Nie wiem co to było ale... objaw dziwny w TDI
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Razal
- Gadatliwa bestia
- Posty: 929
- Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
- Lokalizacja: Dolnośląskie
- Kontakt:
Nie wiem co to było ale... objaw dziwny w TDI
Dzisiaj musiałem uciec z lewego pasa na prawy no i przycisnołem swojego 1Zetorka tak do ok 3500 obr na 2 biegu, nagle poczułem takie jakby odcięcie zapłonu (paliwa) takie cofnięcia jakby potem troszkę przygazpwałem delikatnie (lekko przydymił) ale później było wszystko już OK i jest nadal na wolnych obrotach i w czasie jazdy chodzi super i nic nie kopci . Co to był za ZOONK ?
Jeszcze jedno pytanko przy okazji .. Te przewody które idą od intercoolera do turbiny w jednym miejscu są elastyczne (gumowe) . Czy one mają być twarde podczas pracy silnika ??
Jeszcze jedno pytanko przy okazji .. Te przewody które idą od intercoolera do turbiny w jednym miejscu są elastyczne (gumowe) . Czy one mają być twarde podczas pracy silnika ??
Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V
- Razal
- Gadatliwa bestia
- Posty: 929
- Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
- Lokalizacja: Dolnośląskie
- Kontakt:
Być może bo tankłem go na hipermarketowej stacji :(
Pierwszy i ostatni raz (mam nadzieję) Już nie wspomne jakiej....
Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V
- Razal
- Gadatliwa bestia
- Posty: 929
- Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
- Lokalizacja: Dolnośląskie
- Kontakt:
Po tym zdarzeniu jeździłem jeszcze troche
i wkręcałem go na wyższe obroty przyspieszał ładnie, ale nic podobnego się nie powturzyło UFFFFFFFFFFF ----->>pracuje OK. Jak narazie
Pozdrawiam

Pozdrawiam
Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V
Widzisz u mnie tez jest ten problem nie zawsze ale zdarza się szczególnie przy agresywnej jeździe...wymieniłem filtr paliwa i dalej nic, podobno mogła zebrać się woda w baku dodawałem różne dodatki do paliw które wytrącają parafinę i wiążą wodę z olejem napędowym ale to nic nie dało...radzono też żeby jeździć z pełnym bakiem paliwa
ale to też na nic się zdało....Jak podłącze go pod Vaga to żadnych błędów nie pokazuje i niemam pojęcia co to jest

Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......
na warsztacie ! nie robiłem diagnozy podczas jazdy....dzis znowu jeździłem i tak jak przy 2000 obrótów depne w pedał do końca to jest moment gdzies tak delikatnie po 3000 obr. takie zadławienie i dalej juz idzie normalnie...Wkurza mnie to juz....jak spokojnie jeżdze to niemam tych objawów
Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......
Tak, ale niestety potrzebny jest oryginalny VAG, lub notebook z softem. Diagnoze przeprowadza się na 3 biegu, przy 3tys obrotów. Porównując wartości spodziewane z rzeczywistymi można dojść co niedomaga. To jest procedura dla TDI - nie wiem jak w benzynie. Dzięki dynamicznej diagnozie (czyli pod obciążeniem) można wykryć notlaufy, które pojawiają się właśnie w takich sytuacjach - po zgaszeniu silnika błędy się kasują i diagnoza na warsztacie nic nie wykaże.
Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 114 gości