Golf III 1.9 D /buczenie; zamek/

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Matril21
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pt kwie 28, 2006 22:40
Lokalizacja: Wrocławia
Kontakt:

Golf III 1.9 D /buczenie; zamek/

Post autor: Matril21 » ndz maja 28, 2006 19:01

No siemka.

Pierwsze moje pytanie związane jest z buczeniem pod maską (tak piszę, bo nie wiem, czy to silnik) powyżej 2000 obr. Za filtrem jest przewód ssący, który wymieniłem, bo poklejony miałem na całej długości tej harmonijki (przegubu). Przy nasadzaniu go od strony filtra powietrza była jeszcze jakaś 'trąbka' mała, która się chowała do filtra powietrza i chyba jej do końca nie wyjąłem (może ma to jakieś znaczenie?). Może to w końcu normalny dźwięk po wymianie? Nie jest to takie totalne buczenie. Wychylałem głowę to na zewnątrz tak mocno nie słychać. Już w kabinie bardziej.

Druga sprawa to zamek w drzwiach (od pasażera strony). Zamknąłem centralny, pasażer wsiadł i już nie mógł wyjść. Od środka nie chce się otworzyć. Dość luźno chodzi klamka. Z kolei z zewnątrz mogę otworzyć, ale jak pociągnę o dosłownie pół milimetra rygiel ku górze. Te linki ciągnące są niezależne od klamki wewnętrznej i zewnętrznej? Coś tam się urwało czy po prostu- ześlizgnęła się linka z czegoś, za co ciągnie w celu otwarcia drzwi?

Dzięki z góry za odpowiedzi.
Pozdrawiam.



lukopr
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: ndz lip 03, 2005 20:10
Lokalizacja: Otwock
Kontakt:

Post autor: lukopr » ndz maja 28, 2006 23:33

Matril21 pisze:Pierwsze moje pytanie związane jest z buczeniem pod maską (tak piszę, bo nie wiem, czy to silnik) powyżej 2000 obr. Za filtrem jest przewód ssący, który wymieniłem, bo poklejony miałem na całej długości tej harmonijki (przegubu). Przy nasadzaniu go od strony filtra powietrza była jeszcze jakaś 'trąbka' mała, która się chowała do filtra powietrza i chyba jej do końca nie wyjąłem (może ma to jakieś znaczenie?). Może to w końcu normalny dźwięk po wymianie? Nie jest to takie totalne buczenie. Wychylałem głowę to na zewnątrz tak mocno nie słychać. Już w kabinie bardziej.
to buczenie to napewno wina nieszczelnego układu ssacego.... zreszta jak zdejmiesz ta rure łaczaca kolektor z filtrem tez bedzie buczec... układ ssacy musi być szczelny!! wtedy nie bedziesz słyszał tych dziwnych odgłosów... sprawdz jeszcze czy przy zamknietym fitrze na "zatrzaski" obie połówki sa ze soba ssztywno złaczone... to moze miec tez wpływ na buczenie... :bigok:
Matril21 pisze:Przy nasadzaniu go od strony filtra powietrza była jeszcze jakaś 'trąbka' mała, która się chowała do filtra powietrza i chyba jej do końca nie wyjąłem
mozesz dokładniej opisac co masz na mysli...? taka trabka chyba jest z przodu filtra... jezeli jest wyjeta wtedy układ ssacy bedzie wydawał przyjemny bass.... :bajer: u siebie ja zdemontowałem... :bigok:


Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

Matril21
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pt kwie 28, 2006 22:40
Lokalizacja: Wrocławia
Kontakt:

Post autor: Matril21 » pn maja 29, 2006 10:39

Ta trąbka ma średnicę zmniejszającą się OD strony filtra. Wysuwając ją w głąb wymienionego ostatnio przewodu za filtrem zakleszczyłaby się na filtrze większą średnicą. Tylko nie miałem już jak tam wsadzić ręki.
Posprawdzam, czy wszystko dobrze zapiąłem. Dzięki.



Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » pn maja 29, 2006 11:59

Matril21 pisze:Druga sprawa to zamek w drzwiach (od pasażera strony). Zamknąłem centralny, pasażer wsiadł i już nie mógł wyjść. Od środka nie chce się otworzyć. Dość luźno chodzi klamka. Z kolei z zewnątrz mogę otworzyć, ale jak pociągnę o dosłownie pół milimetra rygiel ku górze. Te linki ciągnące są niezależne od klamki wewnętrznej i zewnętrznej? Coś tam się urwało czy po prostu- ześlizgnęła się linka z czegoś, za co ciągnie w celu otwarcia drzwi?
Wszystko jest jak powinno byc :) 12s po zamknieciu auta uruchamia sie dodatkowe ryglowanie i nie mozna otworzyc od srodka, bo rygiel sie sam chowa jak chcesz go wyciagnac... Dodatkowe ryglowanie wylaczy sie jak wlaczysz zaplon.
Poczytaj instrukcje obslugi, a wszystkiego sie dowiesz - http://vw2.info/galerie/mk3/Data/page.htm?4,0



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 46 gości