:44

Japier*** chłopie ale kupiłeś fure chciałbym taką:)
Zazdroszcze Ci ale to musi zapierniczać :bigok:


Volkswagen Group is the best :D

Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

MK IV R32 by Daniel1d

Post autor: daniel1d » wt lut 15, 2011 21:31

arturkw pisze:a autko juz pewnie w serii ładnie lata ale chyba nie robi na tobie wrażenia co daniel?:)
wrażenia wielkiego nie robi ale ogólnie jako dupowóz do codziennego przemieszczenia po mieście to nie jest złe :)
M_ziPL pisze: autko nie jest juz seryjne:) z tego co Daniel1d pisze to wydech już był modzony;)
Nic nie jest modzone,tylko jeden przewód jest zdjęty.


www.proturbo.com.pl

Awatar użytkownika
Łuki15
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: ndz lut 06, 2011 22:39
Lokalizacja: Goleniów/Budzieszewice/Szczecin

MK IV R32 by Daniel1d

Post autor: Łuki15 » pt lut 18, 2011 00:12

Daniel mam pytanko co do poprzedniego golfika w serii. Wiem że od tego są inne działy ale pragnę zasięgnąć rady posiadacza takiego pojazdu. Do jakich wartości dochodziła Ci temperatura silnika? W moim v6 temperatura czasami rośnie do 115/120 stopni i dopiero się wentylator załącza. Elektronik powiedział żeby się tym nie przejmować bo te silniki tak mogą mieć. Mimo to niepokoi mnie to.



Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

Re: MK IV R32 by Daniel1d

Post autor: daniel1d » pt lut 18, 2011 00:17

Łuki15 pisze:Daniel mam pytanko co do poprzedniego golfika w serii. Wiem że od tego są inne działy ale pragnę zasięgnąć rady posiadacza takiego pojazdu. Do jakich wartości dochodziła Ci temperatura silnika? W moim v6 temperatura czasami rośnie do 115/120 stopni i dopiero się wentylator załącza. Elektronik powiedział żeby się tym nie przejmować bo te silniki tak mogą mieć. Mimo to niepokoi mnie to.
U mnie była w normie czyli 90 stopni.


www.proturbo.com.pl

Rokoś
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: ndz gru 26, 2004 17:43
Lokalizacja: uk

MK IV R32 by Daniel1d

Post autor: Rokoś » pt lut 18, 2011 01:47

Łuki15, wskazowka tem powinna stac na bacznosc; 90 stopni

daniel1d, czy myslales wlozyc do uturbionego r32 skrzynie od r36 ?


tylko .: R32

Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

MK IV R32 by Daniel1d

Post autor: daniel1d » pt lut 18, 2011 10:23

Rokoś pisze:daniel1d, czy myslales wlozyc do uturbionego r32 skrzynie od r36 ?
A po co?


www.proturbo.com.pl

gluszcz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1565
Rejestracja: sob lis 10, 2007 18:24
Lokalizacja: EBE
Kontakt:

MK IV R32 by Daniel1d

Post autor: gluszcz » pt lut 18, 2011 10:34

ale dsg włozysz jak trafisz kompletną z elektroniką :bajer: ? bez podnoszenia mocy i zbijania wagi kilka dziesiątych sec. można urwać :satan:



Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

MK IV R32 by Daniel1d

Post autor: daniel1d » pt lut 18, 2011 10:40

gluszcz pisze:ale dsg włozysz jak trafisz kompletną z elektroniką :bajer: ?
Jak by samochód miał zostać w serii to czemu nie,a tak to potem mogą być problemy z elektroniką jak wejdzie vems..A co masz taką do sprzedania czy w swoim masz :D
gluszcz pisze: bez podnoszenia mocy i zbijania wagi kilka dziesiątych sec. można urwać
Co do wagi to ważyłem go ostatnio i wyszło 1470kg z małą ilością paliwa i na zimowych kołach które są lżejsze.


www.proturbo.com.pl

Awatar użytkownika
AD6
Forum Master
Forum Master
Posty: 1047
Rejestracja: pn paź 16, 2006 20:00
Lokalizacja: Śląsk SC
Kontakt:

Re: MK IV R32 by Daniel1d

Post autor: AD6 » pt lut 18, 2011 16:52

Łuki15 pisze:Daniel mam pytanko co do poprzedniego golfika w serii. Wiem że od tego są inne działy ale pragnę zasięgnąć rady posiadacza takiego pojazdu. Do jakich wartości dochodziła Ci temperatura silnika? W moim v6 temperatura czasami rośnie do 115/120 stopni i dopiero się wentylator załącza. Elektronik powiedział żeby się tym nie przejmować bo te silniki tak mogą mieć. Mimo to niepokoi mnie to.
u mnie też 90 i stoi w miejscu


VAG-CZEWA.PL Admin



MK4 VR6 4x4 AQP
:dol:
Obrazek

mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno

gluszcz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1565
Rejestracja: sob lis 10, 2007 18:24
Lokalizacja: EBE
Kontakt:

MK IV R32 by Daniel1d

Post autor: gluszcz » pt lut 18, 2011 21:40

daniel1d pisze:Jak by samochód miał zostać w serii to czemu nie,a tak to potem mogą być problemy z elektroniką jak wejdzie vems..A co masz taką do sprzedania czy w swoim mas
doszły mnie słuchy że pewna firma oferowała komuś taki swap dsg w R i auto miało jeździć na T.. :bajer:
daniel1d pisze:Co do wagi to ważyłem go ostatnio i wyszło 1470kg z małą ilością paliwa i na zimowych kołach które są lżejsze.
no 4 motion waży swoje kg....choc moja ośka arl ważyła tez koło 1400 kg /nie pamietam jak było ważone/



Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

MK IV R32 by Daniel1d

Post autor: daniel1d » pt lut 18, 2011 21:43

gluszcz pisze:doszły mnie słuchy że pewna firma oferowała komuś taki swap dsg w R i auto miało jeździć na T.. :bajer:
ciekawe jaki to koszt.


www.proturbo.com.pl

Awatar użytkownika
Bolekrsko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 674
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 11:18
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

MK IV R32 by Daniel1d

Post autor: Bolekrsko » pn lut 21, 2011 19:16

no niech wysylaja ta suszarnie z usa. :hmm: ciekawe jak po zapieciu bedzie szumiec


http://datingsidorsingel.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Zablokowany

Wróć do „Zakończone projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości