turbo wg do agr

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

jaro789
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 393
Rejestracja: śr lis 12, 2008 23:56
Lokalizacja: ngi
Kontakt:

turbo wg do agr

Post autor: jaro789 » sob lut 05, 2011 23:22

szukam informacji na temat turbinki do agr
vnt niestety nie wchodzi w rachubę

setup to 216, pompa ori 10, fimc, sprzęgło g60, kolektor pd, przelot albo pusty ori wydech
chciałbym na max wykorzystać 216 i pompę i sądzę że realny wynik na tych gratach to ok 150km
motor jest na dotarciu, 40tyś przebiegu więc może coś więcej

czyli pewnie będzie trzeba dmuchnąć te 1.4 bara
i pytanie jakie turbo można by zastosować??
propozycje jakie podpowiedzieli mi ludzie to k14 i t3 z omegi 2.3
chciałbym żeby jakoś to turbo wstawało, i żeby przy ok 2300 miało boost
wiadomo pompa 10 i 216 nie zdziałają cudów ale żeby jakoś się podnosiło
wiem że to ciężkie do zrobienia żeby turbo na wg ciągnęło od dołu i nie kończyło się po 3000obr
może ktoś będzie miał jakieś propozycje

tematów o agr jest kilka ale wszyscy uciekają w vnt, czego wolał bym uniknąć



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

turbo wg do agr

Post autor: Haki » ndz lut 06, 2011 12:33

Zapytam tylko dlaczego unikasz VNT .... boisz się zapiekania kierownic ? czy po prostu nie chcesz ?


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

jaro789
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 393
Rejestracja: śr lis 12, 2008 23:56
Lokalizacja: ngi
Kontakt:

turbo wg do agr

Post autor: jaro789 » ndz lut 06, 2011 13:14

z kierownicami tak jest, że prędzej czy później i tak zaczynają szwankować
nie mówię że o to nie dbam ale jak żona pojeździ to robi się problem
poza tym robię też krótkie odcinki, co wiadomo jak działa

nie boje się bo obecnie mam vnt i wieczny z nimi problem
zrobię a za 3 miechy a piać to samo
a samochodu nie oszczędzam i latam często po całej skali obrotka
turbo w środku nie miało rys itd, gruszka wężyki i n75 sprawne
ostatnio ratowałem się skręceniem sztangi i przeholowałem
teraz wygląda to tak he he

Obrazek

przy 2300 dopiero jest max boost
gdyby było tak samo na wg np t3 i góra była by o niebo lepsza
to po co wtedy bawić się i martwić vnt
na cyferki nie patrzcie bo nie realne jest żeby silnik alh po kapitalce +216 legitymował się takimi wartościami



Awatar użytkownika
phanteon
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2783
Rejestracja: pn sty 16, 2006 02:06
Lokalizacja: GDA

turbo wg do agr

Post autor: phanteon » ndz lut 06, 2011 16:11

jaro860929 pisze:nie boje się bo obecnie mam vnt i wieczny z nimi problem
Co to znaczy? Może ta Twoja to jakiś syf?



jaro789
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 393
Rejestracja: śr lis 12, 2008 23:56
Lokalizacja: ngi
Kontakt:

turbo wg do agr

Post autor: jaro789 » ndz lut 06, 2011 16:38

najlepsza na pewno nie jest
ale szybko łapie kierownice
2 tyg po czyszczeniu potrafiły już w piku skakać o 0.3bar, niby naturalne :bigok:
a jazda po mieście i zima i problem gotowy nawet po 2 tygodniach
wiecznie trzeba przedmuchiwać
do tego doszedł problem źle ustawionej sztangi

1533 1050,6 1203,6 38,6
1554 1060,8 1203,6 38,6
1554 1060,8 1213,8 38,6
1617 1795,2 1213,8 46,6
1680 1815,6 1458,6 24,7
1785 1856,4 1825,8 45,8
1911 1948,2 2131,8 63,8
2037 1948,2 2376,6 74,1
2184 1948,2 2366,4 72,1
2331 1948,2 2050,2 63,4
2457 1948,2 2009,4 66,9
2604 1948,2 2040 70,5
2730 1948,2 2091 73,3
2856 1948,2 2101,2 74,5
2961 1948,2 2111,4 76,9
3087 1948,2 2101,2 78,5
3213 1948,2 2101,2 80,1
3339 1948,2 2101,2 82,1
3444 1948,2 2091 84,1
3549 1948,2 2091 85,7
3675 1948,2 2080,8 87,3
3759 1948,2 2060,4 88,5
3864 1948,2 2050,2 90,4
3969 1948,2 2040 92,4
4053 1938 2040 94,4
log po czyszczeniu, i ciągle przeładowanie o 150mbar

i szukam jakiejś alternatywy



glus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 203
Rejestracja: ndz gru 13, 2009 12:46
Lokalizacja: Belgia

turbo wg do agr

Post autor: glus » pn lut 07, 2011 21:54

Szukaj T3 ,a zobaczysz jak idzie powyzej 3000RPM .bannnnnan murowany.A jak dobrze wystroisz to 1600-1800 RPM idzie ogniem!


Czy sie stoi ,czy sie lezy ,to setuchna sie nalezy!

Awatar użytkownika
phanteon
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2783
Rejestracja: pn sty 16, 2006 02:06
Lokalizacja: GDA

turbo wg do agr

Post autor: phanteon » pn lut 07, 2011 22:14

Ładuj porządne turbo a przynajmniej VNT. Nie to, że reklamuję, ale mam pewną suszarę z ASVki. :bigok:



arwam

turbo wg do agr

Post autor: arwam » pn lut 07, 2011 22:20

glus, już jeździsz na T3 ?
moze opisz wrażenia? może i ja się jeszcze skuszę i spróbuję w swoim M-TDI się pobawić z T3 bo niedługo i tak się przesiadam na AAZ'a



arwam

turbo wg do agr

Post autor: arwam » pn lut 07, 2011 22:28

glus pisze:.A jak dobrze wystroisz to 1600-1800 RPM idzie ogniem!
proponuję przy strojeniu w tych obrotach nieco opuźnić dynamiczny kąt wtrysku przy obciążeniach bliskich max po to żeby turbo szybciej reagowało na pedał gazu.
szczeże to po doświadczeniach z AAZ'em to myślałem że pełne ciśnienie uzyska na wysokich biegach przy około 2500rpm z tym ze zapomniałem o tym że w TDI na bezdymną dawkę wchodzi sporo więcej paliwa niż w TD.



glus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 203
Rejestracja: ndz gru 13, 2009 12:46
Lokalizacja: Belgia

turbo wg do agr

Post autor: glus » pn lut 07, 2011 22:38

Chula jak wsciekla cisnienie 1.3 bar od 1800RPM z mojego SGH zrobila sie rakieta ,chwilke zabralo dogranie .Po wyzej 3000RPM auto sie nie dusi.
Musze shamowac bo jestem ciekawy ile wyszlo z 216.
Nic nie powiem o spalaniu bo dopiero jakas 100 zrobilem jezdzac do pracy a jek sie silnik nie zagzeje nie ma jazdy,a jak zlapie to jestem juz w domu. Za jekies 2-3 tygodnie pojade nad morze jakies 300km to bede wiedzial jak ze spalaniem.
Jak przeskoczysz z t15 na t3 to wrazenia niesamowite!


Czy sie stoi ,czy sie lezy ,to setuchna sie nalezy!

jaro789
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 393
Rejestracja: śr lis 12, 2008 23:56
Lokalizacja: ngi
Kontakt:

turbo wg do agr

Post autor: jaro789 » wt lut 08, 2011 09:59

phanteon vnt to ja teraz mam z alh i wieczny problem
wg na miasto i w trasę by się sprawdzał
wiadomo nie taki dół jak w vnt ale coś za coś

glus ma pare pytań:
1. z jakiego silnika masz te turbo??
z golfa, z opla może z czegoś jeszcze innego? najlepiej numery
2. zapakowane do 1z a jakie jeszcze masz mody
fimc? jakiś dolot? przelotowy tłumik itd
3. może masz jakieś logi, wykresy itd
chętnie wszystko pooglądam
logi by wiele wyjaśniły i rozwiały wątpliwości

z kąd jesteś? czy mieszkasz tj w podpisie?



arwam

turbo wg do agr

Post autor: arwam » wt lut 08, 2011 13:55

jaro860929, co do tego jakie ma turbo to już Ci mówię, z silnika JR.



mihas66
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: ndz paź 25, 2009 15:54
Lokalizacja: lbn

Re: turbo wg do agr

Post autor: mihas66 » wt lut 08, 2011 16:38

T3 siada na flansze po T15??



glus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 203
Rejestracja: ndz gru 13, 2009 12:46
Lokalizacja: Belgia

turbo wg do agr

Post autor: glus » wt lut 08, 2011 19:58

T3 siada na flansze po T15??

nie , zmienilem kolektor .
Jak na razie wtryski ,zmienione kolekrory dolotowy to 1y ,a wydach chyba z 1.6 td , chlodniczka oleju od ASZ i teraz wskoczylo turbo.
Jestem zadowolony ale sprzeglo nie wytrzyma raczej dlugo, po wtryskach potrafilo sie usliznac a teraz jeszcze nie deptalem.
Jak czas pozwoli to jedziemy dalej :duzy IC+dolot custom, a jak wybuduje garaz to sie pobawie w tuning pompy wtryskowej!
Z logow nici bo corcia zniszczyla kabelek
Szkoda ze 1.9 kreci sie tylok do 4500RPM bo wyzej 3000 ciagnie dalej i to jak!
Mieszkam pod Bruksela do polski ostatnimi czasy czyli od stycznia nie wybieram sie ,ewentualnie na wekend i to samolotem bo szybciej.
A suszarka kupiona do ARWAMA


Czy sie stoi ,czy sie lezy ,to setuchna sie nalezy!

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości