goliatm pisze:wiec jak z ta lampa strodoskopowa? nie wiem czy kolega przeczytal pytanie..
powtorze jeszcze raz,
jak takie nazedzie sie podlancza i jak sprawdza sie kat.
Lampa stroboskopowa ma bardzo podobną zasadę działania jak lampa do benzyniaków,tylko w dieslu podłącza się czujnik impulsów do przewodu ciśnieniowego przed pierwszym wtryskiwaczem,w lampie ustawia się wartość wyprzedzenia kąta wtrysku,następnie trzeba odpalić motor i mrugać światłem z lampy do otworu w skrzyni biegów.Gdy światło mrugnie w momencie,gdy znaki pokrywają się,to jest O.K,a jak się nie pokrywają,to trzeba ruszyć pompą w odpowiednią stronę w zależności,czy wtrysk jest przyspieszony,czy opóźniony.
W Twoim przypadku pompa jest mocowana "na stałe",a korekty kąta dokonuje się przez poluzowanie 3 śrub koła pasowego pompy i przestawienie go względem wałka