nieregularne obroty,biegu jałowego(mk3 1,8 kat).

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » sob maja 27, 2006 18:57

może to głupie pytanie ale gdzie mam szukac tego silnika krokowego i tej kostki.
Obok przepustnicy, a napisz jaki masz ten silnik to może obrazem się wkleji


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
daro-driver
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: czw maja 25, 2006 18:36
Lokalizacja: Kingsajz.
Kontakt:

Post autor: daro-driver » sob maja 27, 2006 23:46

silnikmam 1,8 kat,nieznam natomiast jego oznaczenia literowego jak to można sprawdzic ?,ktoś wcześniej pisał że te nieregularne obroty mogą byc od czujnika temperatury,a mam dziwną sprawę z tą temperaturą jak jeżdżę to jest 70 stopni jak stanę to dochodzi 90,więc możę faktycznie coś z tym czujnikiem?,pozatym stan autka wzorowy tak określił mechanik po przeglądzie,oprócz małego zonka okazało się bowiem że po naciągnięciu paska pompy wspomagania coś hałasowało,po jego zdjęciu cisza mechanik powiedział że do wymiany jest łożysko pompy,ale to pracochłonne lepiej kupic używke,niewiem co lepsze proszę o radę tych co mieli z tym doczynienia,najbardziej chodzi mi o te nierówne obroty na jałowym biegu ,mechanior mówił że pod wtryskiwaczem jest jakaś elastyczna uszczelka i jej przerwanie może byc przyczyną,nadmieniam że na paliwie pracuje ciutkę równiej na biegu jałowym.



Awatar użytkownika
Jackq
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: pn gru 26, 2005 11:37
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: Jackq » ndz maja 28, 2006 00:05

napisz mi kilka rzeczy:
- jak zapalisz auto popatrz na wydech, jaki dym leci?? czarny jesli tak to jak dlugo, zaraz po odpaleniu czy caly czas? jak dymi czarno dlugo to sonda lambda
- jak bardzo obroty Ci skacza podaj zakres np od 500 do 3000 mniej wiecej
bo jak krokowiec to bedzie skok duzy. a jak czujnik temperatury to niewielki
- mozesz tez podjechac do instalatora gazu i poprosic o sprawdzenie i regulacje, koszt ok 30zl, spadzwi ci tez centralke,
- oznaczenie silnika jest na tabliczce pod maska na przodzie (aluminiowa tabliczka pierwsze 3 litery).
- to ze masz taka temp jak piszesz to masz podobnie jak ja mialem i to wlasnie mialem czujnik walniety.
to co pisze to takie "domowe" sposoby, ktos je moze wysmiac ale mi sie sprawdzja :D
jak cos sobie jeszcze przypomne to napisze.
pozdro


Audi A3 1,8T Quattro 201PS by COMPsport

komfortowy kierunkowskaz raz ruszasz manetka kierunek mignie 3 razy.
Info na PW.

AUKCJA ALLEGRO

Awatar użytkownika
daro-driver
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: czw maja 25, 2006 18:36
Lokalizacja: Kingsajz.
Kontakt:

Post autor: daro-driver » ndz maja 28, 2006 00:26

chodzi o to że obroty mi nieskaczą tylko że silnik chodzi nierówno tzn tak drży nierówno jak dodaje gazu jest wszystko okey idzie jak złoto chodzi mi o te drżenie na wolnych,i już niewiem od czego zacząc co do dymu to nic raczej nie dymi,czujnik twierdzisz że do wymiany,mechanior powiedział że ma stac na 90 stopniach chocby niewiem co,więc napewno to czujnik,może po jego wymianie to drżenie na wolnych zniknie mam taką nadzieje,jutro jade na giełde by dos :pub:

[ Dodano: 31 Maj 2006 23:01 ]
Kłopoów ciąg dalszy,niewiem co jusz mam dalej robic,wymieniłem czujnik temperatury,(teraz żeby było śmieszniej :hehe: temperatura na zegarze dochodzi do 110 stopni,wentylator w porządku chodzą obydwa biegi ale włancza się ten pierwszy więc chyba wina zegara,wymieniłem też świece NGK trójelektrodowe,niestety nadal na wolnych obrotach poszarpuje silnikiem,może to jeszcze przewody zapłonowe,jestem już podłamany autko ogólnie chodzi miodzio,ale te wolne obroty :crazy: czuc szarpania aż w kabinie pomocy panowie co dalej.

[ Dodano: 31 Maj 2006 23:06 ]
Kłopoów ciąg dalszy,niewiem co jusz mam dalej robic,wymieniłem czujnik temperatury,(teraz żeby było śmieszniej :hehe: temperatura na zegarze dochodzi do 110 stopni,wentylator w porządku chodzą obydwa biegi ale włancza się ten pierwszy więc chyba wina zegara,wymieniłem też świece NGK trójelektrodowe,niestety nadal na wolnych obrotach poszarpuje silnikiem,może to jeszcze przewody zapłonowe,jestem już podłamany autko ogólnie chodzi miodzio,ale te wolne obroty :crazy: czuc szarpania aż w kabinie pomocy panowie co dalej.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 224 gości