MkII 1.6 hamulce

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

MkII 1.6 hamulce

Post autor: olozwirski » pt lut 04, 2011 17:06

Potrzebuje dobrego hamulca na felge 13, zmiana felg na wieksze nie wchodzi w gre. Znalazlem tarcze Mikoda 239 wentylowane i nawiercane dedykowane do golfa 1.6. Pytanie czy to podejdzie zamiast normalnej gladkiej tarczy? Jakie klocki do tego? Albo inne propozycje.



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Re: MkII 1.6 hamulce

Post autor: spawacz » pt lut 04, 2011 17:10

Musisz miec zaciski z PF"a np. bo ma wiecej miejsca w srodku od zwyklego 239mm , mozesz tez daj zaciski z polo 6N po 97" bo tam jest ori tarcza 239x18mm ale 20mm tez da rade sprawdzilem osobiscie, ja mialem kiedys ATE PD bardzo dobre tylko szybko klocki leca.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

MkII 1.6 hamulce

Post autor: olozwirski » pt lut 04, 2011 18:43

Wychodzi na to ze mam tarcze 239x12, masakra. A nie ma jakis cienszych klockow zeby nie trzeba bylo wymieniac zacisku?



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

MkII 1.6 hamulce

Post autor: toffic » pt lut 04, 2011 20:24

zaciski możesz zostawić swoje, w g2 czy masz wentyle tarcze czy zwykłe są takie same, klocki różnią się grubością. Polecam do mikody klocki ATE niebieskie, szybko się ścierają ale hamuje bdb. Zastanów się jeszcze nad większym serwem bo w 1.6 masz małe



Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

MkII 1.6 hamulce

Post autor: olozwirski » pt lut 04, 2011 20:40

No to sa i dobre wiadomosci. Jeszcze w kwestii serwa, da sie wymienic sama puche czy trzeba miec komplet z pompka?



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Re: MkII 1.6 hamulce

Post autor: spawacz » pt lut 04, 2011 21:33

To ze roznia sie gruboscia to chyba normalne. Nie sa takie same, cylinderki w tych na zwykla tarcze jest mniejszy rozstaw miedzy tloczykiem a lapa klocka, i zebys jak cienie klocki dal to i tak braknie 4mm i nie powiesz mi ze takie same sa bo wielkorotnie przerabilem ten temat zarowno w MK2/mk3 i polo 2F one maja tarcze pelne w serii i odpowiedno mniejsza przestrzen na nia. A odnosnie serwa bez problemu da sie wymienic nawet na aucie bez odpinania pompy od przewodow.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Re: MkII 1.6 hamulce

Post autor: toffic » pt lut 04, 2011 22:24

spawacz pisze: Nie sa takie same, cylinderki w tych na zwykla tarcze jest mniejszy rozstaw miedzy tloczykiem a lapa klocka, i zebys jak cienie klocki dal to i tak braknie 4mm i nie powiesz mi ze takie same sa bo wielkorotnie przerabilem ten temat zarowno w MK2/mk3 i polo 2F one maja tarcze pelne w serii i odpowiedno mniejsza przestrzen na nia.
Widocznie jeszcze mało przerobiłeś :helm: nawet Etka podaje ten sam numer :jaja:
Obrazek

Obrazek

Ja wielokrotnie robiłem mod pełna tarcza=> wentyl i trzeba jedynie zmienić klocki przy tym, więc coś bujasz kolego :jezor:
Olo serwo 9" bez problemu pod twoją pompe wchodzi



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Re: MkII 1.6 hamulce

Post autor: spawacz » sob lut 05, 2011 10:09

Jasne jasne, to ze w etce cos tam pisze to mnie zupelnie nie interesuje. Ja musialem sciac tokarka troszke klocki(nwet ori. do wentylowki) , + podpilowanie jażma. Ze tobie zawsze p&p wychodzi wszystko, ale niech ci bedzie :helm:, az zapytalem zioma co do 1V chcial zalozyc no i nie dalo sie zabraklo miejsca.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

MkII 1.6 hamulce

Post autor: olozwirski » sob lut 05, 2011 11:36

Kupie tarcze i klocki i dam znac co wyszlo.
Edit, doczytalem ze sa dwa rodzaje zaciskow VW I oraz VW II, na te drugie pasuja tarcze wentylowane.



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

MkII 1.6 hamulce

Post autor: spawacz » ndz lut 06, 2011 11:07

Olo tak wszystkie zgada , ale mi nawet te 2 dyly za duze wiec musialem je podciac. A byc moze ze masz zaciski takie jak MK2 GTI 8V ma wiec P&p zrobisz.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

MkII 1.6 hamulce

Post autor: toffic » ndz lut 06, 2011 12:43

Spawacz zrozum w końcu że GTi 8V i inne 239 z wentylowaną tarczą mają DOKŁADNIE takie same zaciski jak np 1.6 PN z pełną, tak trudno to pojąć?? Co innego w Polo, tam masz racje, łatwo się nie da



Awatar użytkownika
J.B.S.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1819
Rejestracja: sob mar 22, 2008 19:08
Lokalizacja: Radom

MkII 1.6 hamulce

Post autor: J.B.S. » ndz lut 06, 2011 13:49

Przed rokiem 89 były jeszcze inne zaciski tak jak podał olozwirski, I do tych nie pasowały tarcze wentylowane .Miałem takie u siebie.
I dokładnie jak spawacz, mówił były za wąskie.



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Re: MkII 1.6 hamulce

Post autor: spawacz » ndz lut 06, 2011 14:14

O to mi sie rozchodzi co napisal kolega wyzej, a ty Toffic chcesz byc cale zycie madry na sile ... , i jeszcze sie bedzie klucil. I o te starsze 89 tez nie chodzi bo w MK3 z 1.4 lub innymi na stalych jazmach mozesz zapomiec o wentylach bez rozszlifowania zaciasku lub jego wymiany , tak samo ibizy przed 97.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

MkII 1.6 hamulce

Post autor: To_mas » ndz lut 06, 2011 14:23

spawacz pisze:O to mi sie rozchodzi co napisal kolega wyzej,
no to co nie umiesz napisać dokładnie o co Ci chodzi ? Teraz dopiero piszesz ze chodziło Ci o te przed 89r. Gdybyś tak napisał od razu było by po problemie, nikt nie czyta Ci w myślach tylko to co napiszesz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości