Brak mocy

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
tomala418
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 459
Rejestracja: śr sie 18, 2010 18:26
Lokalizacja: Brzeg

Brak mocy

Post autor: tomala418 » pt lut 11, 2011 21:08

Jak przyspieszam do 100km/h wszystko jest ok, jak tylko przekrocze 100 nastepuje lekkie szarpniecie i spadek mocy, wtedy 110, 120 km/h to max.
Moze ktos wie co jest przyczyna?

Posiadam MK3 1.9 TDI 110km.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 15&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Brak mocy

Post autor: Sztomel » sob lut 12, 2011 00:30

Owszem, przeładowanie turbosprężarki czyli zbyt wysokie rzeczywiste ciśnienie doładowania względem tego jakie oczekuje sterownik silnika. Turbosprężarka do wyjęcia z silnika i czeka Cię czyszczenie w niej zmiennej geometrii kierownic spalin.


Obrazek

Awatar użytkownika
tomala418
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 459
Rejestracja: śr sie 18, 2010 18:26
Lokalizacja: Brzeg

Brak mocy

Post autor: tomala418 » wt lut 15, 2011 00:02

a moze cos z filtrem paliwa?


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 15&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Brak mocy

Post autor: Sztomel » wt lut 15, 2011 08:23

nie łudź się, że to wina filtra paliwa a to z racji tego, że jak poczujesz ten spadek mocy to zgaś a następnie ponownie uruchom silnik i znowu odzyska on dynamikę aż do momentu kiedy przekroczysz feralny zakres prędkości obrotowej silnika.


Obrazek

Awatar użytkownika
tomala418
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 459
Rejestracja: śr sie 18, 2010 18:26
Lokalizacja: Brzeg

Brak mocy

Post autor: tomala418 » wt lut 15, 2011 14:30

no dokladnie tak jest jak piszesz


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 15&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Brak mocy

Post autor: Sztomel » wt lut 15, 2011 21:46

więc zmienna geometria w turbosprężarce do czyszczenia (jak pisałem wcześniej).


Obrazek

Awatar użytkownika
tomala418
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 459
Rejestracja: śr sie 18, 2010 18:26
Lokalizacja: Brzeg

Brak mocy

Post autor: tomala418 » śr lut 16, 2011 18:24

ile takie cos kosztuje?


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 15&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Brak mocy

Post autor: Sztomel » śr lut 16, 2011 18:28

w kraju od 300 do 500 zł.


Obrazek

Awatar użytkownika
tomala418
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 459
Rejestracja: śr sie 18, 2010 18:26
Lokalizacja: Brzeg

Brak mocy

Post autor: tomala418 » śr lut 16, 2011 22:03

ok wielkie dzieki za info!
Pozdrawiam


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 15&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości