

powoli zbliżamy się do końca z planami na sezon, pozostało obgarnąć parę tematów, oddać auto do lakiernika i gotowy do sezonu

Moderator: G0 Karcio
gdzie tam znów przytarłeśKonradzikIV pisze:oddać auto do lakiernika
o dziwo w tym sezonie nic, tylko ten błotnik tył co był obtarty od opony no i standardowo jak co roku - zderzaki z dokładkamimiko pisze:gdzie tam znów przytarłeś
Nie wiem czemu nie sprzedałeś budy i nie kupiłes auta już z Climatronikiem i lepszym Silnikiem ASZ/ ARL w swoim przeciez miałes podstawowa wersje a nie jakiś rarytas (ani silnikowo ani wyposażeniem) . Nigdy nikt tak nie założy Climatronika jak fabryka tak samo jak Swap i elektronika. No chyba że wydasz fortune to może to firma ogarnie. Wiecj na Twoim miejscu kupiłbym ASZ albo ARL a nie dłubał to co masz:) i pewnie finansowo lepiej to by wyszłoKonradzikIV pisze:na pewno by zrobił ale zapłaciłem tyle że wydaję mi się że nie byłoby dużo taniej u Grega szukając gratów samemu itp a zależało mi na tym aby to było zrobione w 1 dzień w miarę szybko i sprawnie (chociaż i tak nie obyło się bez problemów)
Ale jak masz dobra bazę ARLczy ASZ to na pewno oszczedzisz na Swapie a to droga modyfikacja.perki pisze:kris-krzysztof, satysfakcja ze z golasa robi sie wypasai kazdy element auta robi sie po swojemu
![]()
Ja wiem że w serwisie to czasami jest lipa jak CI coś zrobią.perki pisze:a te chlopaki lepiej montuja klime niz te fachowce w serwisach itp
Nie chciałbym montować u Siebie jakbym nie miał .perki pisze: mi montowali do auta ktore wogole nie mialo klimy a teraz mam climatronic i
Wsumie to mało widac bo deska zasłania wiec ine wiesz jak tam kable położone itp:)perki pisze:auto rozebrane bylo na czesci pierwsze a po odbiorze zlozone jak by nic nie bylo ruszane
To sobie dokładasz zderzaki , Gwint, hamulce, wymienic fotele to masz dzień zabawy:)perki pisze: i kazdy element auta robi sie po swojemu![]()
generalnie jak kupiłem golfa to niewiele się znałem, nie wiedziałem jakie są silniki wyposażenie itp a moim marzeniem od zawsze był golf 4.... potem zaczeło się mody mody mody i wraz z dokładaniem do auta coraz bardziej opcja sprzedaży odchodziła w dal. Jak silnik padł to już wiedziałem że pewnie nigdy go nie sprzedam bo sprzedaż samej budy bez motoru nie wchodziła w grę a teraz po przekładce to już w ogóle... na razie póki co nie potrzebuje innego auta niż golf - jest dla mnie w pełni wystarczający.. chyba zostanie na zawszekris-krzysztof pisze:Nie wiem czemu nie sprzedałeś budy i nie kupiłes auta już z Climatronikiem i lepszym Silnikiem ASZ/ ARL w swoim przeciez miałes podstawowa wersje a nie jakiś rarytas (ani silnikowo ani wyposażeniem) . Nigdy nikt tak nie założy Climatronika jak fabryka tak samo jak Swap i elektronika. No chyba że wydasz fortune to może to firma ogarnie. Wiecj na Twoim miejscu kupiłbym ASZ albo ARL a nie dłubał to co masz:) i pewnie finansowo lepiej to by wyszło
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości