nieregularne obroty,biegu jałowego(mk3 1,8 kat).

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
daro-driver
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: czw maja 25, 2006 18:36
Lokalizacja: Kingsajz.
Kontakt:

nieregularne obroty,biegu jałowego(mk3 1,8 kat).

Post autor: daro-driver » czw maja 25, 2006 19:49

Mam problem z wolnymi obrotami,są nieregularne troszkę szarpie silnikiem,po zwiększeniu obrotów przez dodanie gazu wszystko jest ok silnik pracuje wtedy równo,bardzo mnie to denerwuje,niewiem od czego zacząc,wymiana świec albo cos innego poradzcie coś :crazy:



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » czw maja 25, 2006 20:01

masz zgazowane autko?

[ Dodano: Czw Maj 25, 2006 20:05 ]
podejrzewam sondę takie są obiawy

[ Dodano: Czw Maj 25, 2006 20:09 ]
jak i równiez silniczek krokowy



Awatar użytkownika
Jackq
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: pn gru 26, 2005 11:37
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: Jackq » czw maja 25, 2006 20:28

hehe miałem to samo ostatnio dodatkowo problem czasem z odpaleniem w pozniejszym stadium. Kurde tyle sie nakombinowałem a rozwiazanie akurat u mnie było proste...
Tez myslalem sonda, krokowiec, palec, kopulka itp. Wymienilem nawet palec, kopulke, swiece, bylem u gazwonika i nic to nie dalo. W koncu wymienilem czujnik temperatury cieczy chlodzacej (4pinowy okragly). Kupilem na allegro jakis badziew za 20zl i objawy minely. Sprobuj i napisz czy to to.
PS. oryginalne czujniki sa lepsze :D tez bede zmienial na oryg. :bigok:


Audi A3 1,8T Quattro 201PS by COMPsport

komfortowy kierunkowskaz raz ruszasz manetka kierunek mignie 3 razy.
Info na PW.

AUKCJA ALLEGRO

Awatar użytkownika
daro-driver
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: czw maja 25, 2006 18:36
Lokalizacja: Kingsajz.
Kontakt:

Post autor: daro-driver » czw maja 25, 2006 22:04

Tak jest zagazowany,twierdzicie że to czujnik temperatury od czego mam zacząc :crazy:



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » czw maja 25, 2006 22:10

daro-driver pisze: od czego mam zacząc
Zawsze w takim przypadku trzeba zacząć od sprawdzenia silnika krokowego bo to on odpowiada za obroty na biegu jałowym. Dopiero jeśli on będzie dobry można szukać dalej

[ Dodano: Czw Maj 25, 2006 22:12 ]
daro-driver pisze:Tak jest zagazowany
dzieje się to na gazie czy na benzynie?


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
daro-driver
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: czw maja 25, 2006 18:36
Lokalizacja: Kingsajz.
Kontakt:

Post autor: daro-driver » sob maja 27, 2006 13:04

dzieje się to na benzynie i na gazie silnik lekko poszarpuje,jak ruszam wszystko gra,może to któraś ze świec.



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » sob maja 27, 2006 13:15

wydje mi się ze to nie będzie czujnik temperatury a cos z układem zasilania czujnik temp nie powoduje szarpania silnikiem



Awatar użytkownika
daro-driver
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: czw maja 25, 2006 18:36
Lokalizacja: Kingsajz.
Kontakt:

Post autor: daro-driver » sob maja 27, 2006 14:00

więc jak nie czujnik to co za ustrojstwo że te obroty są nierówne,na wolnych a po naciskaniu gazu wszystko pracuje równo.



Marek Budner
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: śr maja 17, 2006 17:28
Lokalizacja: Wielun
Kontakt:

Post autor: Marek Budner » sob maja 27, 2006 14:07

Adamtd pisze:Zawsze w takim przypadku trzeba zacząć od sprawdzenia silnika krokowego bo to on odpowiada za obroty na biegu jałowym. Dopiero jeśli on będzie dobry można szukać dalej
100%RACII.Sprobuj sciagnac przewody dochodzace do silniczka krokowego i zobacz czy jest jakas ruznica wpracy silnika



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » sob maja 27, 2006 14:12

Posty: 54
Skąd: Wielun


Wysłany: Dzisiaj 14:07
Adamtd napisał/a:
Zawsze w takim przypadku trzeba zacząć od sprawdzenia silnika krokowego bo to on odpowiada za obroty na biegu jałowym. Dopiero jeśli on będzie dobry można szukać dalej
100%RACII.Sprobuj sciagnac przewody dochodzace do silniczka krokowego i zobacz czy jest jakas ruznica wpracy silnika
ok ale jak sciągnie przewody czyli odepnie kostkę to mu nie będzie chodził bo zgaśnie



Marek Budner
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: śr maja 17, 2006 17:28
Lokalizacja: Wielun
Kontakt:

Post autor: Marek Budner » sob maja 27, 2006 14:20

dziejo pisze:ok ale jak sciągnie przewody czyli odepnie kostkę to mu nie będzie chodził bo zgaśnie
Jak u siebie sciagnolem to nie zgasl ale silnik dostal deliry.Po zalozeniu spowrotem rownizna :bigok:



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » sob maja 27, 2006 14:27

okkkkkkkkkkkk



Awatar użytkownika
daro-driver
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: czw maja 25, 2006 18:36
Lokalizacja: Kingsajz.
Kontakt:

Post autor: daro-driver » sob maja 27, 2006 14:33

może to głupie pytanie ale gdzie mam szukac tego silnika krokowego i tej kostki.



Marek Budner
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: śr maja 17, 2006 17:28
Lokalizacja: Wielun
Kontakt:

Post autor: Marek Budner » sob maja 27, 2006 14:44

daro-driver pisze:może to głupie pytanie ale gdzie mam szukac tego silnika krokowego i tej kostki.
Niema ludzi wszystkowiedzacych.U mnie jest on po lewej stronie gaznika(stojac przodem do samochodu).I akurar po zgaszeniu silnika jeszcze pracuje przez jakies piec sekund.To u mnie w MK2 u ciebie moze byc troche inaczej.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 229 gości