Budowa mocnego 1.6 td do jazdy na codzięń
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- punxbrygade
- Mały gagatek
- Posty: 116
- Rejestracja: wt sty 17, 2006 02:17
- Lokalizacja: warszawa
- Kontakt:
Re: budowa mocnego 1.6 td do jazdy na codzięń
[/quote]Nie takie mody chłopaki z tego forum robili [/quote]
Dobrze wiem jakie mody sa robione bo czytam od paru lat te forum.....
Dobrze wiem jakie mody sa robione bo czytam od paru lat te forum.....
T3 syncro AHU mTDI 11mm i narazie tylko to.. [url]https://picasaweb.google.com/punxbrygade/NaprawaSyncro#[/url]
Re: budowa mocnego 1.6 td do jazdy na codzięń
Wytłumacz mi proszę,dlaczego poniższe tłokoroździelacze,pomimo,że napędzane były przez identyczne fale o tej samej wysokości,takim samym kształcie bieżni,podkładkach,czy tam podsadzeniu o identycznej grubości (2.25mm) tak zdecydowanie się od siebie róźnią.arwam pisze:pamiętaj że jeśli fala i głowiczka pochodzą z jednego kompletu to tłoczek jest odpowiednio zrobiony do danej fali
Przecież powinny być takie same,jeżeli napędzane są przez identyczne tarcze oporowe.
Głowiczki w obu przypadkach były identyczne.Te same głębokości,itp.
Dodam tylko,że są to 11tki.
Piszesz,że ze sprężynami się nie miesza,bo to grozi "katastrofą".
To przyjrzyj się uważnie tłokoroździelaczowi z lewej.
Pochodzi on z pompy 11tki(ten z prawej też),sprężyna odpychająca w przypadku tego tłoczka miała 37mm,natomiast w innej 11tce(z innego silnika) pomimo tego,że tłokoroździelacz był identyczny,głowiczka też,a co najciekawsze i fala,to sprężyna była już o 2mm niższa.
Powiedz mi,od czego to zależy?
Pomierzyłem wszystko i żadnych różnic,poza wysokością sprężyn i grubością podkładek(ta z niższą sprężyną miała 2.50mm) nie było.
Ty wiesz,że 11tki były tylko w 2.5d,trochę skromną masz wiedzę.arwam pisze:przecież pomp 11mm czy 12mm jest jak mrówek w Amazonii
12tki też montowali nie tylko w man-ie 8.
Chodzi tylko i wyłącznie o to,żeby tłokoroździelcz nie uderzył o głowiczkę,a konkretnie o śrubę.arwam pisze:chodzi o to czy po przełożeniu do nowej pompy fala a wraz z nią tłoko-rozdzielacz nie siądzie wyżej.
Przy tych samych tłokoroździelaczach montowano fale,w których różnica w wysokości wynosiła prawie 0.5mm,przy identycznej podkładce i głębokości pod nią,a nawet podstawie tłoczka.
Do tego dochodziły różnice w wysokościach sprężyn,grubościach podkładek,czy podstaw.
Cały pic polega tylko na tym,aby po przekładce zmierzyć,czy tłok nie uderzy w głowicę.
Jeżeli nie uderzy,to musi to jeździć.
A to,jak to będzie jeździło,zależy od tego,jak się ze sobą zgrają otwory w tłokoroździelaczu i głowiczce.
Dlatego otworek odpowiedzialny za wtrysk paliwa widoczny na poniższym zdjęciu znajduje się w podłużnym kanale.
Kanał ten ma za zadanie umożliwić wtrysk paliwa,przy różnej konfiguracji,wysokości fal,podstaw tłokoroździelacza,grubości podkładek,wysokości sprężyn i etc.
Jedne silniki są bardzie zdławione,inne mniej,wszystko zależy od zgrania sie tych dwóch elementów.
Dokładnie,dlatego wystarczy sobie wszystko w bardzo prosty sposób zmierzyć,a uniknie się niepotrzebnych wydatków.arwam pisze:nie każdego stać na to żeby zmienić wrazie wpadki tłoko-rozdzielacz.
Fakty są takie,czip tuning tez miał być bardzo skomplikowany,a nie jest.arwam pisze:skoro nie przyjmujesz faktów do wiadomości poczekamy i poobserwujemy co wymyślisz
Jak ktoś potrafi czytać z suwmiarki,to krzywdy sobie nie wyrządzi
A wygląda dokładnie tak:arwam pisze:jak masz wybór to bierz z AFN tam jest "ostrzejsza" fala"
Powiem Ci kolego Arku,że do zestawu z 11tki w którym oryginalnie siedziała fala 7.25mm,wsadzilismy falę 7.7mm i nie uwierzysz,ale to jeździ.
Nic się z niczym nie spotkało,wcześniej tylko dla pewności zmierzyłem sobie to i owo.
A dodam tylko,że weszła by jeszcze wyższa,nawet 8 mm.
I kto to mówiarwam pisze:ale lepiej na cudzych autach nie eksperymentuj.
budowa mocnego 1.6 td do jazdy na codzięń
Adi1991, przecież Ty wiesz lepiej to po co zadajesz głupie pytania?
ja juz pisałem że nic nikomu nie muszę udowadniać.
jak kilka pomp rozwalisz będziesz wiedział o czym mówiłem
tak jak kombinuję jakiś zestaw gdzie fala pochodzi nie z tego samego tłoko-rozdzielacza to taka pompa przechodzi najpierw test u mnie na moim aucie.
czytaj powoli i ze zrozumieniem.
podłużny to jest dlatego że w głowiczce znacznie trudniej taki otwór wykonać.
a to jak będzie jeździło zależy od pierwścienia dozującego i przestawiacza kąta wtrysku nie od tego otworu.
ja na początku jak zaczynałem można powiedzieć swoją naukę o pompach wtryskowych ( wiedzę zdobywałem sam bo w polsce nie stety nikt swojawiedzą sięnie chce podzielić) też złożyłem na oko pompę i efekt był taki że korpus pompy rozsadziło i wyrwało cylinderek z pompy wtryskowej dlatego że fala była za wysoka w stosunku do tłoko-rozdzielacza
jeśli na podstawie jednej wypowiedzi oceniasz czyjąś znajomość tematu to jeszcze dużo nauki przed Tobą.
a Ty wogóle wiesz jak pracuje tłoko-rozdzielacz?
proponuję Ci się jeszcze trochę dokształcić.
ja juz pisałem że nic nikomu nie muszę udowadniać.
jak kilka pomp rozwalisz będziesz wiedział o czym mówiłem
Adi1991 pisze: arwam napisał(a):ale lepiej na cudzych autach nie eksperymentuj.
I kto to mówi
tak jak kombinuję jakiś zestaw gdzie fala pochodzi nie z tego samego tłoko-rozdzielacza to taka pompa przechodzi najpierw test u mnie na moim aucie.
jak sam słusznie zauważyłeś napisałem że MOŻE się skończyć katastrofąa nie że musi siętak skończyć.Adi1991 pisze:Piszesz,że ze sprężynami się nie miesza,bo to grozi "katastrofą".
czytaj powoli i ze zrozumieniem.
kiedyś takiego szczęścia nie będziesz miał.Adi1991 pisze:Powiem Ci kolego Arku,że do zestawu z 11tki w którym oryginalnie siedziała fala 7.25mm,wsadzilismy falę 7.7mm i nie uwierzysz,ale to jeździ.
Nic się z niczym nie spotkało,wcześniej tylko dla pewności zmierzyłem sobie to i owo.
A dodam tylko,że weszła by jeszcze wyższa,nawet 8 mm.
ja tego nigdy nie pisałem zresztą jak masz wystarczającą wiedzę na ten temat to dla Ciebie nie jest skomplikowany. dla mnie jest bo nie mam odpowiedniej wiedzy na temat samochodowych ECU.]Adi1991 pisze: Fakty są takie,czip tuning tez miał być bardzo skomplikowany,a nie jest.
teraz to żeś bombę zalałAdi1991 pisze:A to,jak to będzie jeździło,zależy od tego,jak się ze sobą zgrają otwory w tłokoroździelaczu i głowiczce.
Dlatego otworek odpowiedzialny za wtrysk paliwa widoczny na poniższym zdjęciu znajduje się w podłużnym kanale.
podłużny to jest dlatego że w głowiczce znacznie trudniej taki otwór wykonać.
a to jak będzie jeździło zależy od pierwścienia dozującego i przestawiacza kąta wtrysku nie od tego otworu.
ja na początku jak zaczynałem można powiedzieć swoją naukę o pompach wtryskowych ( wiedzę zdobywałem sam bo w polsce nie stety nikt swojawiedzą sięnie chce podzielić) też złożyłem na oko pompę i efekt był taki że korpus pompy rozsadziło i wyrwało cylinderek z pompy wtryskowej dlatego że fala była za wysoka w stosunku do tłoko-rozdzielacza
Adi1991 pisze:Ty wiesz,że 11tki były tylko w 2.5d,trochę skromną masz wiedzę.
12tki też montowali nie tylko w man-ie 8.
jeśli na podstawie jednej wypowiedzi oceniasz czyjąś znajomość tematu to jeszcze dużo nauki przed Tobą.
Adi1991 pisze:Dlatego otworek odpowiedzialny za wtrysk paliwa widoczny na poniższym zdjęciu znajduje się w podłużnym kanale.
Kanał ten ma za zadanie umożliwić wtrysk paliwa,przy różnej konfiguracji,wysokości fal,podstaw tłoko-rozdzielacza,grubości podkładek,wysokości sprężyn i etc.
a Ty wogóle wiesz jak pracuje tłoko-rozdzielacz?
proponuję Ci się jeszcze trochę dokształcić.
Re: budowa mocnego 1.6 td do jazdy na codzięń
Dobra panowie proszę mi powiedzieć ile możemy wycisnąć z jakiej pompy i jaką turbine najlepiej dawac do tego zestawu, chodzi o silnik 1.6
np10mm z afn do ilu koni wydoli i jaką turbinę dać T3?
11mm ile i jakie turbo
12 i jakie turbo
Wiem że są różne wersje tej samej średnicy dlatego piszcie o od czego brać bebechy danej pompy o takiej średnicy...
np10mm z afn do ilu koni wydoli i jaką turbinę dać T3?
11mm ile i jakie turbo
12 i jakie turbo
Wiem że są różne wersje tej samej średnicy dlatego piszcie o od czego brać bebechy danej pompy o takiej średnicy...
Re: budowa mocnego 1.6 td do jazdy na codzięń
arwam, nadal mi nie wytłumaczyłeś,dlaczego pomimo tego,że te tłokoroździelcze tak się różnią,to chodzą na identycznych falach,podkładkach itp?
Dlaczego w tych dwóch przypadkach znajduje się na różnych wysokościach,pomimo,że fale były identyczne?
dlaczego kanały te mają różne długości?
Jeżeli wg.Ciebie ten kanał,to tylko rekompensata i wydrążony jest tylko dlatego,że nie da się podobnego wykonać w głowiczce,to po co on jest?
Co dałby w głowicy gdyby się go udało tam wykonać?
Jakie spełniałby w niej zadanie i jakie spełnia w tłokoroździelaczu?
Bo przecież jakąś funkcję spełnia.
Jaką?
Słyszałeś o niejakim punkcie "K"?
Z tego,co udało mi się zauważyć,to wszystkie pierścienie w 11tkach są identyczne,ale tłokoroździelacze,już nie.
Pomimo tego,jedne 11tki jadą lepiej,inne nie.Ciekawe dlaczego?
Wszystko zależy od magicznego punktu "K",a nie tylko przestawiacza kąta wtrysku i pierścienia.
Jak będzie lane mało paliwa,to sobie możemy regulować kątem wtrysku do woli,a i tak będzie pupa,nie efekt.
Ja zmierzyłem i autko,jak dotychczas śmiga bezawaryjnie.
Rozwaliło korpus,bo się kolego z wymiarami nie zmieściłeś,powiem Ci dlaczego,otóż wtrysk następował w momencie,w którym krawędź tego kanału minęła otwór w głowiczce.Po prostu minęły się i nie było innej opcji.Fachowcy by powiedzieli,że nie wyszedłeś z wymiarami,a to musiało się to tak skończyć.
Dlatego TRZEBA to mierzyć.
Dopóki tłokoroździelacz nie uderzy w głowiczkę i wyjdę z wymiarem,to mogę się z Tobą założyć,że wszystko będzie ok.
A im bliżej siebie w momencie wtrysku będą otwory( w tłoczku i głowicy) tym lepiej będzie to jechało.
Dlatego do wysokiej fali lepszy będzie tłokorździelacz z prawej,lub ten na fotce niżej.
Myślę,że wiesz dlaczego.
A tak na poważnie,to gdybym jej nie znał,to pewnie skończyło by się to podobnie,jak u Ciebie.
arwam, nie ma co kruszyć kopii,ja wiem,że można wsadzić nawet mega wysoka falę do każdego tłokoroździelacza,pod warunkiem,że wyjdziesz z wymiarami,pod tym jednym tylko warunkiem.
Niedługo będę miał w rękach ori 107j(ten niby rarytasik,który niczym szczególnym od innych 11tek się nie róźni,ale dla znawców jest białym krukiem ),to zmierzę sobie,to i owo i zdam Ci relację z tych niby różnic,jakie uda mi się zauważyć,o ile takie będą,porównując ją z inną 11tką,którą mam w posiadaniu.
Na tym kończę,bo dalsza dyskusja do niczego nie prowadzi,każdy ma swoje doświadczenia i swoje teorie.
Domyślam się,że odpowiesz mi na zadane pytania,bo nie widzisz sensu produkowania się.
Masz rację,ja znam na nie odpowiedzi,więc szkoda Twojego cennego czasu .
Ale dlaczego jest osadzony w podłużnym kanale?arwam pisze:podłużny to jest dlatego że w głowiczce znacznie trudniej taki otwór wykonać.
Dlaczego w tych dwóch przypadkach znajduje się na różnych wysokościach,pomimo,że fale były identyczne?
dlaczego kanały te mają różne długości?
Jeżeli wg.Ciebie ten kanał,to tylko rekompensata i wydrążony jest tylko dlatego,że nie da się podobnego wykonać w głowiczce,to po co on jest?
Co dałby w głowicy gdyby się go udało tam wykonać?
Jakie spełniałby w niej zadanie i jakie spełnia w tłokoroździelaczu?
Bo przecież jakąś funkcję spełnia.
Jaką?
Od tego też,ale nie tylko.arwam pisze:a to jak będzie jeździło zależy od pierwścienia dozującego i przestawiacza kąta wtrysku nie od tego otworu.
Słyszałeś o niejakim punkcie "K"?
Z tego,co udało mi się zauważyć,to wszystkie pierścienie w 11tkach są identyczne,ale tłokoroździelacze,już nie.
Pomimo tego,jedne 11tki jadą lepiej,inne nie.Ciekawe dlaczego?
Wszystko zależy od magicznego punktu "K",a nie tylko przestawiacza kąta wtrysku i pierścienia.
Jak będzie lane mało paliwa,to sobie możemy regulować kątem wtrysku do woli,a i tak będzie pupa,nie efekt.
Gdybyś to zmierzył chociażby zwykłą suwmiarką,a nie zakładał na oko,to by się tak pewnie nie stało.arwam pisze:złożyłem na oko pompę i efekt był taki że korpus pompy rozsadziło i wyrwało cylinderek z pompy wtryskowej dlatego że fala była za wysoka w stosunku do tłoko-rozdzielacza
Ja zmierzyłem i autko,jak dotychczas śmiga bezawaryjnie.
Rozwaliło korpus,bo się kolego z wymiarami nie zmieściłeś,powiem Ci dlaczego,otóż wtrysk następował w momencie,w którym krawędź tego kanału minęła otwór w głowiczce.Po prostu minęły się i nie było innej opcji.Fachowcy by powiedzieli,że nie wyszedłeś z wymiarami,a to musiało się to tak skończyć.
Dlatego TRZEBA to mierzyć.
Jeżeli dla Ciebie,to kwestia szczęścia,to dla mnie jest wyłącznie kwestia czysto techniczna.arwam pisze:kiedyś takiego szczęścia nie będziesz miał.
Dopóki tłokoroździelacz nie uderzy w głowiczkę i wyjdę z wymiarem,to mogę się z Tobą założyć,że wszystko będzie ok.
A im bliżej siebie w momencie wtrysku będą otwory( w tłoczku i głowicy) tym lepiej będzie to jechało.
Dlatego do wysokiej fali lepszy będzie tłokorździelacz z prawej,lub ten na fotce niżej.
Myślę,że wiesz dlaczego.
Nie,dlatego prosiłbym,o wyjaśnienie zasady działania.arwam pisze:Ty wogóle wiesz jak pracuje tłoko-rozdzielacz?
A tak na poważnie,to gdybym jej nie znał,to pewnie skończyło by się to podobnie,jak u Ciebie.
arwam, nie ma co kruszyć kopii,ja wiem,że można wsadzić nawet mega wysoka falę do każdego tłokoroździelacza,pod warunkiem,że wyjdziesz z wymiarami,pod tym jednym tylko warunkiem.
Niedługo będę miał w rękach ori 107j(ten niby rarytasik,który niczym szczególnym od innych 11tek się nie róźni,ale dla znawców jest białym krukiem ),to zmierzę sobie,to i owo i zdam Ci relację z tych niby różnic,jakie uda mi się zauważyć,o ile takie będą,porównując ją z inną 11tką,którą mam w posiadaniu.
Na tym kończę,bo dalsza dyskusja do niczego nie prowadzi,każdy ma swoje doświadczenia i swoje teorie.
Domyślam się,że odpowiesz mi na zadane pytania,bo nie widzisz sensu produkowania się.
Masz rację,ja znam na nie odpowiedzi,więc szkoda Twojego cennego czasu .
budowa mocnego 1.6 td do jazdy na codzięń
przygladam sie i widze ze nic ciekawego nie wnosicie do tematu!
Skoro tak dobrze sie czujecie w temocie pomp to moze zaproponujecie jakies konkrety!
NP:numer pompy (czyli dawce tloko-rozdzielacza z fala).
Chodzi o to zeby mozna bylo sie przekonac jak jest z Wasz wiedza faktycznie, a nie w teori czy, w slowotoku na forum.
Mam nadzieje ze nikt sie nie obrazi!A jakies konkrety dolacza do tematu!
Skoro tak dobrze sie czujecie w temocie pomp to moze zaproponujecie jakies konkrety!
NP:numer pompy (czyli dawce tloko-rozdzielacza z fala).
Chodzi o to zeby mozna bylo sie przekonac jak jest z Wasz wiedza faktycznie, a nie w teori czy, w slowotoku na forum.
Mam nadzieje ze nikt sie nie obrazi!A jakies konkrety dolacza do tematu!
Czy sie stoi ,czy sie lezy ,to setuchna sie nalezy!
budowa mocnego 1.6 td do jazdy na codzięń
a słuszałeś o czymś takim jak przed-wtrysk?Adi1991 pisze:Z tego,co udało mi się zauważyć,to wszystkie pierścienie w 11tkach są identyczne,ale tłokoroździelacze,już nie.
Pomimo tego,jedne 11tki jadą lepiej,inne nie.Ciekawe dlaczego?
mihas66, to zależy jaki osprzęt chcesz władować i od kondycji silnika.
na T3 myślę że na pompie 10mm można liczyć na moc do 150KM. przy odpowiednio przerobionym dozowniku i wystarczająco dużym IC
glus, po co komuś mówić skoro jak mu mówisz w sposób kulturalny to Ci zarzuca brak wiedzy?
jak sam załatwi kilka pomp to będzie wiedział że jeśli ktoś mu coś mówi to warto wziąć sobie to do serca a nie wyskakiwaćz teorią która z modzeniem pomp nie wiele ma wspólnego bo przy składaniu seryjnej pompy Należy się trzymać wymiarów podawanych przez producenta pompy. natomiast producent Ci nie powie co należy zrobić żeby pogodzić np. korpus pompy 1.6TD z tłoko-rozdzielaczem od np 2.5D
więc skoro każdy tłoko-rozdzielacz można łączyć z każdą falą weź z tego białego kruka falęi załóż do tłoko-rozdzielacza z transita 2.5D ale wyposażonego w Przedwtrysk.Adi1991 pisze:ja wiem,że można wsadzić nawet mega wysoka falę do każdego tłokoroździelacza,pod warunkiem,że wyjdziesz z wymiarami,pod tym jednym tylko warunkiem.
Niedługo będę miał w rękach ori 107j(ten niby rarytasik,który niczym szczególnym od innych 11tek się nie róźni,ale dla znawców jest białym krukiem ),to zmierzę sobie,to i owo i zdam Ci relację z tych niby różnic,jakie uda mi się zauważyć,o ile takie będą,porównując ją z inną 11tką,którą mam w posiadaniu.
jak to złożysz załóż na silnik i powiedz jak daleko wysadziło cylinder z głowiczki pompy
jak przytaczasz czyjeś wypowiedzi to nie wyrywaj z kontekstuAdi1991 pisze: arwam napisał(a):złożyłem na oko pompę i efekt był taki że korpus pompy rozsadziło i wyrwało cylinderek z pompy wtryskowej dlatego że fala była za wysoka w stosunku do tłoko-rozdzielacza
Gdybyś to zmierzył chociażby zwykłą suwmiarką,a nie zakładał na oko,to by się tak pewnie nie stało.
Ja zmierzyłem i autko,jak dotychczas śmiga bezawaryjnie.
arwam pisze:ja na początku jak zaczynałem można powiedzieć swoją naukę o pompach wtryskowych ( wiedzę zdobywałem sam bo w polsce nie stety nikt swojawiedzą sięnie chce podzielić) też złożyłem na oko pompę i efekt był taki że korpus pompy rozsadziło i wyrwało cylinderek z pompy wtryskowej dlatego że fala była za wysoka w stosunku do tłoko-rozdzielacza
tak brzmiała moja pełna wypowiedź. niby tylko parę słów ale trochę zmienia to fakt że przemilczałeśto że to była na początku kiedy jeszcze nie miałem żadnej wiedzy o pompach.
czyli jakieś 5-6lat wstecz.
i nie mówię że nie ma osób któe mogą dysponować większą wiedzą ode mnnie.
i muwiszże dawka zależy od skoku tłoczka czyli od fali. a ja Ci mówię że nic bardziej mylnego. poczytaj jeszcze o skoku jałowym i roboczym. będziesz wtedy miał pewne pojęcie co się dzieje w pompie.
bo może i trochęwiedzy masz ale za to równie duże luki w tej wiedzy.
Pozdro i radzę Ci sobie wziąc te słowa które Ci powiedziałem wcześniej, do serca chyba że chcesz kiedyć płacić komuś za jego auto.
i poczytaj jeszcze o tym jak przebieg wtrysku działa na silnik w zależności od jego rozciągnięcia w funkcji obrotu wału korbowego.
budowa mocnego 1.6 td do jazdy na codzięń
arwam, dobrze że wspomniałeś o dozowniku. Jak go przerobić, czy przeróbka polega tylko na przesunięciu ośki, czy coś jeszcze można w nim zmienić?arwam pisze:przy odpowiednio przerobionym dozowniku
Golf mk2 "PANZERWAGEN" Off-Road Swap SYNCRO - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 3#p6148733" onclick="window.open(this.href);return false;.
Audi 80 B4 1,9 M-TDI 1Z
Audi 80 B4 1,9 M-TDI 1Z
budowa mocnego 1.6 td do jazdy na codzięń
jak przesuniesz oś obrotu to już Ci w TD spokojnie wystarczy. przy M-TDI trzeba się już trochę na męczyć
budowa mocnego 1.6 td do jazdy na codzięń
Podobno przesunięcie tej osi, jest trudnym zabiegiem, bo trzeba wiercić w bardzo twardym materiale, zachowując precyzję. O jaki wymiar trzeba tą oś przesunąć, jest jakiś gotowy przepis? Może zamiast przerabiać oryginalny, można by było podmienić na jakiś inny, tylko z czego?
Golf mk2 "PANZERWAGEN" Off-Road Swap SYNCRO - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 3#p6148733" onclick="window.open(this.href);return false;.
Audi 80 B4 1,9 M-TDI 1Z
Audi 80 B4 1,9 M-TDI 1Z
budowa mocnego 1.6 td do jazdy na codzięń
ja będę w nowej pompie do AAZ'a przerabianej na 12mm adoptował dozownik z Man'a bo akurat taki mam pod ręką. można jeszcze próbować przerobićlekko dozownik od transitaOrzeł_01 pisze:Może zamiast przerabiać oryginalny, można by było podmienić na jakiś inny, tylko z czego?
-
- Użytkownik
- Posty: 255
- Rejestracja: wt kwie 13, 2010 16:07
- Lokalizacja: Rzeczenica
- Kontakt:
budowa mocnego 1.6 td do jazdy na codzięń
Witam , mam okazje kupić taką pompe za 50 zł http://allegro.pl/pompa-wtryskowa-vw-lt ... 30860.html" onclick="window.open(this.href);return false; czy podejdzie do 1.6 td i bedzie lepsza od seryjnej?
[img]http://img521.imageshack.us/i/p1110005medium.jpg[/img]
- punxbrygade
- Mały gagatek
- Posty: 116
- Rejestracja: wt sty 17, 2006 02:17
- Lokalizacja: warszawa
- Kontakt:
Re: budowa mocnego 1.6 td do jazdy na codzięń
Z motyką na słońce...... albo napisał bym odwrotnie......cały masz silnik ? jeżeli tak to radzę poczytać forum.... temat " jak podnieść moc w 1V" czy jakoś tak..... poczytaj sobie to sie dowiesz co wejdzie a co nie....
A jak nie.. to sobie ją włóż i szukaj sobie nowego silnika na alledrogo....
A jak nie.. to sobie ją włóż i szukaj sobie nowego silnika na alledrogo....
T3 syncro AHU mTDI 11mm i narazie tylko to.. [url]https://picasaweb.google.com/punxbrygade/NaprawaSyncro#[/url]
budowa mocnego 1.6 td do jazdy na codzięń
nie ma co panikować ale przy takich podażach paliwa trzeba sięliczyć z możliwością ugotowania silnika jak sięza bardzo go paliwem popieści po cylindrach a dwa że z racji gabarytów tłoko-rozdzielacza częściej trzeba będzie zmieniać końcówki wtryskiwaczypunxbrygade pisze:Z motyką na słońce...... albo napisał bym odwrotnie......cały masz silnik ? jeżeli tak to radzę poczytać forum.... temat " jak podnieść moc w 1V" czy jakoś tak..... poczytaj sobie to sie dowiesz co wejdzie a co nie....
A jak nie.. to sobie ją włóż i szukaj sobie nowego silnika na alledrogo....
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości