Duze problemy z odpalaniem

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Makuuu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: ndz lut 06, 2011 15:16

Duze problemy z odpalaniem

Post autor: Makuuu » ndz lut 06, 2011 16:30

Witam Panowie i Panie.
Chciałbym zapytać was bo akurat szukałem forum od nośnie VW Golf. Jestem posiadaczem Golfa II z silnikiem 1.3 w gaźniku rok produkcji 1988 moj problem zaczął sie od złego odpalania. Problem jest następujący kiedy auto postoi cała noc w garażu i próbuje go odpalić ma bardzo duże problemy z za kręceniem Akumulatorów miałem 4 nowe w tym teraz mam trochę większy jest tak samo Mam nowe kable, kopułkę, palec, świece , nowy olej, sprawdzane ładowanie na alternatorze oraz sprawdzany rozrusznik wszystko jest wzrokowo dobrze. Jeżeli odpalę go na benzynie i pochodzi chwilkę dosłownie 30 sec 40 i go z gaszę zaczyna normalnie Kręcić rozrusznik Prosiłbym o jakaś poradę bo nikt narazię nie umie mi pomoc z góry dziękuje



Awatar użytkownika
hanti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 867
Rejestracja: czw lip 14, 2005 23:35
Lokalizacja: zDolny Śląsk :)-Piława Górna
Kontakt:

Duze problemy z odpalaniem

Post autor: hanti » ndz lut 06, 2011 21:38

Jak sprawdzałeś rozrusznik?? wyciągałeś go?? Wyciąg, sprawdź luzy osiowe - raczej będą tulejki do wymiany, lub szczotki
Makuuu pisze:sprawdzany rozrusznik wszystko jest wzrokowo dobrze
wzrokowo to obudowa może być cała

pozdrawiam


Obrazek - Jedyna taka taksówka !!!!!!

Makuuu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: ndz lut 06, 2011 15:16

Duze problemy z odpalaniem

Post autor: Makuuu » ndz lut 06, 2011 23:51

wyciagnełe rozrusznik czyściłem itp nie widać żadnych przepaleń ani nic prędzej tuleje będą szczotki są dobre ale bardzo dziękuje za odpowiedz



hubertb22
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: ndz sty 09, 2011 12:32

Duze problemy z odpalaniem

Post autor: hubertb22 » pn lut 07, 2011 10:29

Rozrusznika się nie ogląda tylko sprawdza stan ułożyskowania, ja bym jednak zaczął od oleju w Polsce się jakoś śmiesznie dzieli oleje masz lać 10W40 i nie koniecznie musi być to półsyntetyk.



Awatar użytkownika
Mc_Gyver
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: pt mar 14, 2008 08:43
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Re: Duze problemy z odpalaniem

Post autor: Mc_Gyver » pn lut 07, 2011 15:19

hubertb22 pisze:Rozrusznika się nie ogląda tylko sprawdza stan ułożyskowania, ja bym jednak zaczął od oleju w Polsce się jakoś śmiesznie dzieli oleje masz lać 10W40 i nie koniecznie musi być to półsyntetyk.
Nad tym bym sie zastanawiał :crazy: Przy wiekszych przebiegach polecałbym mineralne, np Elf Sporti 15W40. Olej nie ma tu nic do rzeczy. Sprawdź, czy nie Masz spadku napięcia na masie akumulatora:
1. Sprawdź napięcie pomiedzy plusem (zacisk) i minusem (obudowa) alternatora (powinno byc ok 14 V). Wtedy wykluczasz alternator
2. Sprawdź napięcie pomiedzy minusem akumulatora a plusem alternatora (wynik powinien być jak powyżej z bardzo minimalnym spadkiem).
Jesli druga operacja bedzie wskazywała różnicę (np. wyjdzie Ci przy pomiarze akumulator-alternator 12 V) bedzie to oznaczać, że nie masz masy na aku. U mnie tak własnie było.
3. jeśli pomiary wyjda ok proponuje jechac sprawdzic akumulator, tzn sprawnośc rozruchową.
hanti pisze:Jak sprawdzałeś rozrusznik?? wyciągałeś go?? Wyciąg, sprawdź luzy osiowe - raczej będą tulejki do wymiany, lub szczotki
Makuuu pisze:sprawdzany rozrusznik wszystko jest wzrokowo dobrze
wzrokowo to obudowa może być cała

pozdrawiam
Z ta tulejką tez może być przyczyna. Rozrusznik "zacina się". Tulejka jest nie droga, troche męki jest z jej wymianą.


Oo vw oO

Makuuu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: ndz lut 06, 2011 15:16

Duze problemy z odpalaniem

Post autor: Makuuu » śr lut 09, 2011 00:26

1.A wiec ładowane sprawdzane napięcie jest
2.Kabel masowy nowy wykluczony spadek napięcia
3.Akumulator mam już 4 nowe aktualnie akumulator ma 2 miesiace
4. olej wymiana dokładnie wczoraj
5. Dzisiaj wymieniony został kabel od plusa który idzie od akumulatora do rozrusznika jeżeli nie będzie to przyczyna zostaje jedyna rzecz jaka chyba jest możliwa to wirnik rozróżnika innej opcji juz nie widzie chyba ze macie jakieś pomysły jeszcze



Awatar użytkownika
Mc_Gyver
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: pt mar 14, 2008 08:43
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Re: Duze problemy z odpalaniem

Post autor: Mc_Gyver » śr lut 09, 2011 13:25

Makuuu pisze:1.A wiec ładowane sprawdzane napięcie jest
2.Kabel masowy nowy wykluczony spadek napięcia
3.Akumulator mam już 4 nowe aktualnie akumulator ma 2 miesiace
4. olej wymiana dokładnie wczoraj
5. Dzisiaj wymieniony został kabel od plusa który idzie od akumulatora do rozrusznika jeżeli nie będzie to przyczyna zostaje jedyna rzecz jaka chyba jest możliwa to wirnik rozróżnika innej opcji juz nie widzie chyba ze macie jakieś pomysły jeszcze
Jeśli napięcie ładowania na stykach alternatora jest powyżej 14V to jest ok. Podobne napiecie powinienes miec pomiędzy zaciskiem minusowym akumulatora i plusem alternatora. Może byc to równiez przyczyna kradnięcia prądu na instalacji. Sprawdzasz to w nastepujący sposób: ściągasz kleme plusową, pomiedzy ta kleme i zacisk "plus" na akumulatorze wsadzasz miernik. Może pokazac sie pobór prądu, jeśli masz dodatkowa elektronike (np. alarm)-niektóre moga pobierac nawet 0,5A. martwiłbym się, gdyby wyszedł pobór prądu wyższy od tej wartości, a na pewno w okolicach 1A. Inna sprawa jest łozyskowanie rozrusznika, a zwłaszcza sławetna tulejka, na której sie opiera (pisalismy juz o tym powyżej). Inna sprawa jest brak rdzy i śniedzi na połączeniach elektrycznych. Same kable może i wymieniłeś, ale rozumię, że nie zapomniałes wyczyścic miejsc styków :grin: :pub:


Oo vw oO

dziki126p
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: sob lut 05, 2011 17:55
Lokalizacja: Podlasek Warminsko-mazurskie
Kontakt:

Duze problemy z odpalaniem

Post autor: dziki126p » śr lut 09, 2011 21:23

Witam.Nie chcę zakładać nowego tematu więc zapytam tu.W golfie II 1,6 CL nie wiem dokładnie jakie ma oznaczenie.Moje pytanie to czy ktoś wie ile pasek rozrządu ma zębów w tym modelu bo stary pasek klient zgubił bo mu pękł i zgubił.A ja nie wiem jaki dokładnie zamówić i założyć.Proszę o pomoc i przepraszam że tu ale nie będę zaśmiecał forum jednym pytaniem.Podejrzewam że powinien mieć 121zębów.



Awatar użytkownika
hanti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 867
Rejestracja: czw lip 14, 2005 23:35
Lokalizacja: zDolny Śląsk :)-Piława Górna
Kontakt:

Duze problemy z odpalaniem

Post autor: hanti » czw lut 10, 2011 00:55

dziki126p pisze:Witam.Nie chcę zakładać nowego tematu więc zapytam tu.W golfie II 1,6 CL nie wiem dokładnie jakie ma oznaczenie.Moje pytanie to czy ktoś wie ile pasek rozrządu ma zębów w tym modelu bo stary pasek klient zgubił bo mu pękł i zgubił.A ja nie wiem jaki dokładnie zamówić i założyć.Proszę o pomoc i przepraszam że tu ale nie będę zaśmiecał forum jednym pytaniem.Podejrzewam że powinien mieć 121zębów.
Jak podasz kolego dokładne oznaczenie silnika to na pewno dobry Ci sprzedadzą w sklepie, chyba że "taki" sklep
:P
a tak golf mk2 1.6 cl - to już tylko wróżenie z fusów zostało


Obrazek - Jedyna taka taksówka !!!!!!

dziki126p
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: sob lut 05, 2011 17:55
Lokalizacja: Podlasek Warminsko-mazurskie
Kontakt:

Duze problemy z odpalaniem

Post autor: dziki126p » czw lut 10, 2011 01:00

Model silnika to pn.



Makuuu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: ndz lut 06, 2011 15:16

Duze problemy z odpalaniem

Post autor: Makuuu » sob lut 12, 2011 17:22

Jak narazie po wymianie Kabla Plusowego od Akumulatora do rozrusznika jest dobrze tylko nie ma dużych mrozów mam nadzieje ze bedzie dobrze;)) Dziekuje wszystkim



Awatar użytkownika
Mc_Gyver
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: pt mar 14, 2008 08:43
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Duze problemy z odpalaniem

Post autor: Mc_Gyver » pn lut 14, 2011 23:20

Jakby coś było nie tak to Pisz. Pozdrawiam


Oo vw oO

Awatar użytkownika
grzester
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 134
Rejestracja: wt sie 10, 2010 15:06
Lokalizacja: Baćkowice

Re: Duze problemy z odpalaniem

Post autor: grzester » wt lut 15, 2011 13:53

dziki126p pisze:Model silnika to pn.
121 zębów kolego.


mkII
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 2#p4394292" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
KubaMKII
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: pn wrz 20, 2010 13:17
Lokalizacja: Wałcz

Re: Duze problemy z odpalaniem

Post autor: KubaMKII » czw lut 17, 2011 22:44

Makuuu pisze:Witam Panowie i Panie.
Chciałbym zapytać was bo akurat szukałem forum od nośnie VW Golf. Jestem posiadaczem Golfa II z silnikiem 1.3 w gaźniku rok produkcji 1988 moj problem zaczął sie od złego odpalania. Problem jest następujący kiedy auto postoi cała noc w garażu i próbuje go odpalić ma bardzo duże problemy z za kręceniem Akumulatorów miałem 4 nowe w tym teraz mam trochę większy jest tak samo Mam nowe kable, kopułkę, palec, świece , nowy olej, sprawdzane ładowanie na alternatorze oraz sprawdzany rozrusznik wszystko jest wzrokowo dobrze. Jeżeli odpalę go na benzynie i pochodzi chwilkę dosłownie 30 sec 40 i go z gaszę zaczyna normalnie Kręcić rozrusznik Prosiłbym o jakaś poradę bo nikt narazię nie umie mi pomoc z góry dziękuje
Kolego nie jesteś sam mam taki sam problem tylko że z 1.6 pn . :pub:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości