Witam
Wyskakuje mi notorycznie taki oto błąd:
Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Part No: 022 906 032 E
Component: MOTRONIC ME7.1 G V007
Coding: 00132
Shop #: WSC 31414
1 Fault Found:
17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S1: Performance too Low
P1103 - 35-10 - - - Intermittent
AUto to MK4 2.8 V6 AUE 4Motion. Wlasnie dzisiaj obliczyłem sobie spalanie i zdębiałem - 15.2L/100km. No rozumiem ze silnik nie mały ale bez przesady. Dodam że to wyliczyłem nie z kompa tylko zalane do full i potem jeszcze raz. No i wyszło. 90% tego przebiegu to na autostradzie przy prędkości 110km/h wiec "karawana". Pozostałe 10% przebiegu to dojazd do tej autostrady.
Doczytałem sie na forum ze wtórna pompa pneumatyczna ma za zadanie (w skrócie oczywiscie) jak najszybciej doprowadzic katalizator do wlasciwej temperatury. I ze powinna chodzic na zimnym silniku. A umnie ta pompa włącza sie nie zależnie czy rano czy po przejechaniu 300km na gorącym silniku. Czyli idac dalej tym tropem moje paliwko jest wypalane w kibel w katalizatorze (bo mu zimno he he).
Niech mnie ktoś poprawi jesli sie myle że to moja przyczyna wysokiego spalania?
No i jesze jedno. Ponieważ autko mam dopiero 2 miechy nie za bardzo sie orientuje jesze co i gdzie jest. Więc pytanko jest - która to sonda? I czy jedna od drugiej sie różni, mam na mysli w zakupie, czy to nie ma znaczenia (no bo przy wymianie napewno jest)?
Dzięki z góry za pomoc.
Błąd 17511 a wysokie spalanie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Błąd 17511 a wysokie spalanie
"Twoj samochód jest wystarczająco szybki wtedy, gdy stojąc rankiem przed nim boisz się go otworzyć" - Walter Röhl
Błąd 17511 a wysokie spalanie
Jak tak patrzę, to przebogaca ci mieszankę, czyli któryś czujnik może nawalać. Przepływka i lambda do sprawdzenia pod kompem.
"Kocham ku*wy i chleb ze smalcem!"
Błąd 17511 a wysokie spalanie
Przepływka ok bo sprawdzałem. Nie wiem tylko jak sprawdzic sonde lambda. Ale błąd błąd wskazuje na sonde. (choc moge sie mylic). Dlatego pytam
"Twoj samochód jest wystarczająco szybki wtedy, gdy stojąc rankiem przed nim boisz się go otworzyć" - Walter Röhl
Błąd 17511 a wysokie spalanie
jak to jak sprawdzić- włącz auto, włącz vag i wejdź w bloki pomiarowe - znajdź blok od sondy - sonda ma zmieniać cały czas napięcia - jeżeli stoi to do wymiany
Błąd 17511 a wysokie spalanie
Problem znaleziony. Przetarła sie pompa wtórna powietrza (Secondary Air Pump) i generowało to błędy odczytu . Z tego co czytałem to słabe działanie tej pompy lub jej awaria czy też "wycieki" powierrza w tym układzie powodują notoryczne niedogrzanie katalizatora. Przy nieszczelności układu wtónego powietrza pompa pracuje częściej niż powinna ibo próbuje dogrzac katalizator, przy czym spalanie rośnie. Czasami wiecej czasami mniej. Usterkę znalazłem przez przypadek, przy okazji wyciągania silnika. Dziura powstała od tarcia o łopatki wentylatora - około 1x4 cm, więc spora.
I to tylo, może to komus pomoże
I to tylo, może to komus pomoże
"Twoj samochód jest wystarczająco szybki wtedy, gdy stojąc rankiem przed nim boisz się go otworzyć" - Walter Röhl
Błąd 17511 a wysokie spalanie
Ja u siebie w passacie 18t wywalilem cały ten uklad sai lecz bład 17511 czasami sie pojawia.
VW NA ZAWSZE
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości