Tak więc spokojnie dasz radę przełożyć cały stelaż.
Edit 21.08.2010
Trochę uzupełnię opis i dorzucę fotki z pracy (troszkę kiepska jakość, ale tylko komórkę miałem pod ręką).
Tak więc zacząłem od opuszczenia maksymalnie szkła lusterka.
Jak je opuścimy widać górne zatrzaski płyty szkła:

Delikatnie podważyłem śrubokrętem najpierw jeden potem drugi zatrzask:


Jak zdejmiemy górne zatrzaski delikatnie manewrujemy całą płytą szkła i zdejmujemy dolne zatrzaski:

Odpinamy kable podgrzewania szkła:

Mamy taki widok:

Następnie odkręcamy mechanizm regulacji lusterka:

Wypinamy wtyczkę z mechanizmu:

Zdejmujemy obudowę i dolne osłony z lusterka pozostawiając sam stelaż:

Podważamy cienkim śrubokręcikiem listki pierścienia zaciskowego na sprężynie między stelażem a trójkątem i zdejmujemy pierścień i sprężynę:

Wypinamy piny z wtyczki mechanizmu lusterka - pamiętając który kabel w którym jest miejscu:


Zdejmujemy stelaż małego lusterka z trójkąta w drzwiach:

Montujemy stelaż dużego lusterka na trójkącie, wkładamy sprężynę i wciskamy pierścień zaciskowy:

Składamy całość do kupy:

Szkła nie zakładałem, bo jeszcze chcę zrobić jedną rzecz, ale tak to mniej więcej wygląda:

Całość prac spokojnie można wykonać na samochodzie bez demontażu boczków, trójkątów itd.
Zmiana lusterka zajęła mi w sumie ok. 10-15min.
Uzupełnię jeszcze opis o instruktaż demontażu osłony lusterka:
