tak napisałem że po odpaleniu będzie lekko przebierać a nie że będzie przerywać odpala na dotyk a sądząc po tym co ostatnio zobaczyłem na ojcowym silnku jak przerywał na pompie 9mm a jak zaczął pracować po zmianie pompy na 12mm , to wieksza pompa powinna skutecznie rozwiązać problem przebierania na mrozie.Michał_1977 pisze:To po co wcześniej takie coś pisałeś?
Michał_1977 pisze:Ponad to,przypomnę Ci jeszcze raz-planowanie głowicy to koszt ok.50zł,a nowa uszczelka + koszt robocizny,tj.ok.350-400zł-to raz,a dwa,że jak splanujesz lekko głowicę,to zawsze możesz trochę mniej dmuchać w silnik i na jedno wyjdzie.
nie wyjzie na jedno bo jak masz mniejszy stopień doładowania to nie da rady wtedy wlać tyle paliwa w silnik, tzn lać można tylko że będzie więcej czarnego dymu i taka ilość paliwa nie da takiej mocy jak przy mniejszym stopniu sprężania ale większym stopniu doładowania.
mój cel to 2XX KM
głowica już była w odpowiednim zkładzie gdzie ją sprawdzili i na szczelność i na to czy jest prosta. odchyłka to 0,01mm z tego co stwierdzili i sami powiedzieli żeby nie ruszać.Michał_1977 pisze:Ja wolę na zimne dmuchać i robotę robić 1 RAZ,a Ty,czy kto inny,to już jak wolicie...możecie zakładać w ślepo,nawet taką pogiętą jak chiński paragraf...
jakbym był zmuszony planować to bym powiększył wnętrze komory wirowej a tak tylko kanał obrobię żeby silnik był jeszcze sprawniejszy na wysokich obrotach niż poprzedni.
chociaż to jest stroker to i tak nigdy nie dorówna temu co można z 1.6zrobić zwłaszcza jeśli chce iść w stronę wysokich obrotów.
co prawda pojemnośc swoje zrobi ale w tym wypadku zabierze trochę góry chyba żeby zrobić rozwiert na 83mm i dać fordowskietłoki a wał od 1.6 lub 1.5D
ale wtedy będą podpory wału zagrożone.
zobaczymy jeszcze jak się będzie miała sprawa z drugim silnikiem.
może tamten pójdzie na rozwiert i wał się by wsadziło od 1.6 lub 1.5.
w tym może jeszcze się pobawię GTB2260VK i przetestuję system sterowania geometrią mojego pomysłu.
jeśłi wszystko zadziała to będzie to działać niemal jak w TDI z tym że powinno być bardziej odporne na odkładanie sadzy w turbine i przynajmniej w teorii nie powinno być over-boostów
profilaktycznie przyjrzyj się nagrzewnicy i zwróć uwagę na to czy jak włączysz ogrzewanie czy nie czuć płynu ale najprawdopodobniej będzie to głowica. opcja z blokiem też jest możliwa ale mało prawdopodobna.Toshiba pisze: Komprecha mi idzie w węże chłodzące.
gdybyś i blok miał do wymiany to szukaj raczej całego silnika