TDI vs 2.0

Opisy Waszych KILLów, tylko rzeczowe dyskusje, spam będzie tępiony.

Awatar użytkownika
mitusm
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 370
Rejestracja: sob mar 06, 2010 10:50
Lokalizacja: Myślenice/Limanowa

TDI vs 2.0

Post autor: mitusm » wt lut 08, 2011 20:08

Autostrada, wyprzedzam spokojnie kilka tirów lewym pasem ok 130km/h, w lusterku widzę zbliżającego się mk4, przyspieszam trochę żeby zjechać mu z drogi, ale dalej naciska. Przyspieszamy do ok 160, golf niezbyt bezpiecznie 3 metry za zderzakiem, na lewy pas wyjeżdża corsa i zwalniamy do 100km/h. Wyprzedza z tą prędkością dwie ciężarówki i droga wolna, zejście do 3 biegu i ogień, do ok 190km/h pomału się oddalam na ok 5 długości. Przed 200 zaczyna mnie lekko dochodzić, ale zaczyna się gęsty ruch i odpuszczamy. Zjeżdżamy razem w miasto, na CB dowiedziałem się od gościa że był to 130KM TDI. Buda w TDI kombi, na swoją obronę mam pełną butle gazu no i oczywiście jechałem a LPG. (U mnie 2.0 115KM BRC) Trochę może był cięższy, ale 15KM więcej i 2x więcej NM powinien lepiej sobie poradzić.



Awatar użytkownika
stolniczkow
Forum Master
Forum Master
Posty: 1717
Rejestracja: ndz kwie 05, 2009 11:34
Lokalizacja: SD
Kontakt:

TDI vs 2.0

Post autor: stolniczkow » wt lut 08, 2011 20:38

Z rolki powinien Cie zjeść... coś nie tak z tym dieslem było na moje oko. ASZ powinien mieć 14X kucy i 3XX niutów i nieraz miałem okazję takim śmigać więc wiem co mówię. Gratki w każdym razie :pub: choć kondycja przeciwnika wątpliwa.


Czarne S3 1.8T - Dynosoft, MG Motorsport - 276km/365Nm
Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice
Obrazek

Awatar użytkownika
mitusm
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 370
Rejestracja: sob mar 06, 2010 10:50
Lokalizacja: Myślenice/Limanowa

TDI vs 2.0

Post autor: mitusm » śr lut 09, 2011 08:31

Według tej tabelki nie ma aż takiej różnicy między tymi autami że od razu miał mnie "zjeść" :)
http://www.vwgolf.pl/dane-techniczne/vw-golf-mk4/" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
stolniczkow
Forum Master
Forum Master
Posty: 1717
Rejestracja: ndz kwie 05, 2009 11:34
Lokalizacja: SD
Kontakt:

TDI vs 2.0

Post autor: stolniczkow » śr lut 09, 2011 08:42

Jeździłeś kiedyś zdrową 130? Uwierz mi, że różnica jest bardzo duża a ścigaliście się z rolki gdzie 310Nm powinno zrobić swoje. Ja swoim MK3 ze 115km do takiej 130 mam marne podejście.


Czarne S3 1.8T - Dynosoft, MG Motorsport - 276km/365Nm
Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice
Obrazek

erwinszczak_
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 453
Rejestracja: sob sty 19, 2008 15:59
Lokalizacja: Otwock

TDI vs 2.0

Post autor: erwinszczak_ » śr lut 09, 2011 14:15

Napewno cos nie tak było z tym asz-em , o ile jeszcze z kreski do 100 km/h bardzo by Cie nie zjadl, to potem z rolki nawet jak to było kombi a Ty masz 3d to niemasz podejscia.



wozekGTD
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 342
Rejestracja: sob lip 08, 2006 19:58
Lokalizacja: Szczecin

Re: TDI vs 2.0

Post autor: wozekGTD » śr lut 09, 2011 14:52

Dla mnie to wyglada na prowokacje. Sorry ale mysle ze ta 130KM byla zajechana kompletnie ale nie wiem co musialoby stac sie u niej z silnikiem zeby dostawac 5 dlugosci z rolki od zagazowanego 2.0. Mysle ze 2 litry plus podtlenek gazu ma podejscie z rolki ale do 90KM TDI :banghead:


Focus RS mk3 Nitrous Blue

cinek18-86
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 100
Rejestracja: sob sie 22, 2009 15:37
Lokalizacja: zabrze
Kontakt:

TDI vs 2.0

Post autor: cinek18-86 » śr lut 09, 2011 18:44

190 na trzecim biegu... Ciekawe....


Zapraszam do oceny http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=358401

Awatar użytkownika
mitusm
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 370
Rejestracja: sob mar 06, 2010 10:50
Lokalizacja: Myślenice/Limanowa

TDI vs 2.0

Post autor: mitusm » śr lut 09, 2011 21:07

Przyspieszałem od 3 biegu, później oczywiście zmieniałem biegi :). Nie miałem zamiaru tym postem nikogo prowokować, piszę po prostu jak było. Jeździłem 90KM borą tdi i niestety odczuwalnie dużo słabiej od mojego AZJ.
2.0 w budzie mk4 nie jest specjalną rakietą, ale jak widzę z opisów za bardzo wierzycie w Nm TDi a lekceważycie LPG, ja nie czuję absolutnie żadnej różnicy między PB a LPG.Dla porównania wcześniej miałem astrę F 1.8 (C18NZ 90KM) i nie spotkałem przez parę lat golfa mk3 tdi który by mi dał radę.



Awatar użytkownika
mepha
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: wt sty 19, 2010 14:48
Lokalizacja: lubelskie

TDI vs 2.0

Post autor: mepha » śr lut 09, 2011 22:32

mitusm, silnik 2.0 115KM już spoko daje radę w golfie bo silnik jak na zwykła benzynę ma całkiem spory moment i miarę dobrze się to zbiera. Co do LPG to nie warto słuchać jakiś dziwnych opinii i dużej utracie osiągów bo przy nowoczesnych instalacjach jest ona praktycznie niezauważalna. A Ci którzy myślą inaczej nie mają o tym pojęcia. :grin:



kasisi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: śr gru 30, 2009 13:01
Lokalizacja: PO w CNA z PWA

TDI vs 2.0

Post autor: kasisi » śr lut 09, 2011 22:32

Sory,ale mk3 tdi 110 taką astrę by zjadł bez problemu. Jesteś pewien ze to tdi to 130ps? Bo mi coś tutaj nie pasi...


ASZ+ 170ps 380nm

Awatar użytkownika
mepha
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: wt sty 19, 2010 14:48
Lokalizacja: lubelskie

TDI vs 2.0

Post autor: mepha » śr lut 09, 2011 22:41

kasisi pisze:Jesteś pewien ze to tdi to 130ps? Bo mi coś tutaj nie pasi...
to że auto ma 130KM nie oznacza ze kierowca potrafu je dobrze wykorzystać :grin:



Awatar użytkownika
mepha
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: wt sty 19, 2010 14:48
Lokalizacja: lubelskie

TDI vs 2.0

Post autor: mepha » śr lut 09, 2011 22:41

kasisi pisze:Jesteś pewien ze to tdi to 130ps? Bo mi coś tutaj nie pasi...
to że auto ma 130KM nie oznacza ze kierowca potrafu je dobrze wykorzystać :grin:



kasisi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: śr gru 30, 2009 13:01
Lokalizacja: PO w CNA z PWA

TDI vs 2.0

Post autor: kasisi » śr lut 09, 2011 22:52

Bez przesady, trzeba być mega p...ą by nie umieć z rolki jechać.


ASZ+ 170ps 380nm

Awatar użytkownika
stolniczkow
Forum Master
Forum Master
Posty: 1717
Rejestracja: ndz kwie 05, 2009 11:34
Lokalizacja: SD
Kontakt:

TDI vs 2.0

Post autor: stolniczkow » śr lut 09, 2011 22:53

A co ciężkiego jest w wykorzystywaniu mocy i niutów diesla z rolki? Ja jestem przekonany, ze gdyby to były zdrowy ASZ to by zrobił z tej benzyny wiatrak. Mam podobny motor jak autor tematu w swoim Golfie, lżejszym od MK4, jeździłem też ASZetem w różnych budach i wiem że benzyna nie ma tutaj podejścia.
mitusm pisze: jak widzę z opisów za bardzo wierzycie w Nm TDi
Tu nie chodzi o wiarę, tylko 2x więcej niutów i spokojnie z 25 koni więcej robi różnicę, szczególnie z rolki. To są fakty.


Czarne S3 1.8T - Dynosoft, MG Motorsport - 276km/365Nm
Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „KILLe”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości