Za głośno po swapie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- passatgl5
- Gadatliwa bestia
- Posty: 544
- Rejestracja: sob paź 13, 2007 17:05
- Lokalizacja: Bielsko/Kraków
- Kontakt:
Za głośno po swapie
Do budy z benzyny wsadziłem diesla i wtedy dopiero słychac jak kiepsko jest wyciszona buda z benzyny. Czym różniło sie wygłuszenie w dieslu od benzyny. Mam tez TDI ori i tam jest duzo ciszej a w tamtym idealnie slychac kazdy odglos silnika.... macie jakis sposob na to? Nie chodzi mi tu o wygluszanie drzwi i tylnych boczków bo takie opisy znalazlem. Chodzi mi o to w którym miejscu jest wygluszenie halasu od silnika. Czy montaż wygluszenia maski cos pomoze?
Był MK4: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... hilit=lw5z" onclick="window.open(this.href);return false;
Jest Pink Floyd: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=571536" onclick="window.open(this.href);return false;
Kupię tylne boczki bez dziur na głośniki Golf III Cabrio
Był Golf MK3 Pink Floyd 3D
Był Golf "S" MK1
Był Golf MK3 Avenue
Był Golf MK1 GTI Pirelli
Był Golf MK4 AXR
Było 2x POLO 6N2 1.4
Było A4 B6 AWX
Było A6 C6 2.0 TDI
Było A3 8P 2.0 TDI
Był Golf LX MK1
Jest Golf GL MK1
Jest Skoda Scala
Jest Pink Floyd: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=571536" onclick="window.open(this.href);return false;
Kupię tylne boczki bez dziur na głośniki Golf III Cabrio
Był Golf MK3 Pink Floyd 3D
Był Golf "S" MK1
Był Golf MK3 Avenue
Był Golf MK1 GTI Pirelli
Był Golf MK4 AXR
Było 2x POLO 6N2 1.4
Było A4 B6 AWX
Było A6 C6 2.0 TDI
Było A3 8P 2.0 TDI
Był Golf LX MK1
Jest Golf GL MK1
Jest Skoda Scala
Za głośno po swapie
Jasne,każdy klekot miał wygłuszoną maskę
Można jeszcze wygłuszyć ścianę grodziową od środka,też coś pomoże.
Można jeszcze wygłuszyć ścianę grodziową od środka,też coś pomoże.
- passatgl5
- Gadatliwa bestia
- Posty: 544
- Rejestracja: sob paź 13, 2007 17:05
- Lokalizacja: Bielsko/Kraków
- Kontakt:
Za głośno po swapie
To wiem ale czy to wygluszenie maski daje az tak duza roznice.... I chodzi mi o to czy diesel mial inne wygluszenie sciany pod deska rozdzielcza.
Był MK4: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... hilit=lw5z" onclick="window.open(this.href);return false;
Jest Pink Floyd: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=571536" onclick="window.open(this.href);return false;
Kupię tylne boczki bez dziur na głośniki Golf III Cabrio
Był Golf MK3 Pink Floyd 3D
Był Golf "S" MK1
Był Golf MK3 Avenue
Był Golf MK1 GTI Pirelli
Był Golf MK4 AXR
Było 2x POLO 6N2 1.4
Było A4 B6 AWX
Było A6 C6 2.0 TDI
Było A3 8P 2.0 TDI
Był Golf LX MK1
Jest Golf GL MK1
Jest Skoda Scala
Jest Pink Floyd: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=571536" onclick="window.open(this.href);return false;
Kupię tylne boczki bez dziur na głośniki Golf III Cabrio
Był Golf MK3 Pink Floyd 3D
Był Golf "S" MK1
Był Golf MK3 Avenue
Był Golf MK1 GTI Pirelli
Był Golf MK4 AXR
Było 2x POLO 6N2 1.4
Było A4 B6 AWX
Było A6 C6 2.0 TDI
Było A3 8P 2.0 TDI
Był Golf LX MK1
Jest Golf GL MK1
Jest Skoda Scala
Re: Za głośno po swapie
heh , to kolego obiektywnie długo nie pojeżdzisz z tym samochodem . Nadwozie diesla ma inna konstrukcje jak nadwozie benzyniaka , chodzi głownie o ilość spawów oraz zgrzewów konstrukcji czyli o sztywnosc i wytrzymałość całej konstrukcji przy wiekszych drganiach własnych jednostki wysokopreznej , bedziesz musiał patrzeć czy nie peka tobie przypatkiem podłoga w pół . A co do wyciszenia no jest ewidentna różnica jak sam zauwarzyłes czyli wyciszenie maski jak i samej sciany grodziowej/ogniowej
Za głośno po swapie
Fenix9009, cos nowego
a co do wygluszenia maski to ja jej wcale nie mam i u mnie prawie nie slychac ze tam cos klekocze
a co do wygluszenia maski to ja jej wcale nie mam i u mnie prawie nie slychac ze tam cos klekocze
[url=http://www.ratlook.pl][img]http://images31.fotosik.pl/364/d5ade2bfa65858dd.gif[/img][/url]
- passatgl5
- Gadatliwa bestia
- Posty: 544
- Rejestracja: sob paź 13, 2007 17:05
- Lokalizacja: Bielsko/Kraków
- Kontakt:
Re: Za głośno po swapie
spoczko bede obserwował jak cos to bede miał taśme klejącą w pogotowiu.... o ile wiem to tego typu różnice były w Mk1. GTI i Diesel miały tą samą bude.Fenix9009 pisze:heh , to kolego obiektywnie długo nie pojeżdzisz z tym samochodem . Nadwozie diesla ma inna konstrukcje jak nadwozie benzyniaka , chodzi głownie o ilość spawów oraz zgrzewów konstrukcji czyli o sztywnosc i wytrzymałość całej konstrukcji przy wiekszych drganiach własnych jednostki wysokopreznej , bedziesz musiał patrzeć czy nie peka tobie przypatkiem podłoga w pół . A co do wyciszenia no jest ewidentna różnica jak sam zauwarzyłes czyli wyciszenie maski jak i samej sciany grodziowej/ogniowej
Był MK4: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... hilit=lw5z" onclick="window.open(this.href);return false;
Jest Pink Floyd: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=571536" onclick="window.open(this.href);return false;
Kupię tylne boczki bez dziur na głośniki Golf III Cabrio
Był Golf MK3 Pink Floyd 3D
Był Golf "S" MK1
Był Golf MK3 Avenue
Był Golf MK1 GTI Pirelli
Był Golf MK4 AXR
Było 2x POLO 6N2 1.4
Było A4 B6 AWX
Było A6 C6 2.0 TDI
Było A3 8P 2.0 TDI
Był Golf LX MK1
Jest Golf GL MK1
Jest Skoda Scala
Jest Pink Floyd: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=571536" onclick="window.open(this.href);return false;
Kupię tylne boczki bez dziur na głośniki Golf III Cabrio
Był Golf MK3 Pink Floyd 3D
Był Golf "S" MK1
Był Golf MK3 Avenue
Był Golf MK1 GTI Pirelli
Był Golf MK4 AXR
Było 2x POLO 6N2 1.4
Było A4 B6 AWX
Było A6 C6 2.0 TDI
Było A3 8P 2.0 TDI
Był Golf LX MK1
Jest Golf GL MK1
Jest Skoda Scala
Re: Za głośno po swapie
sam zmieniałem silnik na diesla i wiem ze buda w mk3 jest taka sama w benzynie jak i w dieslu i pisząc coś takiego jak ilość zgrzewów jest dla mnie śmieszne owszem wygłuszenie było inne ale rożni się tylko tym ze maska jest wygłuszona i ściana grodziowa.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości