Silnik dziwnie się zachowuje

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Dan0031
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: pn lis 01, 2010 02:55

Silnik dziwnie się zachowuje

Post autor: Dan0031 » śr gru 22, 2010 16:21

Czyli na kroccu w miejscu gdzie dociskany jest termostat nie ma uszczelki? Jest tylko na termostacie?



Awatar użytkownika
Jacek75
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
Lokalizacja: Kraków
Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
Silnik: CAXA
Kontakt:

Silnik dziwnie się zachowuje

Post autor: Jacek75 » śr gru 22, 2010 17:42

Nie rozumiem, piszę chyba jasno: termostat ma wbudowaną uszczelkę (niewymienną) w miejscu gdzie zatyka kolanko króćca. Samo kolanko które przykręcasz srubami do obudowy króćca ma oddzielną zamawialną uszczelkę (pomiędzy kolanko i obudowę). Z kolei zawsze jest mała nieszczelność na termostacie pomiędzy metalowym cylindrem z woskiem ktory powoduje pokonanie sprężyny i otwarcie termostatu a elementem termostatu robiącym za fizyczną klapkę. Nawet na nowym.


TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.

Awatar użytkownika
Dan0031
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: pn lis 01, 2010 02:55

Silnik dziwnie się zachowuje

Post autor: Dan0031 » pt gru 24, 2010 03:09

Czyli mój który wstawiłem to albo za szybko się otwiera albo jest nieszczelny.. Jakieś pomysły jak to sprawdzić?



Awatar użytkownika
Dan0031
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: pn lis 01, 2010 02:55

Silnik dziwnie się zachowuje

Post autor: Dan0031 » sob sty 08, 2011 10:55

17972 Regulator przepustnicy - niskie napięcie do ustawień podstawowych
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17950 Czujnik położenia przepustnicy 1 - zła funkcja
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17953 Sterowanie przepustnicy
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17953 Sterowanie przepustnicy
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

To mi pokazał Vag- co robić?



Awatar użytkownika
Jacek75
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
Lokalizacja: Kraków
Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
Silnik: CAXA
Kontakt:

Silnik dziwnie się zachowuje

Post autor: Jacek75 » pn sty 10, 2011 10:48

Skasować bo są sporadyczne i obserwować czy się nie pojawią ponownie, mogą być wynikiem działań na silniku (psikałeś w przepustnice bo ci sie zacinała). Niskie napięcie - może miałeś rozładowany aku.


TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.

Awatar użytkownika
Dan0031
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: pn lis 01, 2010 02:55

Silnik dziwnie się zachowuje

Post autor: Dan0031 » pn sty 10, 2011 21:58

Czyściłem przepustnicę i jej nie adaptowałem, a aku też mi padł.. I tak zamierzam ponownie czyścić przepustnicę i zrobię adaptację. A co zrobić z niskim napięciem? Skasowanie błędu zlikwiduje problem czy muszę wymienić aku?



Awatar użytkownika
Jacek75
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
Lokalizacja: Kraków
Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
Silnik: CAXA
Kontakt:

Silnik dziwnie się zachowuje

Post autor: Jacek75 » wt sty 11, 2011 11:30

Czytaj ze zrozumieniem o błedach sporadycznych. Stan akumulatora poza stwierdzeniem ze jest rozladowany nie jest kontrolowany przez komputer. Tylko elektryk Ci powie czy akumulator jest do wymiany.


TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.

Awatar użytkownika
Dan0031
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: pn lis 01, 2010 02:55

Silnik dziwnie się zachowuje

Post autor: Dan0031 » czw lut 10, 2011 18:39

Ostatnio regularnie sprawdzam VAG-iem i na razie nie ma żadnych błędów :)

Ale mam inny problem.. Coś mi piszczy w aucie, gdy zwiększam obroty to hałas też wyraźnie "przyspiesza". Dochodzi to mniej więcej od paska alternatora. Zauważyłem, że pasek ten powili się pruje, pewnie ze starości ale czy to jest przyczyna owych hałasów? A może to łożysko napinacza?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk4 (1997 - 2005)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości