Witam,
Od pewnego czasu mam problem ze swoim Golfem 3 1.9 TDi 1995 rok. 1 TEMAT:więc jak po nocy chcę go odpalić podgrzewam świece i trochę długo kręci i ciężko a jak odpali to powstaje czarna chmura i nierówno pracuje tak jakby na 3 cylindry i obroty są nie równe a jak jest ciepły to ładnie odpala.2 TEMAT Np. dzisiaj po południu umyłem samochód i pojechałem do domu po 5 minutach miałem jechać na miasto lecz przedłużyło się to o 10 minut ponieważ włożyłem kluczyk przekręcam a tu nic się nie pojawia na desce żadna kontrolka więc myślę spróbuje go odpalić ale jedyne co działało to rozrusznik. ale w końcu go odpaliłem jak pokazały się kontrolki. 3 TEMAT: jak jadę do miasta około 80km/h to samochód na 5 biegu poniżej 2 tys obrotów strasznie szarpie. (Czy może jest to wada nastawnika pompy??) 4 TEMAT: od czasu do czasu jak jadę i chce sobie przyspieszyć to samochód w ogóle nie chce jechać tak jak by bez turbiny, czasami jest też tak ze do 3200 idzie wyśmienicie a potem jest takie spowolnienie i dalej obroty idą jak bez turbo.. Ale czasami są takie dni że przejadę około 300 km i bez zarzutów I przeraża mnie coś takiego ze na odcinku 5 km czasami sobie pojadę szybciej i samochód rozpędza się tylko do 150km/h i to są właśnie w/w obroty i ani kilometra więcej.
P.S Od poprzedniego użytkownika dowiedziałem się ze do pompy paliwowej był wstawiony opornik czy coś takiego ze dawało to 12 koni więcej, fajnie się zbierał przy włączonym przycisku ale coś już przestał działać..
problem z odpaleniem, szarpanie i brak mocy.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: czw sie 19, 2010 14:33
problem z odpaleniem, szarpanie i brak mocy.
Ostatnio zmieniony śr lut 16, 2011 19:35 przez soki199224, łącznie zmieniany 1 raz.
problem z odpaleniem, szarpanie i brak mocy.
co do kilku tematow to zacznij od filtrow kolego
mkII
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 2#p4394292" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 2#p4394292" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: czw sie 19, 2010 14:33
Re: problem z odpaleniem, szarpanie i brak mocy.
co jak co ale filtry były wymieniane jakieś 6 tys temu (około 3 miesięcy). Tyle że te szarpanie na 5 biegu to było od początku jak go kupiłem...
Proszę o pomoc bo szkoda mi tego auta jak sie tak męczy..;(

- guziolek
- Forum Master
- Posty: 1400
- Rejestracja: czw mar 11, 2010 14:31
- Lokalizacja: Lublin okolice
- Kontakt:
problem z odpaleniem, szarpanie i brak mocy.
Może być tak, że ten opornik się spalił i bruździ coś w ustawieniach dawki paliwa.
Co do tego zamulania i jazdy bez turba, to polecam temat na górze strony o notlaufie. Świece żarowe wymienione, bo jak nie to bym sprawdzał czy grzeją.
Co do tego zamulania i jazdy bez turba, to polecam temat na górze strony o notlaufie. Świece żarowe wymienione, bo jak nie to bym sprawdzał czy grzeją.
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
problem z odpaleniem, szarpanie i brak mocy.
Brużdzi to on jak jest ,a nie jak go nie maguziolek pisze:Może być tak, że ten opornik się spalił i bruździ coś w ustawieniach dawki paliwa.

To racja.guziolek pisze:Co do tego zamulania i jazdy bez turba, to polecam temat na górze strony o notlaufie
To mogą być swiece .ew.coś z paliwemsoki199224 pisze:więc jak po nocy chcę go odpalić podgrzewam świece i trochę długo kręci i ciężko a jak odpali to powstaje czarna chmura i nierówno pracuje tak jakby na 3 cylindry i obroty są nie równe a jak jest ciepły to ładnie odpala.
Brak styku ,prawdopodobnie kostka stacyjkisoki199224 pisze: dzisiaj po południu umyłem samochód i pojechałem do domu po 5 minutach miałem jechać na miasto lecz przedłużyło się to o 10 minut ponieważ włożyłem kluczyk przekręcam a tu nic się nie pojawia na desce żadna kontrolka więc myślę spróbuje go odpalić ale jedyne co działało to rozrusznik.
Prawdopodobnie brudny nastawnik ,jak chcesz być pewien odepnij wtyczkę impulsatora w skrzynisoki199224 pisze:jak jadę do miasta około 80km/h to samochód na 5 biegu poniżej 2 tys obrotów strasznie szarpie. (Czy może jest to wada nastawnika pompy??) 4 TEMAT: od czasu do czasu jak jadę i chce sobie przyspieszyć to samochód w ogóle nie chce jechać tak jak by bez turbiny,
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości