Wydech w Golfie 2 JR

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

michi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: sob sie 06, 2005 14:34
Lokalizacja: wild
Kontakt:

Wydech w Golfie 2 JR

Post autor: michi » czw maja 25, 2006 17:24

Witam !!!

Co zrobic z wydechem w JR czytałem ze jak sie ma TD to najlepiej jak sie uwolni wydech ale jak to zrobic jak wewale cała rure to strasznie bedzie głosny... albo moze wystarczy wyciac srodkowy albo cos tam wstawic. Poradzcie cos, albo co wy macie zrobione. Z gory wielkie THX


Pozdrawiam MiChI



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pt maja 26, 2006 18:56

michi, masz dzial diesel, najlepiej wstawic przelotowy (uwolniony) z nieco wieksza srednica, duzo bardziej sie wkreca na wysokie obroty i nie jest duzo glosniej. turbosprezarka niezle tlumi

[ Dodano: Pią Maj 26, 2006 6:56 pm ]
poza tym masz dzial "diesel" ;)


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

michi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: sob sie 06, 2005 14:34
Lokalizacja: wild
Kontakt:

Post autor: michi » pt maja 26, 2006 20:21

a jak dam wieksza rułe np 55mm to słyszałem ze mi odprezy silnik czy jakos tak i sie boje a i jeszcze słyszałem ze jak sie robi z wydechem to trzeba jechac sprawdzic czy spalin nie cofa bo moze uszczelke wydmuchac prawda czy fałsz ?? bo juz gupi jestem

Pozdrawiam MiChI



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » sob maja 27, 2006 08:28

silnik z turbosprezarka powinien miec jak najmniejsze opory ZA turbosprezarka, moze ktos kto ci to mowil mial na mysli silniki NA


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

michi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: sob sie 06, 2005 14:34
Lokalizacja: wild
Kontakt:

Post autor: michi » sob maja 27, 2006 17:27

dzis byłem u kolegi co mi to bedzie robił i powiedział mi ze najlepiej jak zostawie jeden tłumik padło na koncowy :) nie stac mnie narazie na sportowy wiec kumpel mi dał koncowke z DTM i poprostu ja wspawie w tłumnik seryjny a no i ruła o srednicy 55 mm potem jak mnie bedzie stac to kupie ten sportowy tłumnik co wy na taki plan ??


Pozdrawiam MiChI



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » ndz maja 28, 2006 10:51

w sensie wstawiasz wydech przelotowy o srednicy 55mm i zostawiasz seryjny tlumik koncowy o malej srednicy? gdzie tu sens? jak juz to sie wstawia przelotowy o tej samej srednicy. Co masz na mysli piszac "tlumik sportowy"?


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

michi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: sob sie 06, 2005 14:34
Lokalizacja: wild
Kontakt:

Post autor: michi » pn maja 29, 2006 08:24

no własnie ten przelotowy tłumnik sorrk za niesprecyzowanie ale kumple tak mowia wiec tez zaczołem :D no tez tak myslałem ja chciałem zrobic tak ze na koniec ruły przyspawie te koncowke i nie bedzie zadnego tłumnika :)

Pozdrawiam MiChI



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości