MK IV R32 Turbo by Daniel1d 590km

Moderator: G0 Karcio

Zablokowany
Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

Re: MK IV R32 by Daniel1d

Post autor: daniel1d » ndz lut 06, 2011 22:13

synec pisze:
daniel1d pisze: a na ćwiartkę 14.3.
No to jest nad czym pracować :grin:
Z trzy sekundy przydało by się zbić :D


www.proturbo.com.pl

gluszcz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1565
Rejestracja: sob lis 10, 2007 18:24
Lokalizacja: EBE
Kontakt:

MK IV R32 by Daniel1d

Post autor: gluszcz » ndz lut 06, 2011 22:18

daniel1d pisze: synec napisał(a):

daniel1d napisał(a): a na ćwiartkę 14.3.



No to jest nad czym pracować :grin:


Z trzy sekundy przydało by się zbić :D
no 3 sec. tzreba zbić ale do 100km/h :satan:
znajomy ma jakiegoś wariata do pomiarów jak się zrobi sucho zrobimy test :smoke:



Awatar użytkownika
kwadrat
Forum Master
Forum Master
Posty: 1484
Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
Auto: 2x Golf
Silnik: 2x +

MK IV R32 by Daniel1d

Post autor: kwadrat » pn lut 07, 2011 01:12

Ładna eRunia. Dobrze, że został golf. Dobrze, że seryjnie lepszy. Dobrze żeby było jeszcze większe stadko niż w poprzednim autku. Powodzenia :satan:


Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
ObrazekObrazek
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest

Awatar użytkownika
AD6
Forum Master
Forum Master
Posty: 1047
Rejestracja: pn paź 16, 2006 20:00
Lokalizacja: Śląsk SC
Kontakt:

MK IV R32 by Daniel1d

Post autor: AD6 » pn lut 07, 2011 19:22

Danielu kila pytań jaki twoje odczucie jeśli chodzi o osiągi między seryjnym 2,8 a seryjna r-ka wiem że seryjne 2,8 było dawno ale może pamiętasz, ile na seryjnym dole wykrzesałeś z 2,8 tak że było w wmiarę bezpiecznie r-ka pewnie trochę wiecej wytrzyma na serii pytam pod katem mojego ??


VAG-CZEWA.PL Admin



MK4 VR6 4x4 AQP
:dol:
Obrazek

mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno

Awatar użytkownika
siVWy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1170
Rejestracja: czw mar 02, 2006 21:59
Lokalizacja: DDZ
Kontakt:

MK IV R32 by Daniel1d

Post autor: siVWy » pn lut 07, 2011 20:19

to działaj powodzenia panie niech szmoc bedzie z toba :helm:


Rothenburg cultstyle 09'11'13
Świdnica VAG 09'
Nysa VAG 08',09'11'
Pleszew VWigwamy 09'
VAG Event wolfsgruppe... 09',10',11'12'13
VAG meeting Bielawa 10'11'12'13
Worthersee 11'
DUB-it Kielce 13
Vag Day Żmigrod 13'

Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

MK IV R32 by Daniel1d

Post autor: daniel1d » pn lut 07, 2011 23:43

AD6 pisze:Danielu kila pytań jaki twoje odczucie jeśli chodzi o osiągi między seryjnym 2,8 a seryjna r-ka wiem że seryjne 2,8 było dawno ale może pamiętasz,
Pamiętam tylko to że po kupnie 2.8 szybko zaczęło mi się wydawać że auto jakoś kiepsko przyśpiesza chodź na początku wydawało mi się że jet to rakieta :P R32 jeżdżę ponad dwa miesiące i nadal dobrze przyśpiesza :P
AD6 pisze:ile na seryjnym dole wykrzesałeś z 2,8 tak że było w wmiarę bezpiecznie r-ka pewnie trochę wiecej wytrzyma na serii pytam pod katem mojego ??
Z 500 wytrzyma spokojnie, R32 powinien wytrzymać tyle co i 2.8


www.proturbo.com.pl

Awatar użytkownika
AD6
Forum Master
Forum Master
Posty: 1047
Rejestracja: pn paź 16, 2006 20:00
Lokalizacja: Śląsk SC
Kontakt:

MK IV R32 by Daniel1d

Post autor: AD6 » pn lut 07, 2011 23:58

daniel1d pisze:Z 500 wytrzyma spokojnie, R32 powinien wytrzymać tyle co i 2.8
myśle że z racji większej pojemnosci i lepszej głowicy zawsze będzie z 50KM wiecej w R-ce na tym samym doładowaniu co w przypadku 2,8 czyli jednak erka w seri powinna troche więcej wytrzymać


VAG-CZEWA.PL Admin



MK4 VR6 4x4 AQP
:dol:
Obrazek

mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno

Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

Re: MK IV R32 by Daniel1d

Post autor: daniel1d » wt lut 08, 2011 00:11

AD6 pisze:
daniel1d pisze:Z 500 wytrzyma spokojnie, R32 powinien wytrzymać tyle co i 2.8
myśle że z racji większej pojemnosci i lepszej głowicy zawsze będzie z 50KM wiecej w R-ce na tym samym doładowaniu co w przypadku 2,8 czyli jednak erka w seri powinna troche więcej wytrzymać
To raczej źle myślisz :P Doładowanie nie łamie korb tylko niuton a oba silniki powinny wytrzymać raczej podobny niuton..Jest też jeszcze kwestia stopnia sprężania R32 ma większy niż 2.8 więc teoretycznie stosując do obu silników takie same przekładki to 2.8 powinien wtedy więcej znieść . R32 ma lepszą głowicę więc 2.8 przy pewniej mocy mogła by już blokować głowica.


www.proturbo.com.pl

Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

MK IV R32 by Daniel1d

Post autor: daniel1d » wt lut 08, 2011 21:07

Nowy WG Tial .Felgi dziś poszły do malowania na czarny metalic,ciekawe co z tego wyjdzie.
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us


www.proturbo.com.pl

Awatar użytkownika
Majiic
Czerwona Strzala
Czerwona Strzala
Posty: 1047
Rejestracja: sob cze 10, 2006 13:41
Lokalizacja: Gdansk/Stegna
Kontakt:

MK IV R32 by Daniel1d

Post autor: Majiic » pt lut 11, 2011 23:09

Daniel kiedy jakies turbo wielkosci wiadra tam pakujesz? ;) :pub:



Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

Re: MK IV R32 by Daniel1d

Post autor: daniel1d » pt lut 11, 2011 23:16

Majiic pisze:Daniel kiedy jakies turbo wielkosci wiadra tam pakujesz? ;) :pub:
Pewnie na wiosnę się coś wsadzi.


www.proturbo.com.pl

Awatar użytkownika
guziolek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1400
Rejestracja: czw mar 11, 2010 14:31
Lokalizacja: Lublin okolice
Kontakt:

Re: MK IV by Daniel1d

Post autor: guziolek » sob lut 12, 2011 13:05

mikew_86 pisze:Ja mam pytanie, dlaczego zmieniłeś 500konnego kocura, który w niczym nie ustępował tej seryjnej Rce ? :chytry: planujesz jakieś bi-turbo ?

Samo auto jak to seria, ładne :helm:
Pewnie już olej pobierał na potęgę i nie chciał palić w zimie jak to stary golf. Nie czytałeś onetowych komentarzy, wszystkie stare golfy tak mają! :hehe: :hehe:

Wracając do tematu, to czuję że będzie dobry poganiacz, a i mocy mu pewnie nie zabraknie. Kwestia poczekania kilku (nastu) miesięcy i daniel1d na pewno coś miłego dla oczy przygotuje.



Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

MK IV R32 by Daniel1d

Post autor: daniel1d » sob lut 12, 2011 13:11

guziolek pisze:Pewnie już olej pobierał na potęgę
Co do pobierania oleju to byłem w szoku, ogólnie dużo ludzi mówiło że te auta w serii biorą olej a on praktycznie nic nie brał i tak samo było po wsadzeniu turbo.Wiadomo jakieś śladowe ilości weźmie każde auto ale dolewać nie trzeba było od wymiany do wymiany.


www.proturbo.com.pl

Awatar użytkownika
Rafalek114
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
Kontakt:

Re: MK IV R32 by Daniel1d

Post autor: Rafalek114 » wt lut 15, 2011 11:43

daniel1d pisze:
AD6 pisze:
daniel1d pisze:Z 500 wytrzyma spokojnie, R32 powinien wytrzymać tyle co i 2.8
myśle że z racji większej pojemnosci i lepszej głowicy zawsze będzie z 50KM wiecej w R-ce na tym samym doładowaniu co w przypadku 2,8 czyli jednak erka w seri powinna troche więcej wytrzymać
To raczej źle myślisz :P Doładowanie nie łamie korb tylko niuton a oba silniki powinny wytrzymać raczej podobny niuton..Jest też jeszcze kwestia stopnia sprężania R32 ma większy niż 2.8 więc teoretycznie stosując do obu silników takie same przekładki to 2.8 powinien wtedy więcej znieść . R32 ma lepszą głowicę więc 2.8 przy pewniej mocy mogła by już blokować głowica.

Mh jezeli r32 ma lepsza glowice (wieksze kanaly i potrafi przepuscic wiecej powietrza i spalin niz 2,8) to nm na takiej samej sprezarce i przy takim samym doladowaniu beda mniejsze na glowicy z r32 poniewaz ciscnienie w slinku bedzie mniejsze. Ale ja sie nie znam wiec moge sie mylic (chociaz ten przyklad podaje z autopsji bo po zalozeniu glowicy AEB na slupek z AUQ spadlo 20nm ,ale byly bardziej plaskie i osiagalne w wiekszym zakresie ) pozdro


WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm

2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm

2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm

Zablokowany

Wróć do „Zakończone projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości