1z po wymianie wtryskiwaczy na afn problem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: wt maja 27, 2008 16:50
- Lokalizacja: wrocław
1z po wymianie wtryskiwaczy na afn problem
witam
wymieniłem w silniku 1z wtryskiwacze na afn .Po wymianie auto straciło kopa i głośniej klekocze (wtryski sprawdzone na maszynie i ok są).
Sprawdziłem vagiem kąt 50 dawka 3.0 (ciepły 85c). turbo ok.
Dodam ze na starych oryginalnych dsla 150 p 357 auto chodziło dosyć ostro z samego dołu tak przy 1500 a po wymianie jak by stracił dosyć sporo, zwłaszcza w dolnym zakresie obrotów 1500-2000 (nawet ciężko zapalić kapcia, poprzednio bez problemu).
I do tego głośniej chodzi.
Może ktoś miał podobne objawy.
wymieniłem w silniku 1z wtryskiwacze na afn .Po wymianie auto straciło kopa i głośniej klekocze (wtryski sprawdzone na maszynie i ok są).
Sprawdziłem vagiem kąt 50 dawka 3.0 (ciepły 85c). turbo ok.
Dodam ze na starych oryginalnych dsla 150 p 357 auto chodziło dosyć ostro z samego dołu tak przy 1500 a po wymianie jak by stracił dosyć sporo, zwłaszcza w dolnym zakresie obrotów 1500-2000 (nawet ciężko zapalić kapcia, poprzednio bez problemu).
I do tego głośniej chodzi.
Może ktoś miał podobne objawy.
VW 1Z 95R
1z po wymianie wtryskiwaczy na afn problem
tomekspiku,
prawdopodobnie uszkodzony drugi stopień wtryskiwaczy
prawdopodobnie uszkodzony drugi stopień wtryskiwaczy
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
1z po wymianie wtryskiwaczy na afn problem
Na pewno nie są sprawne ,gdyby były sprawne ,na pewno by nie było takich cyrków ,a najlepsze sprawdzanie jest na silnikutomekspiku pisze:wymieniłem w silniku 1z wtryskiwacze na afn .Po wymianie auto straciło kopa i głośniej klekocze

Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: wt maja 27, 2008 16:50
- Lokalizacja: wrocław
1z po wymianie wtryskiwaczy na afn problem
dodam jescze ze wszystkie 3 sa od 1z a sterujacy od afn i jest tak samo głoniej chodzi i brak mocy oraz tak jak by miał zawieszke przy dodawaniku gazu ( wciskam gaz i chwile czeka i dopiero jedzie)
VW 1Z 95R
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
1z po wymianie wtryskiwaczy na afn problem
Nie wiem co Ty tam kombinujesz z tymi wtryskami ,ale zakłada się wszystkie jednakowe ,a nie sterujący od afn ,reszta od 1z ,tak nigdy nie bedzie to chodzić jak powinno ,choć i tak wyglada że ten sterujacy jest też do niczegotomekspiku pisze:dodam jescze ze wszystkie 3 sa od 1z a sterujacy od afn i jest tak samo głoniej chodzi i brak mocy
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: wt maja 27, 2008 16:50
- Lokalizacja: wrocław
1z po wymianie wtryskiwaczy na afn problem
wywaliłem wtryski z afn i włożyłem z powrotem stare i motor od razu ciszej chodzi i odzyskał wigor. bo jak były wszystkie od afn to nie chcial w ogole z dołu jechac i rechotał głośno ( wyjazd z garażu pod lekko górkę sprawił mu lekki problem.)
takze niewiem co jest z tymi wtryskami .
wtryski sprawdzałem je u pompiarza i nie lały (cisnienie pierwsze ) drugie nie sprawdzone bo nie ma maszyny.
pozdro.
takze niewiem co jest z tymi wtryskami .
wtryski sprawdzałem je u pompiarza i nie lały (cisnienie pierwsze ) drugie nie sprawdzone bo nie ma maszyny.
pozdro.
VW 1Z 95R
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
1z po wymianie wtryskiwaczy na afn problem
tomekspiku, w przypadku takich wtryskow to mozesz sobie oceniac na podstawie pierwszego cisnienia ;P maja byc oba prawidlowe
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: wt maja 27, 2008 16:50
- Lokalizacja: wrocław
1z po wymianie wtryskiwaczy na afn problem
cisnienie jest w granicy 190 ,tu juz niewiem co moze byc z tymi wtryskami
moze jakies sugestie
moze jakies sugestie
VW 1Z 95R
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
1z po wymianie wtryskiwaczy na afn problem
tomekspiku, a Ty dalej swoje, a drugie cisnienie jakie maja ??!!
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: wt maja 27, 2008 16:50
- Lokalizacja: wrocław
1z po wymianie wtryskiwaczy na afn problem
adamm nie mama gdzie sprawdzic bo ten znajomy nie ma maszyny aby sprawdzic drugie cisnienie, a nie daleko mnie jest zakład gdzie robia diesla ale tam to maja kosmiczne ceny .
podjade do nich i spytam czy sa wstanie sprawdzic i ile to kosztuje.
moze sie wyjasni sprawa .
dzieki za podpowiedzi.
pozdro.
podjade do nich i spytam czy sa wstanie sprawdzic i ile to kosztuje.
moze sie wyjasni sprawa .
dzieki za podpowiedzi.
pozdro.
VW 1Z 95R
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
1z po wymianie wtryskiwaczy na afn problem
tomekspiku, po prostu jak drugie cisnienie bedzie skopane to ze wtryskow bedzie marny pozytek
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
1z po wymianie wtryskiwaczy na afn problem
podmień rozpylacze w wtryskachtomekspiku pisze:nie mama gdzie sprawdzic bo ten znajomy nie ma maszyny aby sprawdzic drugie cisnienie, a nie daleko mnie jest zakład gdzie robia diesla ale tam to maja kosmiczne ceny .
podjade do nich i spytam czy sa wstanie sprawdzic i ile to kosztuje.
moze sie wyjasni sprawa .
dzieki za podpowiedzi.
pozdro.
Re: 1z po wymianie wtryskiwaczy na afn problem
vision pisze:podmień rozpylacze w wtryskachtomekspiku pisze:nie mama gdzie sprawdzic bo ten znajomy nie ma maszyny aby sprawdzic drugie cisnienie, a nie daleko mnie jest zakład gdzie robia diesla ale tam to maja kosmiczne ceny .
podjade do nich i spytam czy sa wstanie sprawdzic i ile to kosztuje.
moze sie wyjasni sprawa .
dzieki za podpowiedzi.
pozdro.


1z po wymianie wtryskiwaczy na afn problem
tomekspiku, Dawaj te wtryski do mnie to się zobaczy co z nimi nie tak.
A jak nie to podmianka na nowe końcówki BOSIO i będziesz śmigał aż miło, a cene zrobimy zajebistą.
Pozdrawiam
A jak nie to podmianka na nowe końcówki BOSIO i będziesz śmigał aż miło, a cene zrobimy zajebistą.
Pozdrawiam
[/color]
tel: 606408070- WTRYSKI 0.216/0.230/0.260 WZM/TH/SEVEN/BOSCH/FIRAD
POMPOWTRYSKI - FIRAD HF +50% / +80% / +120% Power Plus 1043, Race 783
TURBINY [- GTB2260VK / GTB1756VK / GT2256VK / GT1749VA / GT1749VB /gt22v / GT2256V
tel: 606408070- WTRYSKI 0.216/0.230/0.260 WZM/TH/SEVEN/BOSCH/FIRAD
POMPOWTRYSKI - FIRAD HF +50% / +80% / +120% Power Plus 1043, Race 783
TURBINY [- GTB2260VK / GTB1756VK / GT2256VK / GT1749VA / GT1749VB /gt22v / GT2256V
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 61 gości