Golf III 1.6 AEK starcił moc, szarpie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 86
- Rejestracja: ndz gru 05, 2010 17:37
- Lokalizacja: Wieluń
Golf III 1.6 AEK starcił moc, szarpie
Witam serdecznie
Wczoraj golf strzelił focha szarpie i starcił moc, w zakiersie od 1500 do 3000 rpm czuc szarpania przy przyspieszaniu i jest slaby. Na zimnym silniku zauwazyłem ze przy dojezdzaniu do skrzyzowania dostaje "czkawki" i kopci (bogata mieszanka nie olej). Co moze byc powodem dzis spróbuje podpiac kompa po południu
Wczoraj golf strzelił focha szarpie i starcił moc, w zakiersie od 1500 do 3000 rpm czuc szarpania przy przyspieszaniu i jest slaby. Na zimnym silniku zauwazyłem ze przy dojezdzaniu do skrzyzowania dostaje "czkawki" i kopci (bogata mieszanka nie olej). Co moze byc powodem dzis spróbuje podpiac kompa po południu
Golf III 1.6 AEK starcił moc, szarpie
Może kable ci szwankują. Sprawdź je.
VW GOLF II 1.6 GTD
OPEL VECTRA A 2.0 115KM
VW GOLF III 1.6 PB+LPG
OPEL VECTRA A 2.0 115KM
VW GOLF III 1.6 PB+LPG
-
- Mały gagatek
- Posty: 86
- Rejestracja: ndz gru 05, 2010 17:37
- Lokalizacja: Wieluń
Re: Golf III 1.6 AEK starcił moc, szarpie
mysle ze raczej nie praca silnika na wolnych jest równa, przy przegazowaniu na ciepłym zauważyłem ze strzela w wydech ;/daworz pisze:Może kable ci szwankują. Sprawdź je.
-
- Mały gagatek
- Posty: 86
- Rejestracja: ndz gru 05, 2010 17:37
- Lokalizacja: Wieluń
Re: Golf III 1.6 AEK starcił moc, szarpie
Podpiołem wczoraj kompa miał kilka bledów:Przemek MK3 pisze:mysle ze raczej nie praca silnika na wolnych jest równa, przy przegazowaniu na ciepłym zauważyłem ze strzela w wydech ;/daworz pisze:Może kable ci szwankują. Sprawdź je.
4 BLEDY !!
00527 - Czuj. temperatury wlotu powietrza -G72
30-00 - Przerwa lub zwarcie do Plusa
00524 - Czujnik spalania stukowego 1 (G61)
31-00 - Przerwa lub zwarcie do Masy
00553 - Przeplywomierz masowy powietrza -G70
29-10 - Zwarcie do Masy - Sporadyczny!
00513 - Czujnik predkosci obrotowej silnika -G28
03-00 - Brak sygnalu
po skasowaniu bledów i przejechaniu kliku km ponownie wywala blad:
00527 - Czuj. temperatury wlotu powietrza -G72
30-00 - Przerwa lub zwarcie do Plusa
z parametrów odczytałem nastepujace wartosci prosze o ich zweryfikowanie gdyz nie rozumiem za bardzo niektórych parametrów:
-co oznacza ING. TIMMING i dla czego jest na minusie ??
-dla czego temp. silnika pokazuje 217*C i cały czas wartosc jest nie zmienna??
-czy prawidłowa praca sondy jest w zakresie 0.98-1.10 ??
-gdzie znajduje sie czujnik zasysanego powietrza ile mniej wiecej kosztuje??
- AndrzejYankes
- Mały gagatek
- Posty: 141
- Rejestracja: wt sie 08, 2006 18:30
- Lokalizacja: Ostrów Wlkp.[POS]
- Kontakt:
Golf III 1.6 AEK starcił moc, szarpie
Witam czujnik temp. zasysanego powietrza zaznaczyłem na zdjęciu
W VAG-Comie masz złe tłumaczenie: ma być temperatura EGR a nie silnika. Gdy silnik nie posiada EGR wyświetla się właśnie 217°C
Sonda ma pracować w zakresie 0.97 do 1.03
Ignition timing = regulacja kąta wyprzedzenia zapłonu - odpowiada za to sterownik silnika
pozdrawiam
W VAG-Comie masz złe tłumaczenie: ma być temperatura EGR a nie silnika. Gdy silnik nie posiada EGR wyświetla się właśnie 217°C
Sonda ma pracować w zakresie 0.97 do 1.03
Ignition timing = regulacja kąta wyprzedzenia zapłonu - odpowiada za to sterownik silnika
pozdrawiam
-
- Mały gagatek
- Posty: 86
- Rejestracja: ndz gru 05, 2010 17:37
- Lokalizacja: Wieluń
Re: Golf III 1.6 AEK starcił moc, szarpie
Wielkie dzieki za pomoc !!! Wczoraj podpiołem kompa ponownie i ponownie był blad czujnika zasysanego powietrza oraz czujnik spalania stukowaego ale ten drugi blad moze wynikac z pierwszego ???AndrzejYankes pisze:Witam czujnik temp. zasysanego powietrza zaznaczyłem na zdjęciu
W VAG-Comie masz złe tłumaczenie: ma być temperatura EGR a nie silnika. Gdy silnik nie posiada EGR wyświetla się właśnie 217°C
Sonda ma pracować w zakresie 0.97 do 1.03
Ignition timing = regulacja kąta wyprzedzenia zapłonu - odpowiada za to sterownik silnika
pozdrawiam
- AndrzejYankes
- Mały gagatek
- Posty: 141
- Rejestracja: wt sie 08, 2006 18:30
- Lokalizacja: Ostrów Wlkp.[POS]
- Kontakt:
Golf III 1.6 AEK starcił moc, szarpie
Witam
A sprawdziłeś przewody pomiędzy czujnikami a sterownikiem silnika? Może czujniki są OK a problem tkwi w przewodach (zwarte lub przerwane).
Możesz pokazać parametry z grupy 3? Czwarta pozycja w tej grupie wyświetla temperaturę zasysanego powietrza podawaną przez czujnik. Zobaczymy co też on podaje do sterownika.
pozdrawiam
A sprawdziłeś przewody pomiędzy czujnikami a sterownikiem silnika? Może czujniki są OK a problem tkwi w przewodach (zwarte lub przerwane).
Możesz pokazać parametry z grupy 3? Czwarta pozycja w tej grupie wyświetla temperaturę zasysanego powietrza podawaną przez czujnik. Zobaczymy co też on podaje do sterownika.
pozdrawiam
-
- Mały gagatek
- Posty: 86
- Rejestracja: ndz gru 05, 2010 17:37
- Lokalizacja: Wieluń
Re: Golf III 1.6 AEK starcił moc, szarpie
Zrobiłem ponownie diagnostyke:
Błedy:
wartosci:
warosci 003 i 003a w 4 pozycji tep silnika sa nie stabilne udalo mi sie uchwycic na fotkach jak jest 25,9 a poznie -41,3 o co tu chodzi prosze o pomoc
Błedy:
wartosci:
warosci 003 i 003a w 4 pozycji tep silnika sa nie stabilne udalo mi sie uchwycic na fotkach jak jest 25,9 a poznie -41,3 o co tu chodzi prosze o pomoc
-
- Mały gagatek
- Posty: 86
- Rejestracja: ndz gru 05, 2010 17:37
- Lokalizacja: Wieluń
- AndrzejYankes
- Mały gagatek
- Posty: 141
- Rejestracja: wt sie 08, 2006 18:30
- Lokalizacja: Ostrów Wlkp.[POS]
- Kontakt:
Re: Golf III 1.6 AEK starcił moc, szarpie
WitamPrzemek MK3 pisze: warosci 003 i 003a w 4 pozycji tep silnika sa nie stabilne udalo mi sie uchwycic na fotkach jak jest 25,9 a poznie -41,3 o co tu chodzi prosze o pomoc
Czwarta pozycja w grupie 3 jest to jak już wcześniej pisałem temperatura zasysanego powietrza, a nie temp. silnika. Temp. 25.9°C wydaje się realną temperaturą. Za to -41.3°C już nie. Wykręć czujnik i sprawdź go.
pozdrawiam
-
- Mały gagatek
- Posty: 86
- Rejestracja: ndz gru 05, 2010 17:37
- Lokalizacja: Wieluń
Re: Golf III 1.6 AEK starcił moc, szarpie
trzymając w ręku czujnik opornosc wynosiła od 28kΩ do 33kΩ ???AndrzejYankes pisze:WitamPrzemek MK3 pisze: warosci 003 i 003a w 4 pozycji tep silnika sa nie stabilne udalo mi sie uchwycic na fotkach jak jest 25,9 a poznie -41,3 o co tu chodzi prosze o pomoc
Czwarta pozycja w grupie 3 jest to jak już wcześniej pisałem temperatura zasysanego powietrza, a nie temp. silnika. Temp. 25.9°C wydaje się realną temperaturą. Za to -41.3°C już nie. Wykręć czujnik i sprawdź go.
pozdrawiam
-
- Mały gagatek
- Posty: 86
- Rejestracja: ndz gru 05, 2010 17:37
- Lokalizacja: Wieluń
-
- Mały gagatek
- Posty: 86
- Rejestracja: ndz gru 05, 2010 17:37
- Lokalizacja: Wieluń
Re: Golf III 1.6 AEK starcił moc, szarpie
czujnik upadł mi i mierzac go ponownie wartosci sa prawdłowe 1816Ω... czyli czujnikPrzemek MK3 pisze:Wartosci nie były stabilne
- AndrzejYankes
- Mały gagatek
- Posty: 141
- Rejestracja: wt sie 08, 2006 18:30
- Lokalizacja: Ostrów Wlkp.[POS]
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości