ciężko skręca w lewo
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- 
				ruki1989
 - Nowicjusz

 - Posty: 12
 - Rejestracja: wt sie 21, 2007 13:29
 - Lokalizacja: okolice białej podlaskiej
 
ciężko skręca w lewo
podczas jazdy, czy postoju, nie ma na to reguły, ciężko skręcić w lewo kierownicą, oczywiście wspomaganie jest... w czym może być problem?? zaczyna się to robić drażniące, bo dość siły czasem trzeba włożyć w skręt, czasem po dłuższej jeździe problem jakby się zmniejsza ale nie ustępuje. w prawo idzie bez żadnego oporu. popma, maglownica??
			
													
					Ostatnio zmieniony sob lut 05, 2011 15:24 przez ruki1989, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									ciężko skręca w prawo
Pierwsza sprawa to sprawdzenie poziomu płynu do wspomagania , jezeli jest ubytek trzeba uzupełnić . Jeżeli płyn nie był nigdy wymieniany to moze pomóc wymiana , do ukladu wchodzi bodajże niespełna 1l
			
									
									ciężko skręca w lewo
z tego co pamiętam to pompa daje cały czas ciśnienie więc jakby siadła to ciężko byś miał w obie strony. Maglownica ma 2 "cylinderki" jak dajesz w prawo to działa jeden a jak w lewo to działa drugi. 
Może Ci w maglowincy jedna strona zardzewiała? Cieknie?
			
									
									Może Ci w maglowincy jedna strona zardzewiała? Cieknie?
ciężko skręca w lewo
Regeneracja - 650 zł
Nowe ori 2200
Nowe nie Ori 1500
używka 500 zł ... ale tu możesz kupić gorsze niż masz.
wymiana jak masz kanał to 2 godz wyciągnięcie i 2 godz włożenie. Przy okazji można gałki zmienić.
Powyższe dla Bora.
Uwaga:
dodaj opis jakie masz auto będzie łatwiej...
			
									
									Nowe ori 2200
Nowe nie Ori 1500
używka 500 zł ... ale tu możesz kupić gorsze niż masz.
wymiana jak masz kanał to 2 godz wyciągnięcie i 2 godz włożenie. Przy okazji można gałki zmienić.
Powyższe dla Bora.
Uwaga:
dodaj opis jakie masz auto będzie łatwiej...
- Paweł Marek
 - V.I.P.

 - Posty: 26259
 - Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
 - Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
 
ciężko skręca w lewo
To jak wyżej ale ceny znacznie niższe.  Ponieważ używek jest zatrzęsienie, to praktykuje się zakup i montaż u używanej, trzeba tylko  postarać się zakupić ja w jakimś solidnym miejscu żeby była gwarancja rozruchowa i brak problemów przy ew, zwrocie. Regenerowana kosztuje ok 450 zeta za zwrotem starej, ale uzywki juz od 150 więc raczej używka. Niema sie co bać maglownice rzadko się psuja i wytrzymuja ogromne przebiegi.
			
									
									Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
						Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości

