1.8 RP nie odpala, iskra jest, pompka pracuje
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
1.8 RP nie odpala, iskra jest, pompka pracuje
W mk2 1.8 RP iskra jest, pompka pracuje, paliwo dochodzi do wtrysku a slinik nie odpala.
Bezpieczniki sprawdzone. Wtrysk wyczyszczony. Jeszcze tylko sprawdze w ciemnym garażu czy iskra po przewodach nie grasuje. Dodam że jak wracałem z pracy było ok poźniej juz lipa. Kilka dni temu zmieniałem rozrząd. Sprawdze czy nie przeskoczył o 1 ząbek...
Prosiłbym jeszcze o jakies inne mądrości/sugestie w tym temacie, które mogłyby mi pomóc.
Dla nadgorliwych dodam jeszcze, ze paliwo w zbiorniku też jest, czujnik temp. płynu tez sprawdzony.
Bezpieczniki sprawdzone. Wtrysk wyczyszczony. Jeszcze tylko sprawdze w ciemnym garażu czy iskra po przewodach nie grasuje. Dodam że jak wracałem z pracy było ok poźniej juz lipa. Kilka dni temu zmieniałem rozrząd. Sprawdze czy nie przeskoczył o 1 ząbek...
Prosiłbym jeszcze o jakies inne mądrości/sugestie w tym temacie, które mogłyby mi pomóc.
Dla nadgorliwych dodam jeszcze, ze paliwo w zbiorniku też jest, czujnik temp. płynu tez sprawdzony.
- janek1350
- VW MANIAK
- Posty: 459
- Rejestracja: śr paź 28, 2009 19:44
- Lokalizacja: Tarnowo Podgórne
- Kontakt:
1.8 RP nie odpala, iskra jest, pompka pracuje
na 100% dochodzi paliwo do gaznika i jest iskra ? weś zdejmij ta grubą rure z filtra powietrza i niech ktoś kręci a ty siknij tam plaka napewno odpali
1.8 RP nie odpala, iskra jest, pompka pracuje
na 10000% dochodzi paliwo i iskra jest. problem bedzie tkwił raczej po elektrycznej stronie. reasumując paliwo dochodzi do wtrysku ale nie idzie do komory spalania... co steruje dawką paliwa?? sprawdziłek kostki przy wtrysku na zapłonie. we wszystkich jest napięcie.
1.8 RP nie odpala, iskra jest, pompka pracuje
dawka paliwa jest podawa przez wtryskiwacz, zmierz rezystancje uzwojenia powinna mieć 1,5 ohma przy temp 20C mierzysz na stykach 2 i 3 we wtyczne w module wtryskowym;
a dawką paliwa / czasem pracy wtryskiwacza / steruje komputer - umieszczony na podszybiu po stronie kierowcy
na wtyczce w module wtryskowym powinienies mieć ok 12V
dobrze byłoby zresetowac kompa - odłączyć minusowa klemę na 10 sekund i zobaczyc co będzie potem
ewentualnie podłączyć tester diodowy i zaczytać kody - może coś pomoże - u mnie pomogło
popatrz tutaj - masz fajnie opisana budowę wtrysku:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=139&t=356095" onclick="window.open(this.href);return false;
a dawką paliwa / czasem pracy wtryskiwacza / steruje komputer - umieszczony na podszybiu po stronie kierowcy
na wtyczce w module wtryskowym powinienies mieć ok 12V
dobrze byłoby zresetowac kompa - odłączyć minusowa klemę na 10 sekund i zobaczyc co będzie potem
ewentualnie podłączyć tester diodowy i zaczytać kody - może coś pomoże - u mnie pomogło
popatrz tutaj - masz fajnie opisana budowę wtrysku:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=139&t=356095" onclick="window.open(this.href);return false;
1.8 RP nie odpala, iskra jest, pompka pracuje
sprawdziłem wszystko tak jak opisał anko1973, wszystko jest ok. po wyczyszczeniu i rozebraniu wtrysku okazało się, że wtrysk podaje normalnie paliwo na przepustnice. może kurcze problem faktycznie tkwi w rozrządzie (gdzies jeden zabek uciekł)... ale to by chodził i tak nagle zdechł??. przy odpalaniu jest tak czasami jakby cofał w gaźnik.
1.8 RP nie odpala, iskra jest, pompka pracuje
może źle napięty pasek był i przeskoczył?
rozumiem, że nie pali teraz w ogóle czy ciepło czy zimno i poza wymianą rozrządu nie było nic robione?
i tak nagle pewnego dnia nie zapalił?
masz LPG?
rozumiem, że nie pali teraz w ogóle czy ciepło czy zimno i poza wymianą rozrządu nie było nic robione?
i tak nagle pewnego dnia nie zapalił?
masz LPG?
- Lukasz17842
- Naleśnik
- Posty: 67
- Rejestracja: ndz mar 28, 2010 21:44
- Lokalizacja: Poznań/Komorniki
1.8 RP nie odpala, iskra jest, pompka pracuje
jagr14, a czasem auto się nie zalewa? sprawdz czy ci nie przybywa oleju... czy czasem uszczelki nie wydmuchłlo...
1.8 RP nie odpala, iskra jest, pompka pracuje
panowie wszystko sie wyjaśniło. zmieniłem kable na nowe i od strzała odpalil. co dziwnie na starych kablach (na wszystkich) była iskra, wiem bo sam sprawdzałem dokładnie... rozrząd był ok. teraz problemen jest rozrusznik - tnie sie. robi tylko "cyk" i to wszystko. niedawno wymieniałem szczotkotrzymacz. dzisiaj zabiore sie za tuleje w rozruszniku i skrzyni...
- Lukasz17842
- Naleśnik
- Posty: 67
- Rejestracja: ndz mar 28, 2010 21:44
- Lokalizacja: Poznań/Komorniki
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości