Witam koledzy na wstepie powiem ze chodzi o mkII 1.8 Rp (Pb) straszne rzeczy sie z nim dzieją .. co prawda ma byc swamp w tym roku ale myslalem ze dojezdzi do tego czasu a tu kilka usterek :
1. Po wymianie uszelki pod "klawiaturą" czy jak sie to tam nazywa obroty utrzymuja sie na poziomie 2000 tys ale to szczegol mysle dojezdze tak (raz okej raz 2000 )
2. Pozniej zauwazam ze pedal hamucla wpada prawie do "gleby" ale hamuje dobrze , a przy naciskaniu go podczas auta na chodzie obroty rosną do 2500 obrotow nadmienie iz tarcze oraz klocki są ok
3. dzis chce zapalic nie potrafie... kreci i kreci tak jakby chcial zapalic ale nie umi a po wysciu z auta smierdzi benzyną
i wlasnie dostaje juz na głowe z tym samochodem co moze byc przyczyną wyzyszch wymienionych rzeczy bo juz sam nie wiem czy czekac na ten swamp no ale nie pasuje mi bo kurde 2 auto potrzebne ... Pomożecie ?
Obroty. nie pali dziwne rzeczy :/
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Tracer1980
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: śr mar 11, 2009 11:55
- Lokalizacja: Mikołów
Obroty. nie pali dziwne rzeczy :/
Kolego zacznijmy tak :
p.s
czyjnik moze tez byc przyczyna wysokich obrotow silnika
Co ma uszczelka klawiatury do obrotów silnika ? NIC. Najprawdopodobniej nie podłaczyłek kabla jakiegos lun żle dokreciłes mase do pokrywy.1. Po wymianie uszelki pod "klawiaturą" czy jak sie to tam nazywa obroty utrzymuja sie na poziomie 2000 tys ale to szczegol mysle dojezdze tak (raz okej raz 2000 )
Tutaj nalezy sprawdzic węze, moze którys pekł i ciśnienie spiernicza, w najgorszym razie pompa do wymiany ( uzywka z allegro kolo 50zł, wymina a20minut + nowy płyn i odpowietrzanie z jakims kolega lub kolezanką )2. Pozniej zauwazam ze pedal hamucla wpada prawie do "gleby" ale hamuje dobrze , a przy naciskaniu go podczas auta na chodzie obroty rosną do 2500 obrotow nadmienie iz tarcze oraz klocki są ok
Podnies maske odłacz klemę + , poczekaj 10 minut, włącz kleme i odal golfa. Nie zniechecaj sie jak nie zapali od strzała ... bo na pewno go troche podlałes. Jesli to nie pomoze to nalezy sprawdzic niebieski czujnik na kruccu przy glowie.3. dzis chce zapalic nie potrafie... kreci i kreci tak jakby chcial zapalic ale nie umi a po wysciu z auta smierdzi benzyną
p.s
czyjnik moze tez byc przyczyna wysokich obrotow silnika
ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG www.ecudiag.pl
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek
- Tracer1980
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: śr mar 11, 2009 11:55
- Lokalizacja: Mikołów
Obroty. nie pali dziwne rzeczy :/
1. Wiem wiem kolego ze obroty nie mają z tym nic wspólnego ale tak sie zaczeło dziac po tej wymianie masa dokrecona kable ktore odpinałem tez sprawdzilem i wszystko bylo tak jak przed wymianą ... co do czujnika niebieskiego czytalem o tym wlasnie ze moze byc przyczyną obrotów lecz sprawdzilem i jest OK
2. przewody sprawdziłem i wygladają na szczelne byc moze moze to byc pompa tak jak napisales .. wiem ze byla wymieniana jakies 1.5 roku temu no ale coz czasem po miesiacu cos szajsowatego przestaje dzialac ... mysle ze zakupie nowa i zobacze co bedzie ...
3.Napisałem tak jak zrobiles i nic .. kable ok swiece ok iskra tez jest
ps. zmierzyłem tez sonde i napewno jest walnięta i nie sądze zeby to był powodu tej usterki
Dzieki Kolego Za POMOC !
2. przewody sprawdziłem i wygladają na szczelne byc moze moze to byc pompa tak jak napisales .. wiem ze byla wymieniana jakies 1.5 roku temu no ale coz czasem po miesiacu cos szajsowatego przestaje dzialac ... mysle ze zakupie nowa i zobacze co bedzie ...
3.Napisałem tak jak zrobiles i nic .. kable ok swiece ok iskra tez jest
ps. zmierzyłem tez sonde i napewno jest walnięta i nie sądze zeby to był powodu tej usterki
Dzieki Kolego Za POMOC !
Ostatnio zmieniony pt lut 11, 2011 00:25 przez Tracer1980, łącznie zmieniany 1 raz.
VW GOLF MK II 1.8 Rp
- Lukasz17842
- Naleśnik
- Posty: 67
- Rejestracja: ndz mar 28, 2010 21:44
- Lokalizacja: Poznań/Komorniki
Obroty. nie pali dziwne rzeczy :/
Przepraszam że wtrącę się do tematu ale mam podobny problem tylko ze w moim przypadku silnik odpala bez problemu i jak jest zimny to chodzi dobrze ale gody sie nagrzeje to strasznie obroty falują w granicach 500-1500obr/min potrafi tez przy dojeżdżaniu do świateł zgasnąć. Wie ktoś co może być przyczyną tego? Dodam tylko że jest to golf mk2 silnik 1.8 RP.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 31 gości